חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 27 במאי 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

מי שעוקבת אחריי תקופה, כבר יודעת שהגשמתי את החלום שלי, והפכתי למאפרת מקצועית!
זאת בנוסף לבלוג הביוטי המושקע שלי.

אני עובדת על יצירת פלטפורמות תוכן נוספות בשבילכן- על מנת להעביר כמה שיותר מן הידע שלי
באיפור וטיפוח אליכן הקוראות והעוקבות שלי :)

אשמח מאד לשמוע מכן- מה תרצו לקרוא פה?
מה אתן מרגישות שחסר לכן מבחינת ידע באיפור?

מאד חשוב לי להיות ייחודית, ולספק מענה מקצועי לכל מי שרוצה להתייעץ בנושאים הללו.

כמובן שאני גם מעבירה סדנאות קבוצתיות או אישיות ללימוד איפור עצמי בצורה נכונה מהירה ומחמיאה.
אני שמה דגש (כמו בבלוג) על טיפוח עור נכון ושימוש נכון ומתאים במוצרים שיש לך בבית.
ורק אם יש צורך- אמליץ על רכישת מוצרים מסוימים.

מעבר לכל זה- אני מגשימה את החלום שלי, ועוזרת לנשים ונערות להדגיש את היופי שלהן ע"י איפור
לארוע שלהן, לצילומי תדמית ועוד.

אומרים שחלומות צריך לצעוק, אז אתן כאן- בשביל לעזור לי להגשים אותם!
אני חולמת שאני-

*אהפוך למאפרת -על , שעוזרת לנשים ונערות ללמוד להתאפר בצורה נכונה ומחמיאה.
*אמשיך להרחיב את הבלוג שלי לפלטפורמות נוספות, ולהגיע לקהל רחב יותר.
*להמשיך לאפשר ייעוץ מקצועי איתי ולהיות זמינה לכל שאלה.

לכבוד פתיחת העמוד העסקי שלי, ולרגל העובדה שחציתי את רף 500 הלייקים בעמוד הפייסבוק
של הבלוג, החלטתי לפנק אתכן בהגרלה סופר שווה!!

**שימו לב שהפעם יש שני פרסים**

1.הפרס הראשון הוא ערכת מוצרי איפור של SACARA 
מדובר במוצרים מעולים, ואני אישית מאוהבת בצלליות שלהם.
הערכה כוללת: ברונזר משזף, שפתון מסדרת המאט החדשה (מס' 04-ניוד),
מייק אפ סמוט' סקין (גוון 03),שתי צלליות בגווני סגול, ומסקרה שחורה.



2.הפרס השני הוא ערכת מוצרי טיפוח של SACARA
הערכה כוללת פריימר לפנים וקרם יום SPF15 מסדרת דיימונדס.



כדי לזכות בפרסים עלייך לבצע את השלבים הבאים:

*לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג
*לעשות לייק לעמוד העסקי שלי
*לתייג בתגובה לפוסט זה (בפייסבוק) חברה שתרצי שתזכה בפרס השני.
*לכתוב בתגובה לפוסט זה (בבלוג) את שמך בפייסבוק על מנת שאדע שאת משתתפת

שלבי רשות:

*לעקוב אחריי באינסטגרם
*לשתף את פוסט ההגרלה בפייסבוק.

ההגרלה תהיה פתוחה לשבועיים - מהיום (27/5) ועד שבועות (10/6).


שיהיה לכולכן בהצלחה בהגרלה 3>


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

30 תגובות:

  1. הכל בוצע באהבה רבה כולל שלבי הבונוס, אשמח להשתתף, שם בפייסבוק נטלי לוי, באינסטגרם- Natali_Levi1 :)

    השבמחק
  2. הכל בוצע בכיף
    רוצה מאד לזכות
    תודה רבה ( נטע כהן בפייסבוק)

    השבמחק
  3. כל השלבים בוצעו, שם משתמש בפייסבוק noa.gadol
    שבת שלום

    השבמחק
  4. ביצעתי את כל החובה! השם שלי בפייסבוק shani berabi

    השבמחק
  5. כל השלבים נעשו :)
    Kim berger בפייסבוק

    השבמחק
  6. בוצע ,
    שם בפיסבוק ובאינסטגרם Osher Marko
    מקווה לזכות בעזר"ה (:

    השבמחק
  7. הגרלה מקסימה, בוצעו כלל השלבים, כולל הרשות,
    maya levi

    השבמחק
  8. שיתפתי וכמובן ליקים תודה ונשמח לזכות. גלית באבא

    השבמחק
  9. בוצע. תודה רבה! ליאת נאמן

    השבמחק
  10. היי, שיתפתי ועשיתי לייקים
    תודה רבה Riki Izhaki

    השבמחק
  11. היי, שיתפתי ועשיתי לייקים
    תודה רבה Riki Izhaki

    השבמחק
  12. סבבה שיתפתי מקווה לזכות במוצרים המדהימים הללו נשיקות ♥ השם שלי בפייסבוק Karen Hoory

    השבמחק
  13. סבבה שיתפתי מקווה לזכות במוצרים המדהימים הללו נשיקות ♥ השם שלי בפייסבוק Karen Hoory

    השבמחק
  14. השם שלי בפייסבוק

    Meirav Ken-dror

    השבמחק
  15. השם שלי בפייסבוק :
    נועה לב
    מקווה לזכות, בהצלחה בעסק ♥

    השבמחק
  16. הכל בוצע :) בפייסבוק אני Tanya Golan

    השבמחק
  17. הפייסבוק שלי הוא hana sokolovsky

    השבמחק
  18. הפייסבוק שלי הוא hana sokolovsky

    השבמחק