חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

ט"ו באב עשה לי חשק לכתוב פוסט זוגי.
איתגרתי את עצמי לחשוב ולמצוא לכן מוצרים אהובים עליי, ושעובדים הכי טוב אצלי בזוגות.
כלומר שתוצאת האיפור שמתקבלת הרבה יותר יפה ומודגשת בשילוב של שני המוצרים.

להלן ההמלצות שלי למוצרים בזוגות (שאת חלקם ניתן למצוא במחירים נוחים ברשתות הפארם)-
ההתייחסות היא לאיפור יום יומי. 
נתחיל בבסיס של האיפור הלא הוא המייק-אפ. 

אני מוצאת ששילוב של המייק אפ TRUE MATCH של לוריאל (שהוא נוזלי מאד אך עדיין נותן כיסוי 
בינוני ויפה) ביחד עם הפודרה STAY MATT של רימל לאחריו- מתקבלת תוצאה מושלמת של כיסוי 
אחיד ועמיד לפנים - שילוב שיתאים במיוחד לעור רגיל-שמן ולמראה מאט.
*טיפ- כדי להמנע ממראה פודרתי מדיי כדאי להניח את הפודרה בעזרת מברשת פלאפית גדולה.

איך אפשר לדלג על השילוב המושלם של קורקטור וקונסילר?
מי שלא יודעת קורקטור הוא בעצם מתקן גוון- כך שאם יש לכן למשל כתמים כהים בגוונים חומים (מתחת לעיניים או כתמי פיגמנטציה)- השתמשו בקורקטור בגוון כתום. או יש לכן אדמומיות ופצעונים- הסתירו 
אותם בעזרת קורקטור בגוון ירוק.


מדובר בקורטור הזוגי של אססנס בשילוב עם הקונסילר שלהם (שאותי הפתיע ממש לטובה).
לקונסילר אני אוהבת להשתמש בגוון בהיר וצהוב יותר מעור הפנים שלי- כדי ליצור הארה.
*טיפ- את הקורטור (בעיקר אם הוא "מוצק" ולא נוזלי- כדאי להניח בטפיחות בעזרת האצבע כדי לא 
להעמיס חומר (שאח"כ ייכנס לחריצים).

נמשיך ליתר הפנים, ולתחום ההצללות והארות.
מלבד הפלטות המעולות של ביוטיקייר, אני מאד אוהבת לשלב את שני המוצרים הללו- רטוב ויבש
להצללות הפנים (ולפעמים כשאני ממהרת גם כצלליות).
 

מדובר על קרם BB של פלורמר בגוון הכי כהה ופלטת ההצללות המעולה של קרליין.
שילוב מושלם שיחמיא לכל גוון עור.
*טיפ- הקרם של פלורמר מאד פיגמנטי, כדאי לעבוד איתו בזהירות ובטפיחות.
את ההצללות היבשות ממליצה ליצור בעזרת מברשת זוויתית מתאימה להצללות.
ניתן להשתמש בגוון החום השמאלי (נוטה לכתום) כברונזר לחימום הפנים- בעזרת מברשת גדולה.

נמשיך לאיפור הפנים- ואיך אפשר בלי שימר?
זוהי ההמלצה הזולה אך המשתלמת ביותר שלי- שילוב של שני המוצרים האלה ייתן לך שימר מהמם!


מדובר כמובן על השימר החדש באבקה של ביוטיקייר (גוון 01) בשילוב עיפרון שימר (מס' 403).
*טיפ כדי להעצים את מראה השימר אני ממליצה להניח אותו בעזרת כריות האצבעות.
ונמשיך לאיפור העיניים.
כאן מדובר בשילוב שלא תמיד אני עושה אותו- כי לפעמים כשאין לי זמן או כוח אני משתמשת רק במוצר אחד

מדובר על פלטת צלליות BRONZE של אססנס ובעפרון צללית בגוון ברונזה (מס' 06).
כמו שרשמתי לפעמים אני משתמשת רק באחד מהם.
הפלטה מפתיעה באיכותה ופיגמנטית מאד.
*טיפ להעצמת הפיגמנט לצלליות הרטיבו מעט את מברשת ההנחה (במים או בפיקס פלאס של מאק).

ואיך אפשר בלי מסקרה?
בין אם את מעגלת ריסים או לא- השילוב הזה יגרום לריסים שלך להראות מושלם!


השילוב של פריימר לריסים והמסקרה של MALU WILZ - יוצרים אפקט של ריסים מושלמות- 
מודגשות, מעוגלות, שחורות ומופרדות.
שווה להשקיע עוד דקה בפריימר לריסים כך שהמסקרה הרבה יותר בולטת ועמידה.

ואיך אפשר בלי שפתון?
מצאתי ששילוב של עיפרון שפתיים (כשפתון- תנסו את זה, זה כדאי!) ושפתון מבריק או גלוס מעל-
עושים מראה שפתיים מושלם, מחמיא ויחסית עמיד (ושלא מייבש כמו כל השפתונים הנוזליים העמידים).


מדובר בעפרון שפתיים של MALU WILZ (גוון מס' 58) ושפתון גלוסי סטיק (מס' 6).
שילוב מושלם שנוותן גוון ניודי מבריק ומחמיא מאד לשפתיים.
השמנים שבגלוסי סטיק ממש מלחחים את השפתיים וגורמים להם להיות מאד נעימות.

*את מוצרי MALU WILZ ניתן לרכוש אצלי.

ועד כאן להפעם.

מעניין אותי לדעת האם גם לכן בשיגרת האיפור יש שילוב מנצח של שני מוצרי הפועלים היטב יחדיו?

ממני,

הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה