חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 14 בנובמבר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

ביום שישי האחרון, הגעתי לסניף Flormar שבקניון אבנת שבפתח תקווה ללמוד מהאחת והיחידה,
המאפרת ריקי פרץ בסדנת האיפור שלה.
כיוון שרציתי יותר להתמקצע בנושא "פיסול הפנים" -פניתי למומחית בנושא.

אני לא יכולה יותר מדיי לומר או לכתוב על מה שנאמר ונעשה בסדנא, כיוון שזוהי עבודתה של ריקי,
ואין לי טעם לפגוע בזכות היוצרים שלה.

מה שכן אומר לכל מי ששאלה אותי האם כדאי ללכת לסדנא של ריקי פרץ?
הוא שבהחלט כן! אני בתור מאפרת בהחלט למדתי הרבה דברים ממנה,
מן האופן שבו היא מאפרת, ועד לצורת האילתור שלה מהחומרים שניתנו לה.
וניתן לומר שאכן התמקצעתי יותר בתחום פיסול הפנים וההצללות.

צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ריקי פרץ, מתוך ההשתלמות ב-Flormar:


נכון שזה מהמם??
כנראה שלא סתם יצא לריקי השם "המפסלת של המדינה"!

כיוון שהסדנא היתה בסניף Flormar וריקי השתמשה במוצרי החברה, גם אני רכשתי לי מספר מוצרים,
שאהבתי את השימוש שריקי עשתה בהם וכמובן יהיו שימושיים לי וללקוחותיי.

אז אילו מוצרים רכשתי מ-Flormar?

נתחיל במוצר הכי חשוב לכל מתאפרת ומאפרת והוא הרי הקונסילר
ריקי השתמשה בפלטת הקונטור הזו על מנת לטשטש כהויות מתחת לעניים (בגוון הכתום)-

צילום: יח"צ פלומר

פלטת הקונטור בגוון Light מספר 01 ובגוון Medium deep מספר 03.
 
מחיר: 69.90 ש"ח

אני רכשתי את הפלטה הכהה יותר.
בתור מישהי שסובלת מאד מכהויות מתחת לעיניים, אני תמיד בחיפושים אחרי הקונסילר המושלם- 
אני מקווה שמצאתי אותו..
חשוב לציין כי את ההצללות לא עשתה בפלטה הזו, אלא במוצר ה-BB Cream Powder.
בגוון - 27 Cappuccino, הגוון הכהה והקר, המושלם להצללות רטובות.

צילום: מאתר גילטי

כמובן שרכשתי לי BB אחד כזה, וגם כבר תיכננתי לרכוש כזה הרבה זמן.
הוא מושלם להצללות רטובות- גם כי המרקם שלו הוא משחתי ונמרח ומיטשטש בקלות, וגם הגוון הכהה
שלו יתאים לכולן.

מחיר: 75 ש"ח  

בהמשך רכשתי לי עוד שני עפרונות שפתיים Waterprofliner- בגוון מס' 201 (ניוד), ו- 224 (סגול כהה):

צילום: מאתר גילטי

מחיר: 29.90  ש"ח

חשוב לציין כי אלו המחירים המלאים, ולחברה יש מבצעים מדי פעם (אני באותו יום נהניתי מ-20% הנחה).
בנוסף, אין הנחת מאפר.

למוצרים נוספים אהובים עליי מ Flormar , הכנסו לפוסט הבא.  

את מוצרי Flormar ניתן לרכוש גם אונליין באתר גילטי.



לסיכום, אני מאד נהנית בסדנת האיפור של ריקי פרץ.
למדתי הרבה הן בתור מאפרת (בעיקר טכניקות ושילובי צבעים) והן בתור מתאפרת.
ממליצה בחום!

מוזמנות לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק העסקי שלי-


ועד לפעם הבאה,


ממני, 

הבחורה עם המטפחת.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה