חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 4 במרץ 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??


הגיע אלינו חג פורים!


כמה שמחה! איזה כיף להתחפש, להתאפר ולשמוח!!

אני מרגישה שישנם המון טוטרייאלים והדרכות למראות איפור השנה לכבוד חג הפורים.


לכן, החלטתי השנה להקדיש את הפוסטים פחות לאיפור (למרות שזו אהבתי החדשה),

ויותר לכתוב על תוכן ורוח החג.


בעיני, חג הפורים הוא חג שבו הסמל לעוצמה הנשית נגלה במלא הדרו, בדמותה של המלכה אסתר.

גם כשהיה לה קשה- היא התעלתה והקריבה את עצמה למען הכלל.

ממש גיבורה נשית אמיתי, המהווה השראה של נתינה. 


כנראה שאינני היחידה שמרגישה כך, ולכן אתמול הייתי בארוע של מגזין נשים* (המיועד בעיקר למגזר הדתי אך לא רק) החוגג את העוצמה הנשית ואת חג הפורים.


צילום יח"צ

נשים מעוררות השראה בנשף פורים השנתי 'האדרת נשים 2' 


50 נשים משפיעות בחברה הישראלית בקרב נשות המגזר הדתי, נבחרו כמובילות יוזמות חשובות ושונות בתחום החברתי , החינוכי ובתחומי התרבות ועוד.



צילום יח"צ
























בין הנשים שנבחרו איריס יפרח, בת גלים שער, רחלי פרנקל - אימהות הנערים החטופים למען אחדות ישראל. 

איריס שהם -רופאה בכירה בסורוקה, מנהלת צוות יחידת חילוץ באר שבע, על סנפלינג, קפטן נבחרת ירוחם בכדורסל.
פרופ' חפציבה ליפשיץ- מייסדת תכנית עוצמות, לשילוב סטודנטים עם תסמונת דאון ללמוד לימודים אקדמאיים.
נעמי צור - סגנית ראש עיריית ירושלים לשעבר, מנהלת ארגונים ירוקים, הייתה מנכלית החברה להגנת הטבע.  
שפרה בוכריס -מפקדת חבל נגב במג"ב, ילדה את בנה\בתה התשיעי מיד אחרי הצילומים. 
פרופ ציפורה פליק זכאי -מנהלת מרכז חקר פורץ דרך לגנטיקה בביה"ח נהריה.  
יפית לוי -הבת של רמי לוי, סמנכלית שיווק, מנכלית יפיז.  
נועה מנדלבאום -הקימה ישוב המשלב בין בעלי צרכים מיוחדים לבין קהילה של משפחות רגילות. 
נילי דוידוביץמנכ"לית דעת חברת הייטק המבוססת כולה על נשים חרדיות בונה אתרים ועוד. 


הארוע נערך זו השנה השניה (ולי זו הפעם הראשונה) במתחם הדרייב אין בתל אביב.

צילום יח"צ















צילום יח"צ


















אני חייבת לומר שהארוע היה מתוכנן היטב ומאד מוקפד. 

לא הרגשתי כי הוא פחות מושקע מארועים אחרים שנכחתי בהם.

האולם היה מלא בנשים בלבד- מה שגרם לתחושה מיוחדת של עוצמה וגם חופשיות.

היה מתחם VIP שבו פינקו אותנו בקייטרינג טעים ובמתנות שכללו כמובן את המגזין החדש שיצא לרגל 

בחירת 50 הנשים המשפיעות.
 
הארוע החל בדבריהן של נציגות העיתון - העורכת הילי והכתבת דינה אברהמסון.

בהמשך נאמה חוה זינגבויים- נותנת החסות לארוע (אתן כבר יודעות כמה אני מעריצה אותה).

אחר כך עלו לבמה חברי אנדרדוס- שזוהי חבורת קומדיה דוסית, שהעבירו את קטעי הקישור בין חלקי המופע.

בהמשך היתה הופעה מעולה במיוחד של רותם אבוהב - שהעלתה הרבה חיוכים על פני הקהל.


צילום יח"צ

























אחר כך היתה תצוגת אופנה של מותגים רבים- חלקם של המגזר הדתי (של כיסויי ראש).

אני חייבת לציין שהיה מרענן במיוחד לראות תצוגת אופנה "צנועה" ורגועה.

לסיום קינחו בהופעה נהדרת של רמי קליינשטיין (שהחליף את קרן פלס שהיתה חולה).

צילום יח"צ


















קהל הנשים היה מאד משולהב בהופעה - תופעה שלא ראיתי הרבה זמן :)


והנה אני בארוע -




















לסיכום- אני מאד ממליצה על העיתון בכלל, ועל הארוע בפרט.

זה סגנון אחר וכיפי ואני בהחלט חושבת שהוא לא לדתיות בלבד!



אז את מי מכן אני אפגוש בארוע בשנה הבאה?


בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכולכן חג פורים שמח!!

שתמיד תמצאו את העוצמה הפנימית שבכן !


ממני,

הבחורה עם המטפחת.
_____________________________________________________________

*מגזין "נשים" מגזין מוביל לנשות המגזר הדתי והמסורתי מקבוצת תכלת תקשורת, 
המדורג מספר שתיים במגזינים המובילים לנשים בארץ (עפ"י סקר ה-TGI האחרון).

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה