חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 6 באוגוסט 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשעה טובה עברנו את תשעה באב, וכעת חוגגים את ט"ו באב- מה שאומר שהשארנו את העצבות מאחור,
והגיע הזמן לשמוח ולחגוג ובעיקר לאהוב.
כמובן שט"ו באב נחשב "חג האהבה" היהודי, אבל לדעתי זו רק סיבה למסיבה.

למי שלא יודעת, בט"ו באב נהגו הרווקות לצאת לחולל בכרמים כדי למצוא בן זוג, וגם זהו יום שהיה סימן לאחדות ואהבה בעם שלנו.
כמה כיף לחגוג את האהבה שלנו בחיים! בין אם לאחרים ובין אם לעצמנו.
לי באופן אישי, זהו תאריך שבו הכרתי את בעלי (פגישה ראשונה אי שם לפני 14 שנה).

חשבתי לרשום לכן פוסט על חמשת השפתונים המומלצים עליי- בהתאם לט"ו באב.
וכמובן מגרילה לכן שני שפתונים כמתנת אהבה ממני אליכן- קוראות אהובות שלי!

נתחיל בשפתונים העמידים-
כמובן שאי אפשר להזכיר שפתונים עמידים בלי להזכיר את חברת OFRA.
השפתון האהוב עליי ביותר של החברה הוא GIRL ABROAD- השפתון שנעשה בשיתוף עם אשלי.
בעיני הוא שפתון הניוד המושלם שיתאים לכל אחת ואני גם אוהבת אותו לשימוש על מאופרות שלי.



ניתן לרכוש אותו בגילטי.
מחיר מבצע: 69 ש"ח (במקום 108), תכולה: 6 מ"ל.

גוון ניודי מושלם ועמיד נוסף שייך לחברת קרליין הישראלית. השפתונים שלהם נקראים color matt.
אני אישית אוהבת לשלב שני גוונים ניוד ובז' (בעיקר על מאופרות)- מס' 20 ו-29.

ניתן לרכוש באתר בלה.
מחיר מבצע: 55 ש"ח (במקום 75), תכולה: 7 גרם

השפתון השלישי (גם הוא נוזלי עמיד ומאט) שאני מאד אוהבת שייך לחברת Colourpop.
גוון TRAP יש לו צבע מגניב ומיוחד שיתאים לדעתי לכל אחת ולכל גוון עור.
הוא לא ניוד, אלא נוטה יותר לגוון חיוור ואפור- מאד מחמיא ובמיוחד בחורף.



ניתן לרכוש כאן.
מחיר: $6 תכולה: 3.2 גרם

השפתון הרביעי האהוב עליי הוא שפתון "רגיל" דווקא, והוא שייך לחברת ביוטיקייר.
שפתון בגוון מס' 35- ניוד מושלם.
כיף לשים אותו בתיק, ובניגוד לשניים הקודמים ניתן לחדש אותו בקלות ובכל זמן.



ניתן לרכוש באתר ביוטיקייר או בחנויות הרשת.
מחיר: 4.5 ש"ח, תכולה:  4.25 גרם

למקום חמישי ואחרון- יש שניים:
אחד של חברת GA-DE והשני של חברת Maybelline (שאותו אגריל לכן).

הגוון של GA-DE הוא שפתון - TRUE COLOR SATIN LIPSTICK
מס' 195- NUDE SHEER גוון ניוד קצת שימרי בהיר (יחמיא מאד לכהות עור).


ניתן לרכוש כאן.
לאחרונה השיקה החברה שפתוני מאט חדשים ואני קרנית מאד לגביהם (טרם ניסיתי).
מחיר: 59.9 ש"ח תכולה: 4.2 גרם

השפתון של Maybelline -שפתון קולור סנסשיונאל LOAODED BOLDS
סדרה חדשה של שפתונים בגימור מאט בגוונים כהים ועזים (בהשראת מסלולי תצוגות האופנה בחו"ל).
גוון מס' 885- midnight merlot- גוון יין חום אדמדם.
הגוון יתאים למי שאוהבת גוון פחות ניודי, אלא חום יותר בולט (יחמיא מאד לגוון עור בהיר).



ניתן לרכוש כאן.
מחיר: השקה לחודש יולי 35 ש"ח

זהו גם השפתון שאני מגרילה לכן! ועוד אחד נוסף של חברת Maybelline.
**מי שרוצה להשתתף בהגרלה תעשה לייק לעמוד פייסבוק של הבלוג ותגיב לפוסט זה **
ההגרלה למשך שבוע בלבד ותיסגר בראשון הבא 13.8. בהצלחה!


לסיכום, כמובן שרוב השפתונים האהובים עליי יהיו בגווני הניוד למיניהם.
ישנם עוד הרבה מאד מותגים וגווני שפתונים שאני אוהבת אבל אלו חמישה שאני תמיד חוזרת
להשתמש בהם שוב ושוב (במיוחד ליום יום).

אשמח לשמוע מכן אילו שפתונים אהובים עליכן ביותר?

וכמובן שולחת לכן נשיקות ומאחלת חג ט"ו באב שמח ומלא באהבה 3>


ממני,

הבחורה עם המטפחת.


7 תגובות:

  1. שפתון נוזלי של OFRA בגוון פסדינה, הניוד ורוד חום המושלם, גם מבחינת הגוון וגם מבחינת העמידות, אשמח להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  2. איזה בחירות מעולות !
    אהוב עליי מאוד הוולוט טדי של מאק וגוון מס 11 של פופה (ה2 צדדים שלהם )
    אשמח להשתתף בהגרלה 😘

    השבמחק
  3. תודה רותם ובהצלחה!
    לגבי מאק רציתי פוסט בלעדיהם כי זה ברור!
    רק מהמותג הזה קשה לי לבחור חמישה מועדפים :)

    השבמחק
  4. אני אוהבת את cacoon של עופרה. בכלל האודמים שלהם אהובים עליי ביותר..

    השבמחק