חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 3 בספטמבר 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשעה טובה הגיע הראשון לספטמבר, הילדים חזרו למסגרות, ולנו יש קצת יותר זמן לעצמנו.

בתור מישהי שלמדה איפור מקצועי באחד מבתי הספר לאיפור הגדולים בארץ, וכיום אני מאפרת  
שגם מעבירה השתלמויות למאפרות ולתלמידות לאיפור- אני רואה את חשיבות גדולה ללמוד ולהתמקצע
במקום מסודר ובפיקוח המדינה- מקום שילמד אותך קודם כל איך להיות מקצועית ובלי להתפשר 
עבור הלקוחות שלך.
 
אז אם תמיד חיפשת מקום מקצועי ללמוד בו את תחום היופי, או חלמת לעסוק באחד ממקצועות היופי,
אני שמחה לבשר שמצאתי את המקום המושלם עבורך.

אני כמובן מדברת על רשת בתי הספר למקצועות היופי- "נייל סטודיו",
שהשיקה בשבוע שעבר את סניפה הגדול ביותר- סניף נייל סטודיו בחולון. 

הרשת אכן הטביעה את חותמה בסימן העצמה כלכלית לנשים כבר בתחילת 1990, ומאז פיתחה את 
סניפיה ברחבי הארץ והרחיבה את אפשרויות הלמידה ברשת לכיותר מעשרה סוגי הכשרות כיום.
 
כך הפכה נייל סטודיו למקפצה לנשים רבות לקבלת תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי 
ולהתקדם לעצמאות כלכלית משלהן ואף להקים עסק ולהרחיב את עצמאותן. 
מנהלת הסניף היא לא אחרת מבין המדריכות הבכירות והוותיקות של הרשת, חנה עטיה, בעלת 23 
שנות ניסיון במקצועות היופי ברחבי אירופה, ארה"ב ובנייל סטודיו.

מה ניתן ללמוד כיום במסגרת מסלולי ההכשרה ברשת?
*בתחום הציפורניים:  
מניקור רגיל ומתקדם, פדיקור רגיל ופדיקור רפואי , בניית ציפורניים באקריל, ג'ל ,קישוטי ציפורניים 
מסורתיים ונייל ארט מהמתקדמים והטרנדים בעולם. 


 

*בתחום האיפור הקבוע: 
מיקרובליידינג -עיצוב קבוע לגבות, קורס איפור קבוע, קורס שזירת ריסים.


*בתחום הסרת השיער: 
 מריטת שיער בשעווה בכל הגוף, עיצוב ופיסול שיער הגבה בשיטת מריטה.

 
בסניפים גם ניתן לרכוש ציוד לקוסמטיקאיות ומאפרות, המותגים המובילים בשוק.
המחירים בסניף הפתיעו אותי לטובה כך למשל, מחירי הריסים של ארדל היו מהנמוכים שנתקלתי בהם, 
וגם ניתן למצוא 4 לקים של OPI ב-100 ש"ח).

בהשקת הסניף החדש, נחשף טיפול פדיקור חדש שטרם הגיע למכונים- "פדיקור פחם":
טיפול פדיקור המבוסס על טהרת הפחם וסגולותיו. ועיקרו בארבעה שלבים ממכרים.
בעיקר שמי דגש על ניקיון כף הרגל וטיפוחה וכמובן שיוף ומריחת לק מקצועיים.
*את טיפול הפדיקור יהיה ניתן להשיג במכוני הטיפוח.

ברשת נייל סטודיו ניתן למצוא מגוון מסלולי קורסים לבחירה, למידה של כל השיטות והטכניקות 
הקיימות והתנסות פרקטית בכל הציוד והמכשור החשמלי בענף החל מבניית ציפורניים, פדיקור 
ומניקור רפואי והכשרה מקצועית בתחום הטיפוח והיופי. 
תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא. 
לפרטים: טלפון:1-700-700-037, מייל: office@nailstudio.co.il
אתר הבית: www.nailstudio.co.il

דעתי על נייל סטודיו וטיפול פדיקור הפחם שעברנו:
כפי שרשמתי בתחילת הפוסט- כאחת שעוסקת בתחום הביוטי, אני יודעת עד כמה המקצועיות חשובה.
התרשמתי מאד לטובה מהסניף החדש של הרשת.
כל הנשים מסבירות פנים- הן המדריכות הוותיקות והן הבוגרות.

והנה אני בהשקת הסניף החדש בחולון (צילום מהאינסטגרם שלי)-



יש תחושה שהגעת למקום סופר מקצועי, ולא סתם- ניכרת ההשקעה הרבה במקום- אם בעיצוב הנקי והלבן,
אם בתוכניות הלימודים העדכניות ואם בטיפול שזכינו להנות ממנו- שנעשה ע"י בוגרות הקורס.
לי עשתה את הפדיקור אישה ושמה ימית- שהיא מקסימה ומקצועית מאד.
באמת אני חושבת שמעולם לא היו כפות רגליי נקיות כל כך.
והמניקור שעשתה לי אווה- היה הכי יפה ומקצועי שעברתי מזה זמן רב (ולא זה לא ג'ל)-



לסיכום, אם את מחפשת מקום ללמוד בו את מקצועות היופי- נייל סטודיו הוא המקום בשבילך.
הבנתי שהם עוזרים גם בהקמת עסק עצמאי - כדי לאפשר לנשים מכלל האוכולוסיה עצמאות כלכלית-
שזו לכשעצמה מטרה נעלה בעיני.

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה