חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 2 בדצמבר 2013
בס"ד
 
המברשת הרטובה - THE WET BRUSH, הינה מותג אביזרי שיער ניו יורקי - 
והיא המברשת המקצועית הנמכרת ביותר בארה"ב.
 
התכונות המיוחדות של המברשת והפתרון הטוב שהיא מציעה הביאו את המברשת לעוד עשרות מדינות ברחבי העולם וכעת היא הגיעה גם לישראל.
 
החלטתי לכתוב על המוצר הזה, כי אפילו שאני "הבחורה עם המטפחת" עדיין השיער שלי מאד חשוב לי!
 
והייתי חייבת לשתף אתכן במוצר המדהים הזה! שמתיר קשרים בלי כאבים !
 
השימוש במברשת מאוד פשוט. 
 
לאחר חפיפה עם שמפו או סתם הרטבת השיער, כשהשיער עדין רטוב, פשוט מברישים את השיער בעדינות והופ
הקשרים נעלמו.
 
 
 
 
במבט ראשון, המברשת הרטובה נראית כמברשת רגילה אבל שימוש אחד בלבד יבהיר מדוע זו המברשת הכי טובה שיש להתרת קשרים גם בשיער רטוב וגם ביבש.
 
המברשת מתירה קשרים במהירות בכל סוגי השיער (כן, גם מתולתל), ללא כאב וללא משיכה, אפילו בשיער הכי בעייתי, תודות לסיבים המיוחדים שלה.
 
הסוד של המברשת הוא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגית IntelliFlexTM-
 סיבי המברשת עדינים ודקים במיוחד אך חזקים מאוד, והם "יודעים" מתי להיות רכים ומתי קשיחים ומאפשרים סירוק עדין.
 
הגמישות משתנה בהתאם להתנגדות השיער ומונעת משיכה, קריעה, ושבירה שלהשיער. המברשת עמידה מאוד הן בסירוק ממושך והן בנפילות.
 
רובנו מייחסות חשיבות רבה לשיער ראשנו ומשקיעות שעות וכספים רבים בטיפוחו.
בין ההשקעה הרבה על צבע, פן, החלקות, דבר אחד בסיסי עשוי לחמוק מעינינו:
טיב המברשת ואיך משתמשים בה.
סירוק לא נכון (במיוחד כשהשיער רטוב) יתלוש שיער ויגרום לשיער להראות רע.
 
עד היום רובנו לא ייחסנו חשיבות לטיב מברשת השיער ופשוט היניו קונות מברשת לפי המחיר והיופי שלה.
אבל חשוב לדעת שיש קשר בין כמות, בריאות ומראה השיער שלנו וטיב המברשת, כיוו ששימוש לא נכון במברשת לא מתאימה תולש ופוגם בשיער שאותו אנו כל כך רוצים לטפח.
 
כדי להסביר את הבעיה צריך לפרט את שלושת הגורמים לה:
 
1. מברשת שיער קשיחה מידי - מברשת השיער המסורתית שאנו קונים בשווקים הינה מברשת העשויה בד"כ מפלסטיק קשיח.
2. טכניקה הברשה לא נכונה - פעולת ההברשה המקובלת כשיש קשרים היא אחיזה של קווצת שיער ביד והברשה בכח של השיער.
3. שיער רטוב הינו שיער חלש - השיער עשוי מחומר שנקרא קרטין, אותו חומר ממנו עשויות הציפורניים. 
כפי שהציפורניים מתרככות לאחר אמבטיה חמה, כך גם השיער מתרכך במים.
 
השילוב של מברשת לא עדינה, הפעלת כח מיותר ושיער רטוב יוצר נזק לשיער המתבטא בתלישה וקריעה של השיער, קצוות מפוצלים ומראה שיער עייף.
לכן, כל מעצב שיער יגיד שאסור לסרק שיער רטוב כי זה הורס את השיער.
 אך לאור העובדה שרובנו כן מברישות לאחר מקלחת וחפיפה, נוצרה בעיה.
 
לשם כך פותחה המברשת הרטובה שבאמצעות תכנון הנדסי והבנה עמוקה של שיער מביאה בשורה בכך שהיא יודעת לטפל נכון בסירוק שיער במקלחת או מיד לאחריה וכמובן גם על יבש.
 
סיבי המברשת גם מעניקים עיסוי ממכר לקרקפת וזו חוויה בפני עצמה וסיומת כייפית למקלחת.
 
המברשת מיועדת כמובן לילדות שכואב להן בסירוק ולנשים עם כל סוגי השיער (גם מתולתל ומסולסל) כולל נשים הסובלות מנשירה מוגברת ונשים עם שיער פגום כתוצאה מטיפולי חום - פן והחלקה (ושימוש בכימיקלים), צבע שהשיער שלהן שביר במיוחד.
 
היא גם מתאימה לשימוש גם עם פאות ותוספות שיער כי העדינות שלה מונעת תלישה של השערות היקרות וכן כי הסיבים לא נתפסים בחיבור לשיער הראש.
 
מתוך העיתונות-
 
 
 
מחיר: מברשת קלאסית- 69.9 ש"ח
 
דעתי על המוצר: מאד מאד אהבתי! 
אפילו שיש לי שיער חלק- אני סובלת מקשרים. 
וכמו כולן, אני מברישה את השיער שלי ביציאה מהמקלחת - כך שזהו המוצר המושלם עבורי!
 
גם מתיר קשרים במהירות והכי חשוב- ללא כאב! מומלץ מאד!
 
 
ומה דעתכן? האם אתן מכירות את המברשת?? 
 
 
 
ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת.
 
____________________________________________________________________
*המוצר התקבל לסקירה מהחברה. *המברשת הרטובה מיובאת בבלעדיות ע"י זולר טרייד בע"מ.
www.wetbrush.co.il | info@wetbrush.co.il | 600-1160099

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה