חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשעה טובה נגמר לו חודש אוגוסט (תודה לאל!) ואנחנו בספטמבר.
וחוץ מהחזרה לשיגרת הלימודים, החלטתי להחזיר לשיגרה תחומים נוספים בחיי.

בזמן האחרון אני מרגישה ששיגרת טיפוח העור שלי מצריכה שינוי.
אני כבר לא בשנות העשרים לחיי, וכן מתחילים להופיע אצלי קמטוטים באזור העיניים.
לכן חיפשתי מוצר שיעזור לי לטפל ולמנוע הופעת קמטים.

מי שעוקבת אחריי כבר יודעת עד כמה נושא טיפוח העור חשוב בעיניי, ובייחוד בתור מאפרת.
חשוב להקפיד על ניקיון הפנים, קרם לחות והגנה מהשמש באופן יומיומי.

לכן, שמחתי לקבל להתנסות את מוצרי סדרת הטיפוח החדשה מבית ד"ר פישר :

סדרת ג'נסיס ליקופן



חידוש עולמי המשלב בו-זמנית את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול אפקטיבי בקמטים
מילוי ומתיחה של קמטים באופן מיידי, לתוצאות נראות לעין, יחד עם טיפול ומניעת קמטים בטווח הארוך

סדרת ג'נסיס ליקופן מכילה קומפלקס פטנטי 100% טבעי שמקורו בעגבנייה הפועל לנטרול רדיקלים 
חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים, מסייע במניעת נזק ל- DNA של תאי העור, מעודד ייצור של סיבי 
הקולגן והאלסטין ומסייע בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן.

הסדרה מותאמת לעור רגיל - מעורב.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים
קרם לחות ליום (עם SPF), קרם לאזור השפתיים והעיניים (עם SPF), קרם לילה לטיפול בקמטים
וסרום לאפקט מתיחה

אני קיבלתי להתנסות מתוך הסדרה שני מוצרים
קרם לחות ליום ואת הסרום עם אפקט המתיחה -

צילום מתוך האינסטגרם שלי




קרם יום ליקופן - SPF 30
קרם לחות המיועד לעור הפנים / צוואר / מחשוף .
מתאים לעור רגיל-מעורב ומסייע בטשטוש והפחתת הקמטים העמוקים ביותר.
הקרם מעשיר את העור בלחות ומשקם את העור למראה מוצק וקורן.
בעל מרקם קליל, נמרח בקלות ונספג במהירות.
נבדק לרגישות ,OIL-FREE
מכיל ליקופן, CM-GLUCAN, כדוריות חומצה היאלורונית, MICRO-PEARLS, קו-אנזים   ,Q10 
ויטמין ,A ויטמין B , פרו-ויטמין . B5
מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB).



מחיר : 199.99 ₪ ל 50 מ"ל
 

דעתי על קרם לחות ליקופן:
קרם הלחות קליל, כיפי ונספג מהר.
הוא מעט ריחני (חשבתי או שדמיינתי ריח של עגבניה חח).
אני חושבת שהוא מצוין כהכנה לעור לפני איפור.
לא משאיר את העור שומני בכלל, ומעולה לעונה החמה.
מי שסובלת מעור יבש הייתי ממליצה לה לנסות את קרם הלילה שלבטח עשיר וכבד יותר.

המוצר השני בסדרה שניסיתי הוא סרום ליקופן - הסרום בעל אפקט המתיחה -


סרום ליקופן עם אפקט המתיחה המוצר שמביא חידוש עולמי המשלב בו-זמנית את הטכנולוגיה 
המתקדמת ביותר לטיפול אפקטיבי בקמטים: מילוי ומתיחה של קמטים באופן מידי.
סרום ליקופן מסדרת ג'נסיס מיועד לעור רגיל - מעורב למתיחה מידית של הקמטים באופן הנראה לעין,
מסייע להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים, מעניק טשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה ובנוסף, 
מסייע בשמירה על עור מוצק ואלסטי.  
כל זאת יחד עם טיפול ומניעת קמטים בטווח הארוך.
הפורמולה מועשרת ב:ליקופן, Dynalift, חומצה היאלורונית, קו אנזים Qפוליאמיד, פוליסכרידים.
 
מחיר: 239.99 ₪ ל30 מ"ל

לפרטים נוספים- עמוד הפייסבוק של  ד"ר פישר

דעתי על הסרום ליקופן:
אתחיל בוידוי שהיו לי ציפיות גבוהות מאד מהסרום הזה.
הובטחה מתיחה מיידית וביטול הקמטים.
אני כן מודה שראיתי הפחתה קטנה בקמטוטים, וגם הרגשתי מעין מתיחה בעור מלווה בתחושת עקצוץ.

מוזמנות לראות הבדל של לפני ואחרי השימוש בסרום-

לפני

אחרי 



אבל מצד שני, הקמטים שלי לא כ"כ עמוקים..אולי מי שסובלת יותר ממני מקמטים (או אני בעוד כמה שנים(
תוכל לראות ולהרגיש את האפקט בצורה דרמטית יותר.
מעבר לכך מאד כיף למרוח אותו על העור- כי מרגישים את החומר "עובד".
חשוב לי לציין כי כאן לא הורגש ריח כלל.

לסיכום, הסדרה החדשה ג'נסיס ליקופן של ד"ר פישר היא סדרת טיפוח מצוינת לכל מי שחצתה את 
גיל ה-30.
אני מאד אהבתי את המוצרים, אבל מאמינה שלא קיים קרם שיכול להעלים קמטים באופן מוחלט, 
אלא רק לטשטש אותם- ואת זה המוצרים האלה עושים!

אשמח לשמוע מכן- האם אתן מכירות את הסדרה?
האם אתן אוהבות את מוצרי הטיפוח של ד"ר פישר?

ועד לפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה