חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 27 באוגוסט 2021

 בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז כן, גם אני לא מאמינה והבלוג חוזר!!

עבר הרבה זמן, אני יודעת.. 

מהעומס של העבודה, הילדים, הקורונה ומה לא, לקחתי כמה החלטות לשנה החדשה המתקרבת ואחת מהן היא לחזור לעשות מה שאני אוהבת.. וחלק גדול מזה זו האהבה שלי למקום הזה- הבלוג שלי שבו אני כותבת לכן מהלב.

אז מה יותר טוב מלכתוב לכן על המלצות למתנות לקראת החגים והשנה החדשה?

"נתינה היא פעולה של חיסור עם תוצאה של רווח" (הדר טל)

בואו נתחיל את השנה הזו בנתינה של משהו לאחר. לאו דווקא מתנה. 

נתחיל בזה שחיוך ומילה טובה אלו דברים שתמיד כדאי לחלק לסביבה (והם חוזרים אלינו בגדול).. מעבר לזה, אפשר לחפש בסביבה מישהו/י שיכול/ה להעזר בידע/ביכולת שלנו ולהתנדב. שנים התנדבתי כמאפרת והעברתי סדנאות איפור לנשים ונערות בסיכון וגם הענקתי איפור למי שידה אינה משגת. השנה בגלל הקורונה, חשבתי להתנדב בחלוקת ארוחות לנזקקים ובהמשך אולי לחזור לעוד אהבה ישנה שלי ולהתנדב במד"א.

אשמח לשמוע מה אתן חושבות על התנדבות ואם יש לכן רעיונות- רישמו בתגובות :)

ועכשיו לחלק האהוב על כולנו- מתנות!

אם גם את שוברת את הראש בכל שנה מה לקנות למארחת בחג- אמא/חמות/סבתא/דודה- אני כאן לעזור לך. באופן אישי, אני פחות אוהבת לבחור כלי בית כמתנה כי באמת לכל אחת יש טעם שונה ותמיד למאחרת יש כבר הכל מהכל.

מה שאני כן ממליצה זה טיפוח לעור. במיוחד השנה עם הקורונה והמסיכות- העור שלנו מיובש ומגורה וכדאי להחיות אותו. אם יש מוצר שתמיד מחייה ומרענן את מראה העור שלי ומתאים גם לעור בוגר זה הסרום של אסתי לאודר- 


לא סתם הוא מוצר כ"כ נמכר לאורך הרבה שנים- הוא באמת מוצר מנצח.
תוסיפו לסרום זר פרחים או עציץ יפה ויש לכן מתנה מושלמת.


ונעבור למתנה לחברה הטובה או אפילו לעצמך- כי גם לך מגיעה מתנה על השנה הקשה הזו!

אם יש זמן שבו כדאי לקנות בשמים זה עכשיו, יש בשמים חדשים ומבצעים שווים..אז אם תמיד רצית בושם מסוים או חיכית שיהיה מחיר שווה לבושם שאת אוהבת- עכשיו זה הזמן להתחדש או לפנק חברה טובה בבושם חדש.

באופן אישי אני מאד אוהבת את הבושם של מייקל קורס- גורג'ס, שעכשיו יצא בגרסה חדשה ומרעננת: סופר גורג'ס-

יש לו ניחוח שמתאים לכל ארוע וגם ליום יום- קליל פרחוני ופרשי, ובעיני הבקבוק בין היפים להניח על השידה.

ואגב יש ורד שקורים לו גורג'ס - אני חושבת שהוא הולך נהדר כמתנה יחד עם הבושם.


ונעבור למתנה לגברים שבחבורה- כן גם להם מגיע :)

אז גם כאן יש לי המלצה לבושם שאני מאד אוהבת ואפילו קונה אותו לבעלי שוב ושוב כי הוא באמת עם ריח מעולה.

אני מדברת על הבושם של אסתי לאודר לגברים פלז'רס-

גם אני הופתעתי לגלות שלאסתי לאודר יש בושם ועוד לגברים! וממש מוצלח- תריחו ותבינו :)


ולא נשכח את הילדים- שתכלס מקבלים מתנות כל השנה.. כי בשביל מי אנחנו משקיעים אם לא בשביל הילדים שלנו?

לאחר שנת קורונה שבה הזום כיכב וסביר להניח שימשיך גם השנה (לצערי הרב), חשבתי שהכי כדאי לקנות לילדים השנה מוצר דיגיטלי. לא חייב להיות יקר- מספיק לקנות אפילו אוזניות פשוטות כדי שיוכלו לשמוע ולדבר בזום בצורה נוחה.

ואם כן יש תקציב כדאי לקנות טלפון חדש/טאבלט שהילדים יוכלו להתחבר לזום בפרטיות.

אנחנו רכשנו כמה פעמים ברשת דינמיקה ומאד מרוצים (לא קיבלתי הנחה/לא ממומן- באמת ממליצה בכנות על השירות).

וכדי לאזן את כל המסכים כדאי להוסיף ספר בהתאם לגיל - יומנו של חנון מאד אהוב אצלנו בבית.


והמלצה אחרונה- במיוחד השנה, צאו החוצה. טיילו. עם כל הסגרים שהיו לנו בשנה הזו (ונקווה שלא יהיו בשנה הבאה) המסכים והמסיכות -כדאי לנצל כל רגע שאפשר בחוץ יחד ובאוויר הפתוח. 


והכי חשוב- שתהיה לכולנו שנה טובה מוצלחת ובעיקר בריאה!


ממני,

הבחורה עם המטפחת

_______________________________________________________________________

*גילוי נאות: אני עובדת בחברת אסתי לאודר ישראל

*קרדיט תמונות : יח"צ/ אתר המותג/ PEXELS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה