חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 21 באוגוסט 2017
בס"ד

הי לכן,מה שלומכן?

אמנם אנחנו באמצע אוגוסט, אבל אוטוטו ספטמבר פה.
מה שאומר שצריך (וכדאי) להתחייל להצטייד כבר מעכשיו לחגים ולשינויי העונה ומזג האוויר.
לכן שמחתי להגיע להשקת קולקצית הסתיו החדשה של רשת האופנה GOLBARY .

צילום: יניב אדר

אני חייבת לציין שתמיד אני מוצאת בחנות הזו בגדים שמאד מחמיאים לי.
אם פעם  טעיתי לחשוב שזו חנות עם בגדים "בוגרים" יותר, ראיתי ואפילו מאיה הסטייליסטית של 
הרשת הראתה לי עד כמה טעיתי- כאשר התאימה לי בגדים שיקיים ואופניתיים שתאמו לי היטב 
(וגם במחיר).

 GOLBARY - THE "S" COLLECTION - Special, Sensual, Sophisticated
 
בית האופנה GOLBARY משיק את קולקציית סתיו 2017, קולקציה המאופיינת במראה חושני- מתוחכם.

הקולקציה החדשה נוצרה מתוך מחווה לסך כל החלקים הרבים שיש באישה: 
הצד הנשי, המחוספס, הטרנדי, העדין, העל זמני, הרגוע והצד הרגשי. 

המעצבים/ות של GOLBARY מעצימים את האישה הישראלית והצדדים הבולטים שלה: 
היא  מתוחכמת, מלאת סטייל ושואבת את השראותיה מהעולם הגברי המחויט. 
זו הסיבה שנראה זה לצד זה על הקולבים אוברולים, ג'קטים, מעילי טרנץ', חולצות מכופתרות ודנים. 

צילום: יניב אדרי

בין הפריטים שילוו את סתיו 2017 ניתן למצוא מגוון רחב של צבעים ודפוסים משתנים, שמלות, 
חצאיות ומכנסיים המאובזרים בבטנות איכותיות שאוספות את הגוף, סריגים בהדפסים גרפיים של לבבות, 
נקודות וכוכבים ואביזרים ייחודיים להשלמת ההופעה החל מצעיפים וכלה בתיקים אופנתיים.

SMOKIE BLUE -
לצד צבעי החורף אשר חוזרים מידי שנה, ישנו צבע בהיר וקייצי אשר ממשיך איתנו לעבר הימים 
המעוננים של הסתיו -תכלת. 
התכלת מגיע בגילגולו המעושן והמחוספס ומציע מגוון פריטים להשלמת ההופעה ושדרוג הלוק לקליל 
ומהנה כגון: חולצות, ג'קטים, תיקים ועוד.

צילום: ניר יפה


IT'S SUITS U -  
הקולקציה המחויטת מתכתבת עם נשות העסקים המתוחכמות והאסרטיביות.   
נשים אשר כמו בעולם העסקים, גם בעולם האופנתי, לא מתפשרות על שום פרט. 
הפריטים הבולטים בקו זה: חליפות, בלייזרים מקטיפה, ג'קטים מחויטים קלאסיים, חולצות מכופתרות 
חלקן בשילובי תחרה וכמובן במכנסיים מחויטים שמחמיאים לכל גזרה, שמלות קלאסיות לעבודה ועוד.

צילום: יניב אדרי

  
NAUTICAL STRIPES -  
כמו השחור,  הלבן, הכחול והאדום, גם הדפס הפסים הפך כבר לקלאסיקה על זמנית.   
בין אם הוא לרוחב, לאורך, צפוף או מרווח, הוא מדליק ושובר שגרה. קולקציה זו כוללת:   
חולצות מבדי כותנה עם פסי אורך צבעוניים, חולצות פסים ארוכות קלאסיות בכחול ולבן וסריגים 
במראה משוחרר עם פסים רוחביים מחמיאים.  

צילום: יניב אדרי

 
ALL NIGHT LONG -  
קולקציית הערב חושפת אאוטפיטים מרשימים המחמיאים לכל אישה, החל משמלות, חצאיות ועד 
מכנסיים עם נגיעות של כסף, זהב, חוטי לורקס מנצנצים, ניטים, רקמות והדפסים עשירים. 
וגם- שמלות וחצאיות מבדים דמויי עור, חולצות פאייטים, שמלות מקסי בשילוב פנינים ואפילו שילובי 
תחרה וקטיפה שיוסיפו ניחוח וינטג'י ללוקים השונים.

FLOWER POWER - שדה הפרחים מעונת הקיץ ממשיך גם לעונה הקרירה, אבל עם טוויסט בעלילה. 
בעוד שבקיץ הפרחים היו עדינים וענוגים בעונה הנוכחית הפרחים דומיננטיים ופראיים. 
כך למשל אפשר יהיה למצוא ג'ינסים באורכים שונים עם רקמות פרחים, הדפסים בהשראת פרחים 
וציפורים מהאומנות היפנית על ג'קטים, שמלות ומגוון חולצות עם אפליקציות של פרחים. 

צילום: ניר יפה


SMALL DETAILS- BIG CHANGE
 קולקציית האביזרים ברשת GOLBARY מאפשרת ליצור טוטאל לוק הולם. 
האביזרים כוללים בין היתר: תכשיטים, תיקים, צעיפים ארנקים ועוד.

תכשיטים
המתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, במגוון גוונים וגדלים, עשויים מתכת ושילובי אבנים, 
קריסטלים, זכוכיות ואפילו זרקונים. ניתן  למצוא צמידים מנצנצים כפולים, שרשראות גורמט עם 
טוויסטים מגניבים, שרשראות דקות בסגנון קז'ואל עם אבנים ועוד.   

תיקים וארנקים
תיקי גב, תיקי CROSS BODY בגדלים שונים, תיקי נשיאה, תיקי ערב וארנקים. 
כולם בגוונים קלאסיים של שחור, חום, כחול (מעולם הדנים), קאמל וכסוף, מרובעים או עגולים ואפילו 
עם רצועות מתוכשטות או בשילוב ניטים מגניבים.

צילום: ניר יפה


טווח מחירים קולקציית סתיו 2017:

מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪
חולצות:  החל מ- 99.90 ₪
טוניקות: החל מ- 149.90 ₪
ג'קטים: החל מ- 259.90 ₪
חצאיות: החל מ-129.90 ₪
שמלות: החל מ- 199.90 ₪
תיקים: החל מ-129.90 ₪
צעיפים החל מ- 69.90 ₪
כובעים החל מ- 49.90 ₪

מעצב ראשי: יעקב גולברי

בנוסף לקולקציה החדשה, רשת GOLBARY משדרגת סניפים קיימים ותפתח עוד 3 סניפים חדשים:
2 סניפי דגל בתל-אביב,וסניף בראשון לציון

הסניפים החדשים יהיו בקניון עזריאלי ראשונים ראשל"צ, קניון TLV FASHION גינדי תל אביב 
וברחוב אלנבי בתל אביב. 
בנוסף, הרשת משדרגת מספר סניפים קיימים בניהם: כפר סבא, גבעתיים ובת-ים. 
עלות ההשקעה בכלל הסניפים נעמדת בכ-7.5 מיליון ₪.

צילום: אלעד גוטמן

החנות בעזריאלי ראשונים משתרעת של שטח של כ-130 מ"ר ונפתחת בהשקעה של 600 אלף ש"ח 
ותעוצב על פי הסטנדרטים של סניפי הרשת. 

כמו כן חנות הדגל ב-TLV FASHION תל אביב אשר משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר נפתחת 
בהשקעה של מיליון וחצי ₪ תפתח בקונספט חדש וייחודי בעיצוב שחור ולבן בשונה משאר סניפי הרשת. 
הרעיון לכך סובב סביב הבאת הבגד לקדמת הבמה והבלטת הקולקציה על ידי שילוב חומרים יוקרתיים כמו: 
נירוסטה מבריקה, שיש, מראות כהות ומסכי לד כיאה ליוקרה שהקניון משדר.

תראו איזו חנות מהממת-
צילום: אלעד גוטמן

צילום: אלעד גוטמן

עיצוב הסניפים מתבסס על סגנון עיצובי נקי-מודרני, בגווני השחור-לבן, קווים נקיים עם נגיעות אופנתיות. 
עיצוב הנותן אווירה קלאסית עם טאץ' של טרנדיות. 
באשר לחנויות הישנות, פרט להרחבתן, ניכר השדרוג לכלל החנות וכל העיצוב עודכן ומיישר קו עם 
החנויות החדשות.

רשת GOLBARY, נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי ונמצאת בפריסה ארצית ברחבי הארץ.

דעתי על הקולקציה החדשה והחנויות של גולברי-

כפי שכתבתי בתחילת הפוסט- אני מאד אוהבת את חברת גולברי ואת הבגדים שלהם.
אני חושבת שמלבד אופנתיות וטרנדים, חשוב למצוא בגדים שיחמיאו לגוף ושיחזיקו מעמד.
כאלה הם הבגדים של חברת גולברי
במיוחד אני, שמידתי נחשבת "גדולה" יותר, וזקוקה לבדים וגזרות שיתאימו לקימורי גופי- 
תמיד מוצאת בגולברי בגדים שיחמיאו לי- אם ליום יום ואם לחגים ולארועים משפחתיים.
אני בהחלט ממליצה בחום על החנות, שמעוצבת בצורה מוקפדת ונעימה ללקוחה- 
מאד אהבתי את הקונספט העיצובי החדש.

והנה אני בהשקת החנות החדשה בגינדי TLV MALL-
 
צילום מהאינסטגרם שלי
 

אנ יכולה לומר שחויית הקניה היתה מושלמת-יעיד על כך כרטיס האשראי שלי..

ממליצה בחום- במיוחד עכשיו להצטייד במשהו חדש לכבוד השנה החדשה- בשבילך!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה