חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 18 בינואר 2015
בס"ד


הי לכן, מה שלומכן??


איך אתן שורדות את החורף הקר והגשום הזה?


אני מאד אוהבת חורף, אבל קצת מאסתי בקור הזה!!


בשבוע שעבר הייתי ממש חולה ומקוררת- ככה שזה כבר לא הכי כיף לי :(


בשנה שעברה כתבתי פוסט - טאג למזג אוויר חורפי שרץ בין הבלוגריות,

והחלטתי שאין זמן מושלם מזה לכתוב את הפוסט הזה שוב, ולעדכן את התשובות שלי.


יש כאן שאלות שתורגמו מאנגלית, והתשובות שלי -



1. מהו ריח הנר האהוב עלייך?

אני מאד מאד אוהבת נרות, בעיקר בחורף.
אני לא צריכה סיבה מיוחדת (אורחים או הפסקת חשמל) - תמיד יש אצלי נרות דולקים בבית.
הריח שאני הכי אוהבת זה וניל, ולא רק בנרות.

נר שאני מאד אוהבת הוא הנר הריחני של איקאה (בריח וניל) .














מחיר: 19 ש"ח לנר גדול /9  ש"ח (במבצע) לנר הקטן



2. מה את הכי אוהבת : תה/קפה /שוקו חם?

אני מאד אוהבת קפה - קפה נמס (של ג'ייקובס/טסטרס צ'ויס)

אני גם אוהבת מדי פעם להתפנק בקפה הפוך (בארומה וגם קופיקס לא רע בכלל!)
















וגם אני שותה הרבה תה ירוק וחליטות (של ויסוצקי)- ללא סוכר.



3. מהו זיכרון החורף האהוב עלייך?

בכל שנה אני מאד אוהבת את הזיכרון של הגשם הראשון - והריח הנקי שהוא מביא איתו.

אמא שלי מספרת שבפעם הראשונה שלקחו אותי לחרמון - הייתי בת שנה - 
לא הפסקתי לאכול את השלג..חשבתי שזה גלידה :)



4. איזה טרנד איפור מועדף עלייך: שפתיים בצבע כהה או איילנר זוויתי?

אני מאד אוהבת גם וגם.

אבל, כיוון שאני מרגישה שלעיתים יש בנות ששמות איילנר גם כשאין ממש צורך, 
בהחלט אני מעדיפה שפתון בגוון כהה.

הגוונים האהובים עליי בחורף הם סגול חציל (כמו הרבל של מאק למשל) וגם בורדו וכמובן אדום!



















5. מהו הניחוח המועדף עלייך לסתיו

ממש כמו התשובה שלי על שאלת הנרות- אני מאד אוהבת ריח וניל.

לכן בכל שנה אני נהנית להשתמש מחדש בבושם היפנוטיק פויזן של דיור הישן והטוב.
















6. השאלה במקור- מהו מאכל "חג ההודיה" האהוב עלייך- אני משנה אותו למאכל חורפי אהוב?

כמובן שאני מאד אוהבת קרמבו.

למרות שבחורף האחרון גיליתי שני ממתקים שאני ממש אוהבת, והוספתי אותם למועדפי החורף שלי:

*שוקולד של מילקה - במילויים שונים (אתן חייבות לנסות את מילוי האוריאו!)

*ופלים של עלית בטעם טורטית-
















 


תקשיבו זה פשוט מעולה! כל מי שאוהבת טורטית- זה פשוט זה, רק בופל! [וגם פרווה]

דרך אגב, את השוקולד בטעם הזה- פחות אהבתי.



7. איך מזג האוויר הסתווי/חורפי באזור מגורייך?

אני חושבת שמשנה לשנה החורף שלנו נהיה יותר קשה - הרבה יותר קר ויש יותר סופות.

השנה ממש הרגשתי שאין לי מספיק בגדים חמים למזג האוויר הזה.

פעם היו לנו חורפים הרבה יותר חמים.

אני מאד אוהבת חורף וגשם, אבל האמת שכבר מיציתי קצת את החורף :)



8. הסוודר המחמם ביותר?

השנה קניתי סוודר מהמם ומחמם בH&M. 

סוודר לבן עם פרנזים- שעלה לי בסייל 60 ש"ח.

הסוודר מאד דומה לזה -

























9. מהו לק חובה לסתיו הזה?

כמו השפתונים בשאלה הקודמת - אני מאד אוהבת לקים כהים.

הלק האהוב עליי לחורף הוא לק אדום קלאסי מס' 404 של לוריאל פריז-


 













גוון נוסף שהכי אומר חורף מבחינתי הוא אפור.


החורף גיליתי את הלקים של PUPA - קטנים ואיכותיים, עם גוונים מהממים:













10.לצפות במשחק כדורגל או לקפץ בין העלים והשלוליות?

כשיש ליגת האלופות- ברור שאני רואה כדורגל!

וכשאני יוצאת לטיול עם ילדיי- הכי אוהבת לקפץ איתם בשלוליות עם המגפיים שלי מאלדו-

 

 













11. סקיני ג'ינס או טייץ?

גם וגם.

אני מאד אוהבת את הסקיני ג'ינס של קסטרו וגם של ASOS.





















יש ימים שאני הולכת עם טייץ (שאני רוכשת בזברה) ועם סוודר גדול/טוניקה מעל.



12. מגפיים צבאיות או מגפי UGGS?

כפי שבוודאי שמתן לב בתשובות הקודמות - יש לי מגפיים בסגנון צבאי.


ובימים אלה אני ממתינה למגפיים המקסימות שהזמנתי מאלי אקספרס - שהן דמויות UGGS.

אז כנראה שאני אוהבת גם וגם :)



13. האם "תבלין דלעת" שווה את ההייפ?

לא מכירה כי זה משהו מאד אמריקאי ופחות קיים בארץ (וגם לא יודעת לגבי כשרות).

בשנים האחרונות, יצאו בארץ כל מיני אבקות להכנת משקאות חורף - שאני פחות אוהבת.

אבל כמו שאמרתי- אני מאד אוהבת קפה הפוך, ויש לי גם מכונת קפה בבית. הכי כיף!



14. סדרת טלוויזיה אהובה לסתיו?

אני מאד אוהבת לצפות ב"האישה הטובה" ובאנטומיה של גריי.















ובארץ אני אוהבת את ה"מירוץ למיליון".



15. איזה שיר מכניס אותך לאווירת חורף (סתיו)?


מאד אוהבת את שיר הילדים: 

חורף בביצועו של גידי גוב-

https://www.youtube.com/watch?v=Y5bbt872LA0 



ועד כאן להפעם,


אשמח לשמוע גם את התשובות שלכן- מה אתן הכי אוהבות/לא אוהבות בחורף?


האם יש לכן מוצר מומלץ לרכישה? 



מחכה גם לתשובות שלכן!



וכל בלוגרית שרוצה - שתראה עצמה מתויגת :)



ממני,

2 תגובות:

  1. אתה צריך הלוואה?
    מחפשים פיננסים?
    מחפשים הלוואה להגדלת העסק שלכם?
    אני חושב שהגעת למקום הנכון.
    אנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה.
    מתעניינים צריכים לפנות אלינו ב
    למענה מיידי לפנייתך, בבקשה
    השב לדוא"ל זה למטה בלבד.
    ווטסאפ +918794792073
    ushaservicesonline@gmail.com

    אנא, ספק לנו את המידע הבא אם אתה מעוניין.

    1) שם מלא:………
    2) מין:………
    3) סכום ההלוואה הדרוש:………
    4) משך ההלוואה:………
    5) מדינה:………
    6) כתובת בית:………
    7) מספר נייד:………
    8) הכנסה חודשית: …………………
    9) עיסוק:………………………
    )איזה אתר עשית כאן עלינו…………………

    תודה ודרישת שלום.
    ushaservicesonline@gmail.com
    +918794792073

    השבמחק
  2. QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    השבמחק