חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 30 באוגוסט 2019
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?
גם לכן נמאס מהחום הזה??

אני די סובלת כשחם מאד, אני מתה לחפוף..אבל אי אפשר- כדי לשמור על בריאות השיער והצבע.
אני תמיד מחפשת אחר פתרונות שיחליפו לי את החפיפה של שמפו ויעניקו לשיער שלי ריח טוב ותחושה נקיה.
לכן שמחתי להכיר את המוצר החדש של אמיקה:

שמפו פנטום חדש של אמיקה -phantom שמפו יבש מוקצף

 

מעניק לחות, מנקה ומרענן את השיער ללא שטיפה.

שמפו יבש מוקצף phantom מעניק לחות ומנקה את השיער בעדינות באמצעות ספיגת השומן
והלכלוך המכבידים על השיער, תוך החדרת לחות לשיער ולקרקפת.

הפורמולה החדשנית מחייה את מראה השיער ומעניקה לו מראה מושלם, גם ביום שלאחר השימוש.

מתאים לכל סוגי השיער ובמיוחד לבעלות שיער יבש, מתולתל, שיער צבוע או שיער שעבר החלקה,
המעוניינות להעניק נפח לשורשים שטוחים או לרענן את השיער בין חפיפות, מבלי לאבד לחות.




הפורמולה

תוספת של אבקת עמילן אורז (Oryza Stavia) סופגת וסופחת לכלוך, שומנים ומוסיפה נפח ומרקם לשיער.
הפורמולה מכילה פולימר מיוחד ועדין הנקרא Polymethysilsesquioxane, הפועל כשכבת מגן באמצעות הגברת יכול השיער להדוף מים, דבר המקטין את הקרזול ויוצר לשיער מראה חלק ותחושה רכה כמשי.


הוראות שימוש:

יש לנער היטב ולהתיז כמות בגודל כדור קטן לתוך כף היד ולעסות לתוך השיער באזור הרצוי עד
שהשיער יבש.
יש לחזור על הפעולה לפי הצורך ואז לעצב את השיער באופן הרצוי.
מצוין לשימוש גם לאחר אימוני כושר.

ללא סולפטים | ללא פראבנים | ללא גלוטן או טלק | ללא ניסויים על בעלי חיים!
בטוח לשיער צבוע ומכיל מסנני קרינת UV. 

מחיר: 90.00 ₪ ל 166 מ"ל
❤הטבה מיוחדת באתר אמיקה! 
ברכישת שמפו יבש מוקצף phantom – תיק גולגולת במתנה!
לקבלת ההטבה יש להוסיף את השמפו היבש המוקצף לסל הקניות ולהזין את קוד הקופון foam

ועכשיו יש מבצע מיוחד לרגל החגים!

 
לרכישה באתר אמיקה (לינק רווחי)
לרכישה באתר גילטי (לינק רווחי)

סרטון הסבר לשימוש בפנטום:


דעתי על השמפו המוקצף:

קודם כל מגיע שאפו לאמיקה שהגדירו מחדש את המושג "שמפו יבש" ל"שמפו מוקצף"!
מעבר לזה שמדובר במוצר גאוני (לא פחות)- כיף ממש להשתמש בו- הריח המוכר והאהוב של אמיקה,
בתוספת תחושה קצפית ורכה שעוברת לשיער-פשוט תענוג, והשיער כמובן נראה נפלא.
תמיד אחרי שאני משתמשת במוצר הזה מחמיאים לי על השיער (אפילו שלא עשיתי פן!).
יש לשים לב להמתין לייבוש מלא ולספיגה של הקצף - ולאחר מכן השיער נראה ומריח נהדר.
אני חושבת שיתאים במיוחד גם לאלו מכן חוזרות לספסל הלימודים, לרענן את השיער לאחר שיעורי הספורט.

ממליצה בחום!


ממני,
הבחורה עם המטפחת

_________________________________________________________________
*המוצר התקבל לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה