חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז החלטתי לחזור למסורת פוסטי "שלישי אישי".
רציתי לשתף אתכן הקוראות שלי קצת במה שעובר עליי לאחרונה.
זהו פוסט אישי, לא סקירה או המלצה על מוצרים- כך שאם זה פחות מעניין אתכן..חכו לפוסט הבא :)

רציתי קצת לשתף אתכן במה זה בשבילי להיות מאפרת?

קודם כל, למי שלא יודעת עשיתי הסבה למאפרת מתחום שונה לחלוטין.
עבדתי כשמונה שנים בתחום השיווק הדיגיטלי מול חו"ל, בשעות מרובות ועבודה מאד טכנית.
הרגשתי שחסר לי זמן עם המשפחה שלי ולעצמי, וגם שחסרה לי היצירתיות בחיי.

לכן הגשמתי את חלומי (והרבה בזכות בעלי) והלכתי לפני כשנתיים ללמוד בביה"ס של ירין שחף קורס 
איפור PRO, סיימתי אותו והמשכתי בעבודה כשכירה, ילדתי את בתי השלישית ומאז אני מאפרת :)


אז אלה הן מסקנותיי עד כה:

בפן הטכני-
*אני צריכה כל הזמן לשווק את עצמי- מפה לאוזן, בפלטפורמות תוכן חברתיות ווטסאפ עוד.
*אני צריכה לדעת לצלם ולערוך את התמונה של האיפור שתהיה מספיק יפה ללקוחות פוטנציאלות ומצד 
שני תהיה מספיק אמינה וטבעית, ושתייצג את האיפור שלי כאמיתי וכניתן להשגה.
*אני צריכה לזכור לצלם תמונות לפני ואחרי. 

בפן הרגשי: 
*אני ממש לא "רק" מאפרת. אני בעיקר צריכה להכיל להבין ולשמח את הלקוחה שלי.
לא משנה אם היא כלה, מלווה או מתלמדת בסדנת איפור- תמיד אני צריכה להיות חיובית וכך אני :)
*אני צריכה לדעת לאפר תמיד את הלקוחה לשביעות רצונה בלבד (ולא רצוני).
*אני צריכה להיות פנויה 24/7 לכל לקוחה שרק אפילו מתעניינת באיזה סוג מסקרה כדאי.

בפן המקצועי:
*אני צריכה לתמחר את עצמי בצורה ראויה ועם זאת אטרקטיבית.
*אני צריכה לדאוג תמיד ללמוד ולדעת את כל הטרנדים החדשים בתחום האיפור וכמובן להכיר מוצרים חדשים.
*אני צריכה תמיד לדאוג שכל מוצרי האיפור שלי והמזוודה יהיו מוכנים ונקיים ללקוחה הבאה.
*תמיד לעמוד בהתחייבות, לכבד את הלקוחה ולהגיע בזמן.
עד כאן אלו דברים שתלויים בי, שאותם אני עושה ושוקדת ימים ולילות על מנת לקדם את עצמי בתור מאפרת 
בים של מאפרות.
תוך כדי זמן אני גם מגלה עד כמה זה לא קל להיות עצמאית בניגוד לשכירה (ואני לא מדבר רק על המשכורת הקבועה), 
כמה עבודה ומאמץ נדרשים ממני וגם לא תמיד רואים התקדמות..


הפוסט הזה נכתב בעיקר בגלל הדברים שלא תלויים בי.

לגבי לקוחות- קשה לי עם לקוחה שאני משקיעה בה את כל הזמן וכל הכישרון שלי ויחסי האנוש שלי, 
היא יוצאת הכי מהממת בעולם, הכי מרוצה עם חיוך של מיליון דולר ומרוצה מאיך שהיא נראית. 
אבל היא לא תפרגן לי.
בלפרגן אני מתכוונת בלכתוב הודעת תודה / לתייג כשמעלה תמונת איפור שלי / להמליץ לחברה /
להסכים להצטלם (או לפרסם תמונה) / לעשות לייק בפייס ועוד.
כל הדברים הללו לא עולים כסף, לוקחים בדיוק שתי שניות- ועדיין לא נעשים. וזה מאכזב אני לא אשקר.
נכון לא חייבים לפרגן, אבל אם השקעתי בך כ"כ הרבה, למה לא להחזיר מעט?

לגבי מחירים - גם אני בתור לקוחה תמיד רוצה להרגיש שעשיתי עסקה משתלמת.
אני תמיד שקופה בהתנהלות שלי, והמחיר שלי כרגע לאיפור הוא 250 ש"ח.
אני חושבת שלאזור המרכז זהו מחיר ראוי, לא יקר ומשתלם.
בייחוד לאור העובדה שאני לא עובדת לפי שעות אלא לפי איפור. 
אני לא אצא מלקוחה עד שהיא לא תהיה מרוצה לחלוטין מהאיפור או מהסדנא, לא משנה כמה זמן זה ייקח.
לכן מאד קשה לי כשלקוחות שבוחרות לא להנות משירותיי בגלל המחיר או בגלל שמישהו הציע להן 
איפור+שיער ב200 ש"ח. אני לא יכולה להתחרות בזה.
אני מבינה את הבקשות להנחות, אבל בבקשה כלקוחה תביני שזו הפרנסה שלי. 
שאני משקיעה בזה המון (ולא מעט כסף). ולכן זה שם אותי במקום לא נעים.
וזה מכעיס גם כי כלקוחה אני לא אלך לאיש מקצוע ואבקש הנחה על שמלה. זה המחיר וזה מה יש.

אני לפעמים מרגישה שיש זלזול במקצוע.
אני שומעת שיש הרבה הברזות (משני הצדדים), יש תחושה שאם שילמת על איפור אז מותר לך הכל, 
תזכרו בבקשה שכולנו בני אדם..

והמטרה (שלי לפחות) לגרום לכל אחת להרגיש יפה ובטוחה בעצמה בעזרת האיפור.
אני אמשיך להגשים את החזון הזה ולנסות להיות המאפרת הכי טובה שאני יכולה- בשבילכן ובשבילי :)

אשמח לדעת מה דעתכן בנושא הזה-
בתור לקוחות ובתור מאפרות.

וכמובן אם יש לכן הצעות או שאלות אני תמיד אשמח לשמוע.


ממני ,
הבחורה עם המטפחת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה