חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 25 באוקטובר 2013
בס"ד
 
אז זה רשמי- הסתיו הגיע.
 
ואם לא שמתן לב - לרוח,ליובש ולמזג האוויר ההפכפך- הגיעה לה קופסת הגלוסיבוקס החודשית ומזכירה לנו שהסתיו כאן!
 
אז מה קיבלנו החודש?
 
קופסת החודש הכילה 8 מוצרים, כאשר חמישה מתוכם היו בגודל מלא:

      
 
ולהן פירוט המוצרים-
 
1) קרם גוף LALINE -גודל מלא- 60 מ"ל

 

 
קרם גוף המועשר בשמנים מינרליים ואלוורה, בניחוח וניל.
הקרם נעים ונספג מהר בעור. הניחוח מאד נעים ולא משתלט. 
אהבתי את האריזה הקטנה- ממש מתאים לנסיעות ומעולה לעונה היבשה הזאת. 
יש לציין שהקרם איננו לבן- למי שזה משנה לה.
מחיר מוצר בגודל מלא: 15 ₪ (ל60 מ"ל) / 33 ₪ (ל100 מ"ל)
 
2) מסכת טיהור/פילינג Payot -דוגמית- 4 מ"ל



 
בגלויה המצורפת לקופסא רשום שמדובר בקרם גרגירים (פילינג), בעוד שעל המוצר עצמו כתוב שמדובר במסכת טיהור. 

יש לציין, שבמוצר לא היו גרגירים. אבל הקרם עצמו בעל ריח נעים ומותיר את עור הפנים חלק.

מחיר מוצר בגודל מלא: 225 ₪ (ל75 מ"ל)
 
3) בושם שמן JASMIN - גודל מלא- 30 מ"ל


 
עוד לא החלטתי מה דעתי לגבי בושם שמן באופן כללי, וזה שהתקבל בפרט.
לי אישית יש בעיה עם בשמים מסוג כזה על העור. 
אני מאד אוהבת בושם וגם קרם גוף אבל שילוב של שמן ובושם- לא יודעת- פשוט לא מסתדר לי.
למוצר יש ריח נחמד. למרות שכבר קיבלנו בקופסאות קודמות בשמי שמן עם ריחות טובים יותר (וניל ולבנדר). 
זה מוצר שאעביר הלאה.
אבל נחמד להכיר מותג ישראלי חדש.
מחיר מוצר בגודל מלא: 99 ₪ (ל30 מ"ל) / 129 ₪ (ל50 מ"ל)



4) ליפגלוס עמיד BeautyCare - גודל מלא- 7 מ"ל


 
זו היתה ההפתעה של הקופסא בשבילי!
אני מאד אוהבת את ביוטיקייר ואת המוצרים שלהם! 
כפי שכבר ראיתם בהגרלה שלי אני קונה הרבה מוצרים שלהם ומאד מרוצה (וכך גם הזוכות בהגרלה).
עם זאת, מאד הפתיע אותי לראות מוצר של ביוטיקייר בקופסא.
הליפ גלוס הוא דו צדדי. יש צד אחד עם פיגמנט (צבע) וצד שני עם ברק (גלוס). 
המראה שלו מאד הזכיר לי את הליפגלוס של רבלון וגם ללייף (מבית סופר פארם) יש מוצר דומה.
ליפגלוסים באופן כללי אני לא אוהבת אז בטח לא אקנה של ביוטיקייר. 
הגוון שהתקבל לקופסה הינו מספר 04 – צבע אדום מאד חזק וכהה בשבילי (אני בחורה של ניודים מה לעשות). גם זה מוצר שאעביר הלאה.
מחיר מוצר בגודל מלא: 7.5 ₪ (ולא 75 ש"ח כפי שנכתב)
 
5) סבון מוצק AROMA - גודל מלא- 90 גר`



כשפתחתי את הקופסא בעלי חשב שקיבלתי חטיף אנרגיה :)
הסבון הוא סבון מוצק בניחוח ארומטי, המכיל חמאת שיאה . עליי לציין שאינני נוהגת להשתצמש בסבון מוצק , אבל הוא יוכל לשמש כסבון לניקוי הידיים (או שגם אותו אעביר הלאה).
מחיר מוצר בגודל מלא: 14 ₪ (ל90גרם)
 
6) מייקאפ CLINIQUE - דוגמית- 1.5 מ"ל



 
מייקאפ מסדרת "איבן בטר" של קליניק, המיועד לכיסוי ותיקון כתמי עור. 
כבר קיבלנו דוגמית כזו בקופסת יוני 2013.
די מבאס לקבל דוגמיות מייק אפ. 
גם הכמות קטנה מאד, גם הגוון לא מתאים (לי הוא היה כהה מדיי) וכך ההתנסות שלי לא ממש מתחרשת..
עד שמתקבל מוצר איפור- לפחות שזה יהיה המוצר היחידי בגודל מלא.
לקופסא צורפה גלויה המעניקה הנחה בסך 87 ₪ לרכישת מייקאפ "איבן בטר" של קליניק ברשת הסופר-פארם.
מחיר מוצר בגודל מלא : 206 ₪ (ל30 מ"ל).
 
7) מדבקות לציפורניים - שיווק לידך


 
מדבקות חביבות לציפורניים שיכולות לשדרג כל מניקור. 
מזל שלא קראתי את המפורט בגלויה לפני שראיתי את המוצר! 
לפי הרשום בגלויה חשבתי שמדובר במדבקות לציפורניים דוגמת אינקוקו (שאמורות להחליף את הלק). 
מוצר נחמד ותו לא.
מחיר מוצר בגודל מלא: 20 ₪ 
 
8) מברשת מתקפלת Cliniqe 



 
מברשת שיער מתקפלת בתוספת מראה מובנית, מיועדת לנשיאה בתיק.
כמה צחקתי שראיתי את זה!!! זה הזכיר לי את שנות צעירותי! 
וגם בדיוק קניתי מברשת כזו (בצבע שחור) לבן שלי שראה אותה בחנות וביקש שאקנה לו אותה.
לא נראה לי שבאמת אתמש בה - בכל זאת -אני הבחורה עם המטפחת !
מחיר מוצר בגודל מלא: 15 ₪


לסיכום, אמנם הפעם התקבלו שמונה מוצרים, שזה הרבה. 

אבל ביחס לקופסאות הקודמות היתה תחושה של "זילות החומר".
חבל שהקופסא הפעם היתה פחות מוצלחת.דווקא בעונה הזו הכי בא לי פינוקים..
 
מה דעתכן על הקופסא החודש? 
האם גם אתן חושבות כמוני או ההפך? אשמח לדעתכן :)
 
וקבלו טיזר לקופסאות הבאות, שמעכשיו ייראו ככה:


 


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________
*הקופסא נתקבלה לסקירה מגלוסיבוקס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה