חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

החלטתי להקדיש את הפוסט הפעם לשני מוצרים חדשים שקיבלתי להתנסות.

שניהם על טהרת הלחות לעור.

לא יודעת אם הבהרתי מספיק בעבר את עמדתי בנושא לחות לעור.

אז אני רוצה להקדים ולומר, שלחות זה הבסיס הכי הכי חשוב לעור!

וכן, גם אם את צעירה מגיל 18, וגם אם יש לך עור מושלם- חובה לשים קרם לחות לפנים פעמיים ביום!

זו הדרך שלנו לשמור על עור הפנים שלנו מפני נזקי הזמן, וכמובן לשמר ולטפח אותו.

גם בתור מאפרת מקצועית, תמיד אתחיל לפני מריחת המייק אפ, במתן בסיס טוב לעור הפנים לפני האיפור.

כמובן שיש להבחין בין לחות על בסיס מים- שמתאימה יותר לעור שמן (כמו שלי), 
ובין לחות על בסיס שמן - שמתאימה יותר לעור יבש או בוגר.

טוב, אז אחרי שסיימתי לחפור לכן על חשיבותה של הלחות , 

אני רוצה להציג בפניכן שני מוצרים חדשים שקיבלתי להתנסות-





שני המוצרים מבית לוריאל פריז, ומשתייכם לסדרה החדשה הזו-


 סדרת סקין פרפקשיין - loreal skin perfection

 

 

הסדרה מתאפיינת במוצרי טיפוח והזנה לעור הפנים.

כמו כל מוצרי לוריאל פריז- גם כאן מדובר במוצרים מעולים!

המוצר הראשון שניסיתי הוא -קרם CC לתיקון גוון העור

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 


הקרם בעל אפקט מתקן לגוון עור אחיד ומואר.
הקרם מכיל מיני קפסולות, המתמזגות עם העור, וכך, באופן מיידי יש שיפור במראה אדמומיות, כהויות וגוון עור עמום.
הקרם מועשר בנגזרת של ויטמין E, לתיקון מראה פני העור באופן מתמשך.
הקרם מכיל SPF20.
* קרם ה CC אינו מכיל גוון, אלא מזכיר קרם לחות בצבעו.

*את הקרם ניתן לרכוש כעת במחיר מבצע של 65 ש"ח באתר גילטי.

המוצר השני  שניסיתי הוא - קרם לחות BB בתוספת גוון בהיר או בינוני

 



 
















זהו קרם ובו 5 פעולות -
הקרם מספק לחות עד 24 שעות
הקרם מכסה פגמים
הקרם יוצר מראה עור אחיד ומואר
הקרם מצמצם מראה נקבוביות
הקרם מכיל מקדם הגנה SPF25
* קרם ה BB הוא בגוון חום בהיר או חום כהה.


דעתי על המוצרים: 

קודם כל, אתחיל בהסבר על כל מוצר:

קרם CC, משמעותו color corrector, כלומר- מתקן גוון.
תפקידו הוא לנטרל פגמים בעור ולשוות לעור מראה וגוון אחיד. 

כך ה CC קרם מתקבל על היד-

  








קרם BB, משמעותו blemish balm, כלומר- קרם לחות בתוספת גוון.
תפקידו להוסיף לחות לעור ובתוספת גוון (היתרון שבו הוא שהלחות והגוון באים יחד).

כך הBB קרם מתקבל על היד-











נתבקשתי על ידי היח"צ להשוות בין המוצרים, ולבחור מי מהם טוב יותר.

אז אתחיל בקרם הCC - אין לו גוון, כפי שנכתב-
אולם- הוא באמת עושה את העבודה!
באורח פלא, הוא משווה מראה אחיד יותר לעור שלי (למרות שיש לציין שאינו מעלים כתמי פיגמנטציה).

לגבי קרם הBB-
באופן אישי, אני פחות מתחברת למוצרי הBB למיניהם.
אני אוהבת כיסוי גבוה יותר ממה שהם נותנים.
למרות שאני חייבת לציין לטובה כי מתקבל כיסוי קל- בינוני בשימוש במוצר הזה.
כך שאם ניחנת בעור צעיר ויפה, או שאת אוהבת כיסוי קליל- זה המוצר עבורך!

המוצר באמת רווי בלחות, אך לא מותיר את העור או הידיים (שאיתם מרחתי את המוצר) שומניות.

זהו מוצר אידיאלי במיוחד לימי הקיץ, ולמי שלא רוצה להכביד ב"שפכטל" על הפנים!

יש לציין שלשני המוצרים אין ריח מורגש (וטוב שכך) והם מאד נעימים למריחה ונספגים מהר.

לסיכום, אם אני חייבת לבחור במוצר אחד מבין השניים-  

המוצר הנבחר הוא קרם הCC שבאמת עושה עבודה!

אבל- התגלית בעיניי הוא שילוב של שני המוצרים-
למרוח תחילה את קרם הCC ולאחריו את הBB- כך מתקבל גוון עור אחיד וגם גוון יפה לעור.

אולי הגיע הזמן להמציא מוצר חדש שישלב את שניהם?! אולי נקרא לו BC?

אשמח לשמוע מכן- באילו מוצרי לחות אתן משתמשות לעור? 
והאם אתן אוהבות מוצרי BB וCC?

בכל מקרה- אל תשכחו להחזיר לעור את הלחות שהוא מאבד!!



ועד לפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
 _______________________________________________________________
*גלוי נאות - קיבלתי את המוצרים להתנסות מלוריאל פריז.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה