חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 21 באפריל 2014
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן? איך אתן שורדות את החג??

אני די חולה ולכן לא הספקתי לטייל יותר מדיי (חוץ מהמירוץ שהשתתפתי בו השבוע - שיזכה לפוסט משלו בקרוב).

בגלל זה גם לא כ"כ כתבתי לאחרונה ..אז עמכן הסליחה :)

לאחרונה קיבלתי מספר מוצרי מזון להתנסות

די התלבטתי האם לכתוב בבלוג על מוצרי מזון, כי הרי הבלוג הוא בנושאים כגון לייף סטייל יופי איפור וטיפוח. 

אבל מכיוון שהבלוג הוא גם (ובעיקר) עליי, אז חלק מן השינוי שאני מנסה להכניס לחיי הוא שינוי ומעבר לתזונה נכונה יותר.

לכן מאד סיקרן אותי "מועדון ה-100"- שבעצם מרכז מוצרי מזון אשר מכילים 100 קלוריות בלבד (השימוש ב-100 קלוריות כמטבע תזונתי משחרר אותנו מהצורך לחשוב ולחשב כל דבר שאנו אוכלים).



ומה יותר מתאים מאשר חג החירות לסקור מוצרים כאלה ? (ועוד כשרים לפסח!).

להלן סקירת המוצרים:

1) רטבי צ'ילי של רזיט בטעמים מתוק וחריף 

      (קרדיט לתמוונת: רזיט, יח"צ)

רוטב הצ'ילי החריף והצ'ילי המתוק של wok, הם חגיגה נהדרת של טעמים ויהפכו כל ארוחה, במיוחד את ליל הסדר העשיר בתבשיליו, למוצלחים במיוחד.  
רטבי הצ'ילי, הנציג התאילנדי המוכר והידוע שחדר למרכז המטבח הישראלי, מיוצרים מחומרי גלם משובחים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.  
הרטבים משווקים באריזות של 300 ו-700 מ"ל.
במחיר מבצע מיוחד לחג: 10 ₪ לבקבוק 700 מ"ל.    
כשר לפסח לאוכלי קטניות, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות. 

דעתי על המוצר: מי לא אוהב רוטב צ'ילי? משדרג מיידית כל מנה (בעיקר בשרית). 

 אהבתי את הטעם העדין של רוטב הצ'ילי הזה. מומלץ!



2) טחינה חצי- חצי של "אחוה"
(קרדיט לתמונה:תומר בורמד)

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש: טחינה חצי חצי – טחינה עם 55% שומשום מלא וללא תוספת מלח. 
הטחינה החדשה עשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים ובעלת טעם מעודן של טחינה גולמית משובחת.
הטחינה החדשה של אחוה מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, דבר המפחית את ערכי הנתרן במוצר ומשפר את ערכיו הבריאותיים והתזונתיים.
מחיר מומלץ לצרכן: 15 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם. 

דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת את טחינה. 
ובאופן כללי אוהבת את מוצרי אחוה. 
הטחינה הזו מאד איכותית ומרוכזת בעיניי כיוון שהיא עשויה מיותר מ-50% שומשום מלא. 
אני אוהבת להוסיף לטחינה מים קרים (או קרח) ומיץ לימון שום ופטרוזיליה. טעים!!
ומי שאוהבת ניתן להכין עוגיות "חלבה" מטחינה. 
מי שמעוניינת במתכון- שתרשום ואשלח לה :)
יש לציין שטחינה היא כשרה לפסח אך לאוכלי קטניות.

3) חטיפי מיני חלוה של "אחוה" ללא תוספת סוכר
(קרדיט לתמונה:תומר בורמד)

מארז החטיפים החדש של אחוה מכיל 15 חטיפי חלוה במשקל 10 גרם, כשכל חטיף ארוז בנפרד ומכיל 49 קלוריות בלבד! החטיפים ארוזים באריזה מהודרת בגוון כחול, נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים.
מחיר מומלץ לצרכן: 12 – 10 ₪ לאריזת 150 גרם (15 יחידות של 10 גרם).

דעתי על המוצר: אני חולת חלוה! 
המוצר הזה גאוני משתי סיבות: הוא ללא תוספת סוכר והוא בגודל מתאים בדיוק לנשנוש קטן ומתוק. 
מעולה לפני אימון כשרוצים קצת אנרגיה ורוצים לגוון מתמרים :) 
זה המוצר שהכי נהניתי לקבל ולאכול (גם שאר המשפחה שלי ).

4) חליטות הצמחים של ריקולה
(קרדיט לתמונה:תומר בורמד)

חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, משווקת בישראל את סדרת חליטות הצמחים המשובחת שלה, אשר מתבססת על צמחים הגדלים בהרי האלפים השוויצרים ובשני טעמים מובילים.
חליטות הצמחים מתאימות לכל שעות היממה ולפני השינה. 
חליטות "ריקולה" מרגיעות ומרעננות ומסייעות בשמירה על חום הגוף בימים קרים. 
חליטות הצמחים מתאימות גם לימי הקיץ, עם תה מקורר המרווה את הצמא.
מחיר מומלץ לצרכן:24.90 - 29.90 ₪ לאריזת 200 גרם.

דעתי על המוצר: חייבת לציין שמעולם לא ניסיתי כזה סוג של חליטות צמחים וזו היתה לי הפעם הראשונה. 
בגלל שהוא מבוסס סוכר אעדיף לתת אותו לילדיי כאופציה בריאה ועדיפה על פני מיצים ממותקים. 
מה שכן- המוצר מאד טעים ומרענן!


לסיכום, היה לי מאד נחמד לסקר משהו קצת שונה מאיפור. 

כי אני חושבת שטיפוח הוא לא רק מבחוץ אלא גם מבפנים :)

וכמובן אשמח לשמוע את דעתכן על הסקירה- האם אהבתן? 

הייתן רוצות עוד סיקורים כאלה מלבד איפור וטיפוח?

שיהיה לכולכן חג שמח !!!


ממני,
____________________________________________________________________
כל המוצרים נתקבלו לסקירה. ניתן להשיג את כל המוצרים ברשתות השיווק והחנויות המתמחות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה