חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 20 בדצמבר 2020

 בס"ד


הי לכן, מה שלומכן??
איך אתן שורדות את התקופה המאתגרת הזו?

כן אני יודעת שנעלמתי.. 
ככה זה כשיש עבודה במשרה מלאה מהבית, קורונה ושילוב של ילדים בבית אז הבלוג קצת נשכח.. 
אבל היי חזרתי סוף סוף לפוסט חדש!

באופן כללי, אני פחות מחבבת סיכומים וציוני דרך, אבל אי אפשר להתעלם מכך שאוטוטו נגמרת לה שנת 2020 (תודה לאל!)
ותתחיל שנה לועזית חדשה.

לא יודעת מה איתכן- אני בהחלט מצפה לשנה חדשה!
שנה חדשה- התחלה חדשה :)

החלטתי לכתוב פוסט המלצות על מוצרים שהשתמשתי בהם הכי הרבה ושעשו את שנת 2020 (ואותי) קצת יותר יפה ומטופחת.

אז נתחיל כמובן באיפור
נושא עמידות האיפור הפך לחשוב במיוחד השנה, בעיקר בגלל מסיכות הבד שנאלצנו לעטות בשל הקורונה.

המוצר שחזרתי והשתמשתי בו שוב ושוב השנה הוא ללא ספק מייק אפ דאבל וור Double Wear של אסתי לאודר.



פעם לפני שהייתי מאפרת היתה לי תפיסה מוטעית וחשבתי שהמייק אפ הזה כבד מדיי ומתאים רק לחתונות -כמה טעיתי.. אישית אני מעדיפה כיסוי גבוה ומייק אפ שיחזיק לי לאורך היום ובמיוחד שייראה טוב על העור השומני שלי (כן, גם בחורף).
וכמובן שיש אפשרות לדלל אותו- פשוט להוסיף ולערבב יחד עם כמה טיפות סרום /קרם לחות/מייק אפ אחר קליל יותר.
חשוב לציין שהדילול שלו לא פוגע בעמידות הגבוהה.


מייק אפ נוסף שמאד אהבתי הוא SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION SPF 15
של המותג בובי בראון
כיף להניח אותו, נמרח ומטשטש בקלות..פשוט מעולה ועם גימור מהמם!





נמשיך למוצר גבות שגם היה מאד חשוב השנה.. 
בגלל המסיכות האיברים היחידים שראו מהפנים שלנו הם הגבות והעיניים.
לכן הקפדתי לעצב אותן (יש פינצטה מעולה למאק) ולאפר אותן.

מוצר הגבות המנצח שלי הוא PERFECTLY DEFINED LONG-WEAR BROW PENCIL
טוש גבות בעל שני צדדים- גוון מחודד ומברשת ספולי לסירוק הגבות.
אין לי הרבה מה להוסיף מעבר לתמונה שתראו כמה הוא מושלם והגוונים הורסים (גם לבהירות שיער).




נמשיך לאיפור העיניים
לא יודעת מה איתכן השנה פחות השתמשתי בפלטות צלליות.
לא יאומן שיש לי כ"כ הרבה גוונים ובסוף אני בוחרת באותו הגוון/ העפרון ומטשטשת :)
אז הטיפ שלי תבחרו גוון שאתן אוהבות ותעצימו אותו- תניחו קודם עפרון עיניים בצמוד לקו הריסים, טשטשו בעזרת מברשת עפרון וקבעו עם צללית. ניתן למשוך את טשטוש הצללית עד לשקע העין ליצירת מימדיות.

בגלל שאני רגישה בעיניים אני מאד אוהבת להשתמש בעפרונות עיניים של קליניק (שמגיע עם ספוגית קטנה לטשטוש)
Quickliner™ For Eyes Intense



והמסקרה היחידה שהחזיקה את הריסים הישרים שלי מעוגלים ויוצרת מראה דרמטי היא המסקרה המעולה של קליניק
High Impact™ Mascara
נמשיך לטיפוח.
זאת היתה ה-שנה של הטיפוח. 
אנחנו בבית, יש זמן, לא חייבים להתאפר, והמסיכות עושות שמות בעור הפנים.

אז אם הזכרנו מסיכות אתן חייבות להכיר את המותג גלאם גלואו.
יש להם מסיכות מעולות! 
לרוב הייתי מכורה למסיכה הלבנה שלהם, אבל השנה הכרתי את המסיכה הכתומה המבהירה ומה אגיד לכן.. 
החיים שלי מתחלקים ללפני ואחרי! אפילו הבנים שלי שאלו מה עשיתי לפנים שלי שנהיו כל כך נקיות :)
Flashmud™ Brightening Treatment






אתן חייבות לנסות אותה! (יש גם בגודל מוקטן)

ואחרי שניקינו את עור הפנים הגיע הזמן להעשיר אותו בחומצות ובלחות.

קרם הלחות המושלם שיתאים לכל אחת ובמיוחד ביובש של החורף הוא קרן לחות מויסטר סרג' של קליניק
ועכשיו יצאה גרסה מועשרת שלו Moisture Surge Intense 72 עם לחות אינטנסיבית


ואי אפשר לסיים בלי מוצר טיפוח לעיניים ולשפתיים.. שלי ממש התייבשו בעונה הזו ובעיקר בגלל המסיכות.
אגלה לכן סוד- כל מוצר שמתאים לעיניים מתאים גם לשפתיים (וההיפך).
ממליצה מאד על HYDRATING EYE CREAM קרם העיניים של בובי בראון - ועכשיו הוא במחיר מעולה!




















ועד כאן המוצרים שהכי אהבתי לשנת 2020. 
ומהם המוצרים האהובים עליכן? 
ספרו לי! מעניין אם יש לנו טעם דומה :)

ועד הפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________
*גילוי נאות: אני עובדת בחברת אלקליל 
*את מוצרי קליניק בובי בראון מאק ואסתי לאודר ניתן לרכוש באתרי המותג או באתר גילטי (לינק ריווחי) 
מפנקת אתכן בקוד הנחה שלי עד סוף דצמבר 20 - 4497 - יעניק לכן 15% הנחה נוספים!
*את מוצרי גלאם גלואו ניתן לרכוש באתרי סופר פארם, אפריל, בי וגלאם42
*תמונות המוצרים נלקחו מהרשת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה