חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 16 בנובמבר 2014
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן?

לאחר הביקוש הרב, וכתיבת הפוסט הראשון בנושא -
אני ממשיכה בסיקור קורס האיפור המקצועי שאני לוקחת בבית הספר של "ירין שחף".

קיבלתי המון תגובות! זה ממש כיף לי לשמוע את דעתכן! 
והפירגון שלכן רק דוחף אותי יותר קדימה- אז אני רוצה להודות לכן :)

מהרגע שסיפרתי שאני לומדת אצל ירין שחף, כל אחת שואלת אותי שאלות בנושא.
אבל הנושא הכי נשאל, ללא ספק הוא - מהם המוצרים שמקבלים במזודה?

אז קודם כל, בבית הספר קוראים לזה "ערכת איפור".
הערכות באות בשני גדלים: בסיסי ומשודרג.
הערכה הבסיסית מגיעה במזוודה בינונית עם ידית נשיאה ורצועה.
הערכה המשודרגת מגיעה במזוודת "טרולי" (על גלגלים) שנפתחת למגירות.
שתי המזוודות מאד נוחות לעבודה.
אני בחרתי בערכה הבסיסית. 
הסיבה לכך היא נוחות- אם אחרי קבלתה ארצה להוסיף, אני אוכל לבחור מה שארצה, ולאו דוקא מוצרים שנבחרו כחלק מהערכה.
יש לציין שהערכה הבסיסית בהחלט מספיקה לכל דרישות הקורס.
למרות שמבחינת מחיר- הערכה הגדולה בהחלט משתלמת. 
במיוחד למי שממש רוצה להתחיל לאפר מיד.

לכן אסקר כאן את הערכה שלי בלבד-
כל מוצרי האיפור הם של חברת B COSMIC מבית יוסי ביטון, והמברשות הן של ירין שחף.

המזוודה הבסיסית

























המזוודה נפתחת לשני מגשים הנפתחים לארגז אחסון גדול



3 סוגי מייק-אפים נוזליים
3 סוגי מייק- אפים מוצקים
               













































פודרה עם פיגמנט בהיר




















2 פלטות של צלליות

























קונסילר (כהה) ואיילנר ג'ל שחור





























שני עפרונות עיניים- בגוון שחור ולבן





























מסקרה (שחורה) עם מברשת סליקונית


























שתי אבקות פיגמנט (בגווני זהב וברונזה)



















ארבע שפתוני קליק, ליפגלוס שקוף ואבקת נצנצים























9 מברשות איפור


















































בנוסף למברשות קיבלנו3מגבת של יריו שחף, 3 ספוגיות להנחת איפור ופאף להנחת פודרה.


וכך סידרתי את המזוודה שלי-


























סך כל המוצרים: 36 מוצרים (כולל מוצרי איפור ומוצרים להנחת האיפור)

לגבי איכות המוצרים-
כפי שכבר סקרתי את מוצרי יוסי ביטון ו B COSMIC , המוצרים ממש טובים ומקצועיים.
הכל מאד פיגמנטי ועמיד בהתאמה. בדיוק כפי שאיפור מקצועי נדרש להיות.

השילוב של מוצרי האיפור והמברשות פשוט מושלם, ובזכות זאת מלאכת האיפור נעשית בצורה חלקה.

שוב, אני מאד ממליצה לכל מי שחושבת ללמוד איפור- ללכת לירין שחף (ולא, הם לא משלמים לי).

בינתיים- אני מאד נהנית מהלימודים! ובכל שיעור לומדת משהו חדש.


ועד לפעם הבאה,

 ממני,

הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה