חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 14 ביולי 2014
בס"ד
הי לכן! מה שלומכן?
עוברים עלינו ימים לא קלים..אז החלטתי לעשות פוסט קליל להפגת המתח :)
כמו שאתן כבר יודעות- את מותג בובי בראון אני מאד אוהבת. ולפני כשנה סקרתי את המותג ואת החנות באילת.
לפני כשבוע, הוזמנתי לחנות Bobbi Brown שבפתח תקווה (כלקוחה) להתאמת איפור מיוחד,
כאשר מאפר העל הבינלאומי של המותג אדוארדו פריירה נכח בחנות איפר לקוחות ונתן טיפים למאפרים.











אז מה חשבתי על החנות ? על המותג? על האיפור? 

והאם דעתי השתנתה כעבור שנה מאז סקירת המותג האחרונה?
אז אתחיל ואומר שדעתי לא השתנתה כלל, אלא אף השתפרה!
המותג Bobbi Brown - ממשיך בכל הכוח, ומספק לנו איפור איכותי ומקצועי ביותר.
הפיגמנטים חזקים מאד, עמידים וקלים למריחה.
יש לציין שהמחירים אינם זולים, אך תואמים למותג לאיפור מקצועי (דומה מאד למתחרים).
קונספט האיפור עצמו הוא טבעי ועדין (מה שאני מאד אוהבת ומתחברת) והמאפרים מקצועיים ביותר.
נחמד לגלות, שקולקציות האיפור משתנות ומתעדכנות כל הזמן כך שתמיד יש חידושים :) 
עכשיו למשל, לכבוד הקיץ יצאה קולקציה חדשה ושמה - Raw Sugar Collection.

השראה למראה שזוף.
קצת על החנות -
אז החנות שבפתח תקווה ממוקמת ממש במרכז הקניון הגדול. 
החנות לא גדולה אמנם, אך מעוצבת מאד יפה ומזמינה.

















המאפרים/ות מאד מזמינים, נחמדים וסבלניים. 
כולם מחייכים ומשרתים בצורה מאד יפה ומקצועית (ולא לוחצת).
מי שאיפר אותי היה יוסף. שהיה מאד סבלני וחייכן ומאפר בחסד (והגיע כל הדרך מאילת!).
ומתברר שלא רק אני חושבת שהוא מאפר מוכשר ברמות- גם בובי בראון עצמם חושבים כך, ושלחו אותו להשתלמות בניו-יורק עם בובי בראון בכבודה ובעצמה! איזה כיף לו :)
בנוסף, זכיתי להכיר את מנהלת החנות ומנהלת ההדרכה של בובי בראון - אביגייל אלוני- שחוץ מזה שהיא אישה מרשימה ויפה מאד, היא זיהתה אותי ואף הכירה את הבלוג שלי ומאד החמיאה לי עליו- דבר שתמיד כיף לשמוע.
יש לציין, שלאורך האיפור שעשה לי יוסף, כל הזמן גם אביגייל וגם אדוארדו הגיעו והביעו את דעתם והעלו הצעות לשיפור האיפור .
המוצרים שיוסף השתמש באיפור שלי הם-
מלבד קרמי הבסיס לפנים ולעיניים (שכוללים פריימר) וההכנה של העיניים עם קונסילר וקורקטור















לאיפור הפנים הוא השתמש (בהמלצת אדוארדו) בBB קרם (ולא במייק אפ!).





הם טענו שכיוון שהעור שלי יבש- מתאים לו עוד לחות.
יש לציין שהוא בעל מקדם הגנה SPF 35 (מחיר 190 ש"ח)


להצללות הוא השתמש בברונזר נוזלי (שפשוט התאהבתי בו ממבט ראשון)

הברונזר מגיע במרקם ג'ל בצבע כהה (מחיר 190 ש"ח)

לאיפור העיניים והברקות יוסף איפר אותי במוצר מהמם Sequin Shimmer Brick (מחיר 275 ש"ח)















ניתן להשתמש בו גם כצללית וכשימר


לשפתיים השתמש בשפתון לחות בצבע ניוד. פודרה לסיום וזהו!

וזה המראה הסופי שהתקבל (כמו שאמרתי המראה מאד טבעי) :
ומה דעתכן? 
אתן אוהבות את המותג?
איזה מוצר לדעתכן הוא הטוב ביותר של בובי בראון (לדעתי המייק אפ) ?
ממליצה לכן להגיע לחנות, לעשות איפור ניסיון (בתאום) ולהתרשם מן המוצרים של Bobbi Brown.

מאחלת לכולנו המשך שבוע שקט.

ממני,

3 תגובות:

  1. טליה יקרה, ברכות על המעבר דירה של הבלוג !
    אין על הממשק של בלוגספוט :-)

    מירי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מירי!!

      אכן שינוי מרענן :)

      בקרוב יהיו פוסטים חדשים וגם הגרלה לרגל שנתיים לבלוג!

      מחק
    2. מעולה! מחכה ומצפה לעדכונים חדשים...

      אגב, סתם עצת 'התייעלות' קטנה, אם זה אפשרי מבחינה טכנית -
      בדרך כלל, בבלוגים של בלוגספוט, תחת האופציות שנפתחות ברובריקה של הוספת תגובה " השב כ: " יש גם אופציה שנקראת "שם/כתובת אתר" , בה אפשר פשוט לציין את השם עצמו. אני לא רואה את זה כאן אצלך ופשוט ככה יותר נוח לטעמי. אבל שוב - כמובן רק אם זה אפשרי טכנית מבחינתך.
      תודה רבה :-)

      מחק