חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 2 במרץ 2023

 בס"ד


הי לכן, מה שלומכן?

אז אנחנו בחודש אדר, מה שאומר שממש עוד שניה נחגוג את חג הפורים- אם לא חג האיפורים!
חשבתי לכתוב פוסט עם  כל מה שצריך לדעת על איפור לפורים:
מהם המוצרים שבהם אני ממליצה להשתמש, טכניקות וטיפים של מאפרים והמלצות להסרת האיפור.













                              צילום מהרשת

בכל שנה, כל חברת איפור מוציאה קולקציות צבעוניות לאיפורי פורים.
כאשר מדובר באיפורי פנים, ובמיוחד כאשר מדובר באיפור עור הפנים העדין של ילדים- 
כדאי להשתמש באיפור על בסיס מים בלבד!
אני ממליצה שלא להשתמש במוצרים על בסיס שמן (כמו שפתון/עפרון/מייק אפ שלך) כדי למנוע גירוי בעור.

דוגמה לפלטת צבעי מים שאני משתמשת בה שנים של חברת סקארה-





















צילום רשת סקארה

*טיפ לשימוש בצבעי מים- אין צורך להשתמש בהרבה מים, כדאי להתיז בשפריצר מים קטן ישירות על הצבע שבו נרצה להשתמש, ולנקות את המכחול היטב לפני מעבר בין הצבעים השונים.
*כדי להגיע לגוון/פיגמנט עשיר של צבע יש להשתמש במעט מים.
*על שטחים גדולים ניתן להניח את צבעי המים בטפיחות בעזרת ספוג לח (כל ספוג אין צורך בספוג ייעודי לאיפור) 
שנטבל במים ואז בצבע הרצוי 
אם רוצים תוספת עמידות לאיפור, ניתן לאפר באותה הטכניקה בצבעי שמן/מייק אפ צבעוני ולקבע בעזרת פודרה שקופה.
*השתמשו בדבק סלוטייפ/חוטים כדי לעצב או להגדיר מיקום מדויק לצבע והצורה שתרצו.
*השתמשו בתמונה לרפרנס לאיפור שבחרתם- זה מאד עוזר.
*ניתן להשתמש בשבלונות ייעודיות ולטפוח את הצבע בעזרת ספוג לח למילוי.
*אם רוצים להוסיף נצנצים- השתמשו בשפריצר מים ומעל זה פזרו את הנצנצים (לא לשכוח לכסות עיניים).
*אם רוצים להדביק אבנים/קישוטים על הפנים/גוף- יש להשתמש בדבק ייעודי בלבד (כמו דבק ריסים).

השנה גם חברת ביוטיקייר הוציאה קו מוצרי איפור לפורים- טרם השתמשתי אבל שווה לבדוק!















               
                צילום רשת ביוטיקייר

איפה קונים?
*חנות אינטרנטית ישראלית שאני ממליצה לרכוש היא בחנות של המאפרת שלי אגמי 
*מוצרי איפור מקצועיים לאיפור אפקטים יצירתי, כמו למשל שעווה ודם מלאכותי ניתן לקנות בחנות קריולן בתל אביב 
ובחנות של בית הספר לאיפור של ירין שחף
*מוצרי איפור לשיער- ניתן לצבוע שיער בכל צללית רגילה - גליטרית או מאט- לפזר מעל השיער לאחר שריססנו ספריי לשיער. 
יש גם מוצרים ייעודים לצביעת השיער (לשימוש חד פעמי) של סקארה.













                                          

  צילום רשת סקארה


מבחינת טכניקות יש ברשתות הרבה סרטוני איפור המלמדים איך לאפר דמויות שונות ובקלות, 
ואם את ממש רוצה ללמוד מהמומחים ישנן סדנאות איפור של מאפרים .

מהניסיון שלי אני ממליצה לא למהר ולרכוש את כל המוצרים אלא קודם לבדוק מה כבר קיים בבית 
(ובתוקף-לא מסריח/מתפרק) גם כדאי להתאמן לפני על מראה האיפור שאת מעוניינת ליצור- בהתחלה על דף 
ולאחר מכן על עור הפנים. 
לא כדאי לחכות ללחץ של יום התחפושת, כי אימון יוצר מראה מושלם. מניסיון.

והחלק הכי חשוב- הסירו את האיפור !

צבעי מים ניתן להסיר בכל סוגי המגבונים (שמותאמים לגוף כמו מגבוני תינוקות), ואיפור על בסיס שמן ניתן להסיר בעזרת מגבונים ייעודיים להסרת איפור או במסיר איפור רגיל. 
אם קשה להסיר את האיפור השתמשי במסיר איפור שומני- המותאם גם להסרת איפור עיניים 
(עדיף באלם או מסיר איפור דו-פאזי) במידה ואין, אפשרי להשתמש בשמן תינוקות (פחות מומלץ) או שמן קוקוס. 
לאחר ההסרה יש לשטוף היטב את הפנים במים וסבון פנים (ממליצה מאד על הסבון של קליניק).

חשוב מאד לבדוק שכל מוצר איפור שתבחרו להשתמש בו אושר ע"י משרד הבריאות לשימוש.

ואם בא לכם מראה מושקע באמת פנו למאפרת אהובה עליכם ותאמו עוד היום (למי שעוד נשאר מקום).

חשבתי לצרף כמה דוגמאות לאיפורים שלי שתהיה לכן השראה:

צילום שלי























צילום מאריוס ויגידר























אשמח שתלחו לי מראות איפור שעשיתם! 
ואם יש לכן המלצות נוספות שלא רשמתי פה.

ושיהיה לכולנו חג פורים שמח :)


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה