חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 27 ביולי 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

למי שפיספסה השבוע הייתי בהשקה מהממת של חנות חדשה לרשת ביוטיקייר- בקניון בת ים.
מעבר לעובדה שהחנות מדהימה ביופיה (אני לא מגזימה)- עיצוב אלגנטי בשחור לבן, מסכים,
עמדות איפור עם תאורה נכונה ומראות, וכמובן סטנדים מלאים במוצרי איפור טיפוח ועוד.




חברת ביוטיקייר חוגגת 25 שנה להיווסדה, וכחלק מהחגיגות והשקת הסניף החדש-
גם הושק מוצר חדש וסופר מהמם- שימר/היילטר אבקתי בשני גוונים הורסים פיגמנטיים!

HIGHLIGHT 25 - היילייטר דחוס ומבריק שיוצע בשני גוונים. 
המוצר נבחר להיות מי שיזוהה עם חגיגות ה25, גם בשל היותו מוצר איפור בין המבוקשים ביותר וגם 
בשל פירוש השם HIGHLIGHT ( =אירוע חשוב )!


25 HIGHLIGHT הוא מוצר שפותח לאורך חודשים על מנת להגיע לפורמולה אבקתית אך דחוסה 
ועם זאת בעלת פיגמנט גבוה במיוחד.   
ההיילייטר מוצע בשני גוונים, האחד בהיר והשני כהה, שניהם תחת קטגוריית "גווני הארה". 
הגימור של שניהם אכן מבריק לצרכי ההארה אך אינו מנצנץ ושימרי, תכונה שתשמור על 'גלואו' של 
האזורים הגבוהים בפנים אך באופן שהולם לוק איפור לכל שעות היום. 
את ההיילייטר ילווה הלוגו החדש שמשיקה הרשת לכבוד 25 שנים, והוא יהיה המוצר הראשון שעליו 
הוא יוטבע.

 
הוראות שימוש - מומלץ להניח כשלב אחרון באיפור הפנים, מעל שאר האיפור, 
ולתת דגש על עצמות הלחיים, החלק הגבוה של הפנים, גשר הגב ועצם הגבה. 
*אני ממליצה ליצירת אפקט הארה חזק יותר, להניח מעל עיפרון השימר (מס' 403).

מחיר: 9.90 ₪

והנה עוד קצת תמונות מהחגיגה-
 

 
כחלק מההשקה "נאלצנו" לבחור מתוך שלל מוצרי החנות 25 מוצרי חובה שלנו מביוטיקייר.

אז מהם מוצרי החובה שלי מביוטיקייר?

את האמת זה אכן היה אתגר! ואני מקווה שעמדתי בו בגבורה :)

אחלק את המוצרים לפי קטגוריות.

מוצרי איפור


בחרתי פלטת קונטור באבקה PO (גם הקרמית מצוינת), עפרונות קונטור מס' 406 ו404 והשימר מס' 403
כמובן ששני השימרים החדשים (גוונים 01 ו02), איילנר נוזלי (גוון 01), עפרון גבות חדש (גוון בהיר 100T), 
עפרון שפתיים ללא חידוד (מס' 22), עפרון שפתיים (מס' 26) ושפתון מאט (גוון מס'  117).

עזרים לאיפור


מגבונים להסרת איפור, דפים סופחי שומן (חובה בקיץ ובמיוחד לעור שמן), ספוגית גדולה להנחת איפור HD,
ושטיח סיליקון לניקוי מברשות.

מוצרי שיער


גומיות לשיער (חובה בחום הזה), מברשת להתרת קשרים בקלות, מגבת הקסם לשיער (אוהבת 
להשתמש בה כדי להסתיר את השיער כשמניחה מסיכות פנים וכד').

מוצרי ציפורניים



פצירה עבה (כל הפצירות שלהם טובות ואני תמיד קונה אחת), מכשיר חשמלי להסרת עור קשה מכף הרגל
וארגונית לקים (שתוכל לשמש לדעתי גם כמחזיקת פלטות איפור)- שימו לב שגם את הלקים של ביוטיקייר אני אוהבת.

מוצרי עזר לטיפוח הפנים


פדיות קוסמטיות (מעולות להסרת איפור בשילוב עם מים מיסלריים וגם להסרת לק בשילוב מסיר לק),
מברשת חשמלית עם ראשים מתחלפים לניקוי הפנים (אוהבת לשלב עם סבון מוס מקציף שלהם) 
ובשבת אשתמש במברשת הידנית הקטנה שאני ממש אוהבת.

*והמוצר ה-25 שלא נכנס לתמונות זה מוצר שהחלטתי לנסות ולדווח בהמשך-
קרם להבהרת כתמים DERMAOR (אני סובלת מפיגמטציה בפנים). 
והוא חלק מהסדרה החדשה והטיפולית לפנים (ואהובה עליי) שנקראית DERMAOR-


*שימו לב שלא הוכנסו המברשות המעולות והלקים שלהם- כי מהם לבד אני יכולה לבחור מוצרי חובה!
לגבי גווני לק לטעמי זה מאד אישי לבחור גוונים אהובים כי כל אחת תתחבר לגוון אחר.
לגבי מברשות- מי שעוקבת אחריי כבר יודעת שאני חולה על מברשת מס' 20 להנחת מייק אפ,
מברשת מס' 16F להצללות יבשות וכל שאר המברשות שבאות בזוגות (במיוחד להנחת וטשטוש צלליות). 

למחירים ולפרטים נוספים (ניתן גם להזמין משלוח מהאתר)-  https://www.beautycare.co.il

ועד כאן סקירת 25 מוצרי החובה שלי בביוטיקייר (כמובן שיש עוד הרבה!).
אשמח לשמוע מכן -אלו מוצרים אתן הכי אוהבות של החברה?

אני שמחה לבשר שהחלטתי להגריל לכן את השימר החדש (גוון 01 הבהיר) וגם עיפרון שימר (מס' 403)
ועיפרון קונטור (מס' 404)! סה"כ שלושה מוצרים מהממים.
כל מי שתעשה לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג ותגיב לפוסט זה תיכנס להגרלה.
ההגרלה תיסגר בחמישי הבא  3/8. בהצלחה!!

ממני, 
הבחורה עם המטפחת

27 תגובות:

  1. הי טליה, איזה פוסט כייפי, כרגיל..
    בדיוק רכשתי את מברשת מספר 20, שמחה לשמוע שהיא מומלצת 😀 האם יש מברשת שלהם שמומלצת לקונטור רטוב?
    העפרון החדש לגבות מוצלח? והאם ניסית את הפודרת "בננה" בתפזורת?
    אשמח להשתתף בהגרלה 😚

    השבמחק
  2. הי מיה תודה רבה!
    אשמח שתרשמי את המייל שלך שאוכל ליצור קשר במידה ותזכי.
    לגבי השאלות- לקונטור רטוב אני ממליצה על מברשת מס' 21 קונטור מחודדת
    העיפרון החדש לגבות מעולה! הזכיר לי מאד את העיפרון של ארדל.
    טרם ניסיתי את הפודרה בתפזורת, ניסיתי את הדחוסות שלהן (גם הרגילה וגם הHD מצוינות)
    שיהיה לך בהצלחה בהגרלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה טליה(:
      המייל שלי m032830@gmail.com

      מחק
  3. ברצוני לציין כי עברתי את גיל ה50..מעולם לא סבלתי מייק אפ על פניי..ורכשתי מכל הבוגים ובכל המחירים בארץ ובעולם..מטיילת המון.
    כבר שנים רבות שמצאתי לי פתרון..אני מורחת קרם לחות על פניי ולאחר 10 דקות מדתמשת בפודרה מס6..וכולם מפרגנים על מראה העור שלי..פשוט מושלם וזול..והשפתונים..יש לי מעל 40..הכי הכי אוהבת את שלכם מספר 95..פשוט נפלא..אז מי שאמר שהזול עולה ביוקר...לא במקרה דל ביוטי קייר..ישר כוח!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך! אני שמחה שמצאת דרך מצוינת להתאפר.
      אם תרצי להשתתף בהגרלה רשמי בבקשה את המייל שלך ליצירת קשר.

      מחק
  4. תודה על הבלוג הזה, אני באמת אנסה את ההיילטר החדש, עשיתי לייק בפייס

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אדר ובהצלחה בהגרלה!
      שמחה שאת נהנית מהבלוג :)

      מחק
  5. פוסט מהמם! אני ממש אוהבת את ביוטיקר :)
    ניסית את עפרון הגבות החדש? אם כן איך הוא?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיתר, העיפרון גבות החדש מעולה!
      כמו שכתבתי מזכיר לי את עיפרון הגבות של ארדל, והוא מעולה!
      ממליצה לקחת את הגוון הבהיר כי הכהה ממש כהה בעיני.

      מחק
  6. אשמח להשתתף בהגרלה 😊

    השבמחק
  7. מהמם כל הכבוד על הפוסט יש להם לק ג'ל ?? האם הוא עמיד?? ואיך הוא יורד עם אציטון רגיל?? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי גליתה יש להם לק ג'ל וגם מנורה לייבוש.
      אני לא משתמשת בלק ג'ל בכלל אז לא ניסיתי אותו.
      שמחה שנהנית מהפוסט :)

      מחק
  8. וואו, לא ידעתי שהם קיימים כבר 25 שנה! אוהבת מאוד את הספוגית שלהם ואת המסכת קרטין לשיער. אשמח להשתתף בהגרלה noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נועה!
      את האמת גם אני הופתעתי חשבתי שהם קיימים פחות שנים.
      לא ניסיתי את המסיכה לשיער- אני אנסה סיקרנת אותי.
      בהצלחה בהגרלה!

      מחק
  9. תודה רבה על הבלוג!!
    אני אישית חולה על הפודרה שלהם וגם האיילנר טוב:)

    esther6u@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אסתי!
      גם אני מאד אוהבת את שני המוצרים האלה.

      בהצלחה בהגרלה!

      מחק
  10. היי מאמי. אשמח להשתתף בהגרלה. כך הכבוד על הפוסט המהמם!

    השבמחק
  11. פוסט יפה, האייליינר שהמלצת עליו עמיד במים ?
    אשמח גם להשתתף בהגרלה :)
    תודה ובהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ענבל,
      כן האיילנר אכן עמיד במים.
      תודה לך ובהצלחה בהגרלה!

      מחק
    2. Inbal A. את הזוכה בהגרלה! אנא צרי קשר למימוש הזכיה.

      מחק
  12. אני חייבת לנסות את המוצר החדש להבהרת כתמים. תודה על בהמלצה

    השבמחק
  13. עשיתי לייק, אשמח להיכנס להגרלה.
    תודה!
    איה

    השבמחק
  14. ויש לנו זוכה! Inbal A.
    ברכות על הזכיה!
    אנא צרי קשר למימוש הזכיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :) איזה כיף !!
      אני מנסה ליצור קשר בהודעה בפייס..
      תודה רבה :)

      מחק