חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 6 בנובמבר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשעה טובה אנחנו בחודש נובמבר (וגם חשוון).
מה שאומר שהסתיו פה בכל הכוח- יום גשם, יומיים שרב..

אני לא יודעת מה איתכן, אבל לי מזג האוויר הזה עושה לא טוב.
ואני מרגישה את ההשפעה הרעה של הסתיו בעיקר על עור הפנים שלי.

היובש, הרוח, המעבר הפתאומי מחום לקור פשוט משגע את העור שלי (ואותי).
ואם באופן רגיל, העור שלי מוגדר "שמן", בן לילה הוא הופך ליבש.
לכן, חיפשתי מוצרים טובים שיעזרו לאזן את המצב הזה בעור הפנים שלי.

גם בהיותי מאפרת- חשוב לי מאד לשמור על עור פנים מטופח, כי הוא הבסיס לאיפור.
כך למשל, אם העור שלי יהיה יבש מדיי- הוא "ישתה" את המייק אפ, וייכנס לנקבוביות ויראה לא טוב.

לכן שמחתי מאד לעדכן את שיגרת הטיפוח שלי במוצרים המעולים של חברת סבוקלם.
אמנם זוהי אינה הפעם הראשונה שאני משתמשת במוצרים של החברה הזו, אלא שהפעם
עברתי אבחון יסודי של העור שלי, ונעשתה לי התאמה ע"י הרוקח הראשי של החברה למוצרים המיועדים
לסוג העור שלי.
העור שלי אובחן כ-"מעורב, רגיש וגם שמן" [אבחנה די מדוייקת בעיניי].

המוצרים המומלצים לשימוש בשבילי הם:

·         סבון פנים שמיועד לעור פנים רגיש.
·         קרם לחות יאנג המרגיע את העור ומאזן את הפרשת השומן העודף.
·         סרום טיפוח להרגעת עור רגיש.
·         ג'ל לקונטור העיניים להפחתת סימני עייפות תחת העיניים.

צילום מהאינסטגרם שלי
 
שיגרת הטיפוח המומלצת עבורי: 

שימוש קבוע ויומיומי (פעמיים ביום) בסבון, מעליו סרום ולאחר מכן קרם לחות. 
למרוח את הג'ל לקונטור מתחת העיניים באמצעות כריות האצבעות בטפיחות עדינות ורכות.  
הג'ל לקונטור מומלץ גם פעמיים ביום.
חשוב להקפיד למרוח מקדם הגנה לפני כל יציאה מהבית ולהקפיד להשתמש במוצרים המיועדים לעור 
רגיש - עדין.

אז לאחר ששמרתי על שיגרת הטיפוח שהומלצה לי כבר למעלה משבוע, אני יכולה לספר לכן מה היתה 
חויית השימוש שלי במוצרים, והאם הם עזרו לי או לא?

פירוט המוצרים:


סבוקלם סבון פנים לעור רגיש - SeboCaln Facial Cleansing for Sensitive Skin




סבון פנים עדין במיוחד, המתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה.  
מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא (SLS המופקים מדגני תירס 
ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. 
רכיבים אלו ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי.
הסבון מסיר ביעילות איפור, לכלוך ובוהק שומני ומותיר את העור רך, נקי ורענן. 
מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור.
מתאים לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי. ללא פארבנים .(Paraben-free)
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
מחיר: 79 ₪ ל150 מ"ל.

סבוקלם סרום טיפוח - SeboCalm Essence Serum 



מרגיע עור רגיש ואדמומי ומחזק את פעולת קרם הלחות.
סבוקלם סרום טיפוח, מרגיע את העור ומעניק לו לחות מפנקת. 
הסרום במרקם עדין, נספג בקלות ובמהירות. 
הסרום מגביר את הפעילות של סבוקלם קרם לחות והחדרתו לשכבות העור העמוקות, מעודד אגירת 
לחות בעור ומותיר את העור שלך גמיש וקטיפתי.
מועשר בשמן אובליפיכה לריכוך ולשמירה על גמישות העור.
מכיל תמצית פרחי יערה ואלוורה להרגעת העור ולמניעת תחושת יובש.
מכיל ויטמינים A+E בשילוב עם שמן נבטי חיטה טבעי, להגנה על העור מרדיקלים חופשיים ומנזקי 
הסביבה,היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
מחיר: 99 ₪ ל 60 מ"ל.

סבוקלם קרם לחות - SeboCalm Moisturizer



סבוקלם קרם לחות לעור רגיש, מאזן ושומר על הלחות בעור, מרגיע עור מגורה, אדמומי 
ונוטה להתקלפויות.
הקרם בעל מרקם עדין ודל שומן ומתאים לכל סוגי העור, מכיל תמציות צמחים אוגרי לחות 
ולכן מעניק לחות לעור שלך באופן הדרגתי ומתמשך.
מעודד את המנגנון הטבעי של העור לייצור לחות ולספיחת עודפי השומן (מאזן את הפרשת הסבום,(
נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק,יעיל להרגעת העור לאחר גילוח.
מעל 90% מרופאי העור ממליצים על שימוש בקרם לחות .SeboCalm
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

מחיר: 74 ₪ ל70 מ"ל.

ג'ל לקונטור העיניים -  Lifting Eye Contour Gel



ג'ל לקונטור העיניים מציע טיפול מהפכני המפחית סימני עייפות ויובש מתחת לעינייך ,מפחית עיגולים 
כהים ויוצר אפקט מיידי של מתיחה ומיצוק.  
הג'ל על בסיס מים ובעל מרקם קליל ומרענן הנספג בקלות ומחייה את עורך ללא תחושת כובד או שומניות.
הקומפלקס הפעיל בג'ל מדמה את גורמי הלחות הטבעיים בעורך (NMF) מרווה את עורך ותורם לאגירת 
הלחות כך שעורך נותר גמיש ומוצק לאורך זמן.
ג'ל לקונטור העיניים מועשר בקומפלקס מעודד לחות חדשני וייחודי המשלב:
סודיום לקטט, חומצה לקטית ורב סכרים המקנים לחות, גמישות ומוצקות לאורך זמן,
חומצות אמינו המעכבות את הזדקנות העור,
תמצית חלמית הרירי היוצרת אפקט מתיחה (ליפטינג) תוך ריכוך והרגעת העור,
סקוואלן המסייע לשמירת הלחות לאורך זמן ומעניק מרקם משי לעורך,
תמצית תה ירוק המכיל אנטי-אוקסידנטים המנטרלים את ההשפעות המזיקות של הרדיקלים החופשיים,
תמצית צנטלה המרככת ומרעננת את העור.
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
 
מחיר: 198 ₪ ל15 מ"ל.

דעתי על המוצרים:

ראשית אתחיל ואומר שנהניתי לעדכן את שיגרת הטיפוח, וכבר לאחר יום (!!) הרגשתי וראיתי שינוי 
לטובה במראה עור הפנים והמרקם הפך לחלק ואחיד יותר. 
סבון הפנים בהחלט מנקה היטב את העור, ובבוקר הרגשתי שהוא ממש מרענן את עור הפנים שלי.
הסרום הוא מבחינתי הגילוי הגדול!
מריחה מועטה של הסרום - והפנים פשוט חלקות!! 
גיליתי שהסרום מהווה בסיס מושלם למייק אפ, והוא יכול להיות תחליף לפריימר -
ואף ניתן להשתמש בו בצורה יומיומית ומטפחת. ממליצה מאד על הסרום!
קרם הלחות גם מצוין! הוא מושלם מבחינתי כי העור נותר לחותי מאד אבל ללא טיפת שומניות. 
קרם הקונטור - אני מודה שכשמרחתי אותו לא הרגשתי שינוי מיוחד, אבל ככל שעברו הימים שמתי לב 
שהעור מתחת לעיניים כן התבהר יותר.
חשוב לי לציין שלמוצרים אין ריח מיוחד, המרקם שלהם חלק ונעים והם נספגים מהר בעור.

אני ממליצה כמובן לשלב פעם בשבוע עם המסיכה האנזימטית המצוינת שלהם, שסקרתי אותה בעבר
בעיקר כדי להילחם בכתמי שמש ופיגמנטציה (שאני אישית סובלת ממנה לאחר ההיריון האחרון שלי).
ולא לשכוח קרם הגנה מהשמש!!

*ניתן לרכוש את מוצרי סבוקלם בפארמים. 
לפרטים נוספים אתר סבוקלם- http://www.sebocalm.co.il/

עד כאן ההמלצה שלי על מוצרי הטיפוח של סבוקלם.
אני חושבת שמגיע לחברה שאפו גדול- חברה ישראלית, המייצרת בישראל, מוצרי טיפוח שבאמת 
עובדים, ובמחירים הוגנים לכל כיס (וזה עוד לפני מבצעי פארם)!

אשמח לדעת - אילו מוצרי טיפוח של חברת סבוקלם אתן אוהבות?
ומה אתן משנות בשיגרת טיפוח הפנים שלכן בעונת הסתיו?


ועד לפעם הבאה,


ממני,

הבחורה עם המטפחת

___________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה.





5 תגובות:

  1. היי טליה. מקווה שאת זוכרת אותי. :-)
    גם לי יש את הסרום הזה שלהם. קיבלתי אותו, לא קניתי. הוא באמת לא רע, אני חושבת, בטח בשביל מוצר שנמכר במחיר עממי ולא יוקרתי. הוא גם אכן נספג מהר.
    רציתי רק לשאול האם לדעתך הוא מספיק טוב בשביל עור מעורב-שמן? אני לא יודעת איזה עור פנים יש לך, אבל זה העור שלי, ואני תוהה האם הוא מספיק מלחח ומזין אותו. אני יודעת שכלל המוצרים של סבוקלם מיועדים למה שנקרא "כל סוגי העור", אבל זה משהו שתמיד פחות העדפתי, ואני די מקפידה לקנות מוצרי טיפוח שיהיו בהתאם לסוג העור הספציפי שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מירי, וודאי שזוכרת אותך :)
      חשוב לי להדגיש שבסרום לא משתמשים לבד, כלומר כן צריך להוסיף לחות לעור לאחר שהסרום נספג.
      כפי שכתבתי בפוסט העור שלי מעורב- שמן והסרום הזה מעולה עבורי.
      תנסי להוסיף לו קרם לחות, הוא לא מספיק מלחח לבד.

      מחק
    2. וואו. את מהירה במיוחד. :-)
      כן, אני יודעת שסרום הוא הבסיס וההכנה לפני קרם לחות. אני מנסה למצוא לי קרם אחר. יש קרם שאת ממליצה לי לשלב יחד עם הסרום הזה? (או לאו דווקא איתו, כמובן)

      תודה רבה!

      מחק
    3. כמובן שהקרם לחות של סבוקלם מצוין. אני אוהבת גם את של קליניק וחוה זינגבוים. מהדראגסטור יש לך קרם לחות קליל ומעולה של גרנייה (בצבע ירוק), וגם את של לוריאל אני אוהבת.

      מחק
    4. המון תודה!
      אני אבדוק את אחד מהם. חשוב לי שיהיה מרקם כמה שיותר קליל, על בסיס מים, כמובן.

      מחק