חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 24 ביולי 2017
 בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

לפני כשבועיים הוזמנתי להשקה אפופת מסתורין בים המלח.
ההשקה היתה חלק מיום כיפי של טיול והכרת חברת Premier Dead Sea פרמייר ים המלח
מעבדותיה, הספא והחוף הפרטי שלה.


אני חייבת לציין שאני באופן אישי פחות חובבת את ים המלח, אבל בגלל שזו היתה הזדמנות מצוינת 
עבורי ליום חופש- ניצלתי אותה ואני שמחה מאד על כך.

מלבד העובדה שחברת פרמייר שוכנת בים המלח, היא משווקת לכל העולם.
לאחורנה חגגו בחברה 25 שנה להיווסדה.
החברה מייצרת מוצרי טיפוח המבוססים מחקרית וכמובן על מוצרים מים המלח.

  
מסתבר שיום הטיול הזה היה בזכות השקה של מסיכה חדשה וסופר מגניבה המבוססת בין היתר על פחם.
אבל המסיכה לאר היתה השוס העיקרי.
אלא הפרזנטורית החדשה של חברת פרמייר ים המלח, שמי שפיספסה - היא ולא אחרת- מריה קארי!



כן מיס MC בכבודה ובעצמה הגיעה לארצנו הקטנה בכדי להנות מים המלח ולהיות הפרזנטורית החדשה 
של Premier Dead Sea - פרמייר ים המלח.
אני חושבת שזה כבוד גדול לחברה ישראלית שזוהי הפרזנטורית שלה.
ובאופן אישי, לא חשבתי שמעולם אזכה לפגוש אותה פנים אל פנים, לדבר עם אנשי הצוות שלה ועם ילדיה הקטנים והמתוקים.
מריה היתה מקסימה במסיבת ההשקה, וכשקלטה שאין לנו ממש שאלות (לדעתי זה היה שילוב של הלם 
חום והמתנה של שעות לכוכבת) היא הציעה לעשות סלפי עם כולם- מלכה או לא?!

נחזור לסיבה שלשמה התכנסנו- המסיכה!

Dead Sea  Premierמשיקה לראשונה בישראל מסכת פחם בטכנולוגיה מתקדמת. 
לרגל ביקורה של מאריה קארי בים המלח וחתימתה כפרזנטורית למותג לרגל חגיגות 25 שנים לפרמייר ים המלח.

ערכת מסכה שחורה 3D - מסכת פחם בטכנולוגיה מתקדמת-
מדובר במסכה ייחודית עם חיתוך 3D שפותחה בטכניקה וטכנולוגיה מדעית מתקדמת, 
ובנויה כך שהמסכה מתאימה באופן מושלם לכל תווי פנים. 
המסכה הינה מסכה יוקרתית העשויה מפחם פעיל שתפקידו בטבע למשוך רעלים, כימיקלים ולכלוך. 
בנוסף, הפחם מסייע בניקוי, הרמה, הזנה, הגנה על העור ושיקומו. 
המסכה עטופה במגוון חומרים מזינים לעור, ובהם ויטמין E, מיצוי מפרח הכריזנטמות (מחדש נימים בעור), 
נופר לבן (לחידש קולגן ןאלסטין בעור) ומינרלים מים המלח.
הערכה מכילה 12 מסכות טיפוליות המעניקות בתום השימוש השנתי מראה עור חלק, זוהר, רענן וצעיר.

אופן השימוש: יש להשתמש בכל מסכה פעם בחודש, הערכה מכילה 12 טיפולים.

מחיר: 950 ₪

*קצת היטוריה -
חברת Premier, החברה המובילה למוצרי ים המלח משנת 1990, הוציאה סדרת מוצרים הכוללת 
מעל 150 פריטים, המיוצאים לכ-70 מדינות וביניהן: 
ארה"ב, ספרד, צרפת, איטליה, הולנד, שוויץ, רוסיה, הונג קונג, סינגפור, יפן, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.

ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ -ראשון לציון קניון הזהב, ירושלים בן הלל, רמת גן קניון 
איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

דעתי על המסיכה:
אקדים ואומר שאני ממליצה בחום להגיע למרכז המבקרים של חברת פרמייר בים המלח.
זו חוויה של ממש וטיפולי הספא שם נהדרים (כבר אמרתי שיש חוף פרטי וג'קוזי?).
בטיפול שאני עברתי (מסאג' גוף) השתמשו במקום שמן- בקרם הגוף של החברה, וזו היתה תחושה נעימה. 
העור שלי נותר רך ונעים (ולא שומני) ובעיקר עם ריח מהמם.
בנוסף לכך קיבלנו מספר מוצרי טיפוח מתנה (סבון לניקוי הפנים, קרם פנים וגוף).
אני חייבת לומר שכל המוצרים מעולים! 



לגבי המסיכה-
בפעם הראשונה שנוגעים בה התחושה קצת מוזרה כי המסיכה מלאה בחומר נוזלי.
המסיכה אמנם עשויה מפחם ובצבע שחור- אך היא לא מלכלכת.
מסיכה אחת הספיקה עבורי לשני שימושים לפני שהתייבשה לחלוטין.
לגבי אופן השימוש- שיניתי קצת את ההוראות והנחתי את המסיכה למשך זמן ארוך יותר מהמומלץ 
(חצי שעה) וכל הזמן עיסיתי את החומר שעל המסיכה לתוך עור הפנים.

והנה אני ברגע האמת-

אני חייבת לציין שהיו לי המון שחורים ופצעונים לפני הנחת המסיכה, ואחריה העור שלי היה פשוט נקי!! 
כל השחורים נעלמו והעור היה חלק ולבן.
שורה תחתונה- המסיכה באמת עובדת!

אני רוצה להתייחס לסוגיית המחיר- נכון זה מאד יקר, אבל מקבלים 12 מסיכות.
אולי החברה תשווק אותן ביחידות או בזוגות (לדעתי זה עדיף).
למרות שהמטרה היא מסיכה אחת לחודש, ולכן יש 12 יחידות בחבילה.

ועד כאן להפעם.

אשמח לשמוע מכן האם אתן מכירות את חברת פרמייר ים המלח?
האם ניסיתן את המוצרים שלהם? ואת המסיכה?

בכל מקרה אני ממליצה לכולן לקפוץ לביקור בים המלח!
ובמרכז המבקרים של החברה.


ממני,

הבחורה עם המטפחת.

*חלק מהצילומים הם מחשבון האינסטגרם שלי- מוזמנות לעקוב.

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה