חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 25 במאי 2016


בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

הפעם החלטתי להקדיש את הפוסט לנושא מעט שונה מהרגיל .

לא עוד איפור וטיפוח, כי אם מקום מיוחד שגיליתי, שיש בו המון ערכים ומתנות מקסימות.

בשבוע שעבר הוזמנתי לסיור בלוגרים בסטודיו אנד ג'וי.

ממש לא ידעתי למה לצפות מסטודיו למתנות, אבל זרמתי עם ההצעה..

כמה היתה גדולה ההפתעה, כבר כשנכנתי למקום הרגשתי את האויירה המיוחדת שבו.

אז מה למדתי על אנד ג'וי?

אמנם סטודיו אנד ג'וי מספק מקום עבודה לאנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

אבל בעיני ההגדרה הזו עושה עוול עם המקום הזה.







זה מקום עם כל כך הרבה נשמה וכוונות טובות, ומעל לכל- רצון ליצור חברה טובה יותר.

אני, שמאמינה בחינוך לשיוויון כבר מגיל 0, מרגישה שיוזם ומנהל החברה- נדב עטיה- פשוט איש מדהים.
עם החזון שלו ליצור חברה שיוויונית, וע"י זה שפתח סטודיו שמהווה מקום עבודה מכובד גם לאנשים 
שלצערינו החברה לא מקבלת כשווים.

מאד התפעלתי מכך שנדב מסרב בכל תוקף להיו מוכר כעמותה או כמעון שיקומי, ואף מגדיל לעשות 
ומסרב לקבל תרומות, אפילו כאשר הסטודיו זוכה בפרס או הוקרה- הוא מסרב לקבל את הפרס הכספי.

כל מה שהוא מבקש: תהיו לקוחות שלנו.

כי ע"י כך שתרכשו ממוצרי אנד ג'וי תגרמו לשני דברים-

מלבד כמובן לאפשר מקום עבודה מכובד לאנשים בעלי מוגבלויות,
בכל פעם שתרכשו את המוצרים והמארזים הכה מיוחדים של מקום- 
תהפכו מעין שגרירים של האג'נדה המיוחדת של אנד ג'וי.
וזו בעיני זכות גדולה להיות שגרירים של מקום כזה.

אני חייבת להודות שזו פעם ראשונה שאני מגיעה לעסק, שבה המנהל משתף אותנו בכל הפעילות 
העסקית שלו, כולל רווח נקי. 
נדב הסביר שמה שחשוב לו בעסק זה לא להגדיל את הרווח (תראו לי עוד עסק כזה!) 
כי אם להוסיף רווחה ורוח.
רווחה לכל האנשים שלא יכולים להתפרנס בכבוד, ורוח- שמתבטאת במוצרים שהם מייצרים.

המוצרים והמארזים של סטודיו אנד ג'וי כ"כ ייחודים.

נדב מרגיש שבכל סיטואציה קשה במדינה- הוא "חייב" להוציא מוצר שיעביר את המסר החיובי.

כך למשל, הוא הוציא סדרה לקבלת האחר, בעקבות "מחאת האתיופים" בשנה שעברה.






וכמובן שכל המסרים שלו חיוביים, כמו למשל הסדרה החדשה של שנה טובה, שבה נאחל "שנ.." 
עם אופציות לבחירה .





את המארזים השונים  ניתן למלא בשוקולדים מובחרים או ביינות, דבש, סילאן, שמן זית מובחר ועוד.
הכל תוצרת הארץ.








בנוסף, יש להם מבחר גדול של מתנות ללידה (גם בשיתוף עם מוצרי מיננה המעולים) .






ועוד מתנות ומארזים נוספים לכל ארוע- חתונה, בר/בת מצווה, מעבר דירה, ימי הולדת ועוד.

כמובן שיש גם מארזי פרחים וזרים.




במתנות משולבים עיצוב מרשים, איכות מוקפדת, רעיונות מקוריים, גימור מושלם, ומעל הכל
אהבה, אכפתיות, תרומה לקהילה, מודעות לאחר, התחשבות וערבות הדדית - ערכים עליהם 
מושתת חברה בריאה ודינמית.

עובדי אנד ג'וי הם אנשים עם צרכים מיוחדים המסורים ללא גבול. 
שילובם בסטודיו אנד ג´וי, תוך מיצוי הפוטנציאל האישי שלהם והשתכרותם בשכר הוגן, 
מעמיד אותם כחלק אינטגרלי מהחברה הישראלית ומאפשר להם לקיים חיים של כבוד ועצמאות.

זהו פרויקט חדשני ופורץ דרך בתחום התעסוקה הנורמטיבית לאנשים עם צרכים מיוחדים, 
תוך תרומה לקהילה. 
בשל כך, הענקת מתנה מתוך המגוון של סטודיו אנד ג'וי ,מאפשרת לנותן המתנה להיות 
שותף לפרויקט המיוחד תוך הנאה כפולה:

ההנאה שבנתינת מתנה איכותית ומרשימה, ובנוסף, הנאה מתרומה ישירה לקהילה.


 


אני ממליצה לכל מי שמחפש לקנות מתנות, למשל לחג השבועות המתקרב..
אם זה ליחידים או בארגונים או למקומות עבודה- כדאי ורצוי לקנות מתנות עם ערך בסטודיו אנד ג'וי.
  
אני התאהבתי במקום הזה, וללא ספק אגיע עם בני הבכור להתנדב שם, וכמובן ארכוש מוצרים.

אם יש מסר אחד שחשוב לי להעביר הוא- בואו ונקבל את השונה!

נאפשר להם להיות שווים לנו- כי לכולם מגיע.



אשמח לשמוע מכם- האם אתם מכירים את הסטודיו הזה?
ואם כן- מה אהבתם בו?

אני יודעת שאני אהבתי בו הכל!

ותדעו שרכישה שם היא התרומה הכי טובה שתוכלו לעשות לעצמכם ולחברה שלנו.



ממני,

הבחורה עם המטפחת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה