חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 25 במאי 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשבוע שעבר הייתי בהשקה של סדרת מוצרים חדשה לטיפוח הגוף מבית ניוטרוג'ינה.

אני לא יודעת מה אתכן, ההשקה הזו באה לי בול בזמן!

כל חילופי העונות ומזג האוויר עושים שמות בעור שלי, והוא מתייבש.

לכן שמחתי להכיר את סדרת VISIBLY RENEW, שמתהדרת לא רק בלחות כי אם בשיפור גמישות העור.

בהשקה נהננו משיעור ספורט שהועבר ע"י מאמנת הכושר אירה דולפין, כיוון שהמוצר מושלם למי שמתאמנת.

ההשקה היתה מושקעת , כיפית ומרעננת:


אז מה כוללת הסדרה החדשה סדרת ויזיבלי רניו VISIBLY RENEW של ניוטרוג'ינה?


הסדרה מכילה שני מוצרים מהפכניים: 

קרם גוף וקרם ידיים לשיפור גמישות ומוצקות העור תוך 10 ימים בלבד*!




מאזן הלחות בגוף מושפע משינויי הגיל והתבגרות העור, חשיפה לקרני UV, שינויי מזג אוויר, 
גנטיקה וגם מהרגלי תזונה. 
כל הגורמים הללו משפיעים רבות על העור שנוטה להתייבש ומאבד מגמישותו ומחיוניותו. 

ממחקר מקדים מטעם המותג ניוטרוג'ינה עולה כי מרבית הנשים סובלות מבעיות עור כגון:   
עור יבש, צלוליטיס, סימני מתיחה והעדר מוצקות בעור.

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה, מרחיב את סדרת מוצרי טיפוח הגוף ומשיק בישראל את סדרת
VISIBLY RENEW, סדרת טיפוח לגוף ולידיים המכילה מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן
ומסייעים בשיפור גמישות העור בתוך כ- 10 ימים. 

הסדרה מציעה קרם גוף וקרם ידיים המכיל מקדם הגנה SPF20, המעניקים לחות מוגברת לעור יבש, 
הודות לטכנולוגיה חדשה המזינה את העור בלחות עם מינרלים פעילים המסייעים בהגברת ייצור הקולגן, 
שהינו חלבון סיבי אשר תומך ומחבר בין רקמות גוף שונות, מעניק לחות לעור ומשפר את הגמישות שלו. 

*ממחקר צרכנים נוסף שנערך מטעם המותג עלה כי כ-98% הסכימו שהסדרה מסייעת בשיפור הגמישות 
של העור בתוך כ-10 ימים.

סדרת VISIBLY RENEW כוללת:

קרם גוף  VISIBLY RENEW לעור יבש -



קרם הגוף מכיל מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן, המספק לחות מוגברת ומסייע 
בשיפור הגמישות של העור תוך 10 ימים בלבד ובאופן מורגש ונראה לעין.
מרקם התחליב אינו שמנוני, נספג בקלות ומותיר את העור נעים ורך למגע, עם ניחוח עדין.  
מחיר: 45 שקלים ל 400 מ"ל.


קרם ידיים ויזבלי רניו הכולל מקדם הגנה 20SPF -



קרם הידיים מסייע בשיפור הגמישות של העור ומונע הופעת כתמים חומים באזור הידיים. 
בעל נוסחה חדשנית המכילה מינרלים פעילים ומקדם הגנה SPF 20 להגנה מפני השמש. 

מחיר: 35 שקלים ל 75 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות.

דעתי על מוצרי סדרת VISIBLY RENEW:

את קרם הגוף אהבתי מאד- הוא קליל באופן מפתיע, ועם זאת נותן הרבה לחות ומותיר 
תחושה מאד נעימה על העור. לא שמנוני בכלל. 
אני רוצה לציין לטובה את אריזת המשאבה- הרבה יותר כיף נוח והיגייני להשתמש כך בקרם גוף. 
אני הוספתי אותו לשיגרת הטיפוח שלי בעונה הזו, ואני חייבת לומר שהעור שלי מרגיש הרבה יותר נעים ומאוזן.

לגבי קרם הידיים- הוא לעומת קרם הגוף כן שמנוני.
ניוטרוג'ינה ידועה ב"נוסחה הנורווגית" שלה- שמתבססת על הידע של דייגים נורווגים שהיו משתמשים 
בשומן מן החי לשמירת עור הידיים שלהם בקור המקפיא.
גם כאן יש תחושה של קרם יותר "טיפולי"- באמת נותן מעטפת שומנית לשמירה על העור.
לדעתי הקרם יתאים יותר למי שסובלת מעור יבש בידיים.

חייבת לציין שזו פעם ראשונה שנתקלתי בקרם ידיים המשלב בתוכו מסנן קרינה- זו המצאה גאונית!
הרבה נשים סובלים מכתמי שמש בידיים- וזה אחלה מוצר בשביל להימנע מכך.

לסיכום, סדרת ויזיבלי ריניו מאד מצאה חן בעיני ואני ממליצה לנסות ולשלב את המוצרים בשיגרת הטיפוח שלכן.

 

קצת על המותג ניוטרוג'ינה:

את השקת הסדרה החדשה מלווה קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הקונספט "גלי עולם של אפשרויות" 
ושפה פרסומית בינלאומית חדשה למותג. 

מטרת הקמפיין והמסר "גלי עולם של אפשרויות" הינה לעזור לכל אישה להסתכל בביטחון 
עם הפנים קדימה, כך שכל פעם שהיא מסתכלת במראה היא תרגיש ותאמין שהכל אפשרי 
וכי היא יכולה לרדוף אחר הגשמת חלומותיה. 
משמעות המסר "גלי עולם של אפשרויות" משקף גם את המומחיות והעליונות המוצרית של ניוטרוג'ינה 
ואת היכולת של המותג ליצור, לחדש ולחשוב על הבלתי אפשרי בתחום טיפוח העור. 
כל אלו מתחברים לערכי הצרכנים שלנו, באופן שיוצר אהבה למותג.

רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה אישור דרמטולוגי בשנת 1967. 
לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג, ומאז נהנית ניוטרוג'ינה מהמעבדות 
הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. 
כיום, ניוטרוג'ינה הוא המותג הבינלאומי המוביל בארה"ב בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה 
לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.


ועד כאן להפעם.

אשמח לשמוע מכן- באילו קרמי גוף וידיים אתן אוהבות להשתמש?


ממני,

הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה