חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אז החורף הגיע- ובגדול!

מקווה שכולכן עם חשמל :) ויש לכן איך להתחמם קצת..

רציתי לכתוב הפעם פוסט מעט שונה, פחות מתחום האיפור וטיפוח ויותר פוסט אופנתי.

חשוב לי להדגיש- הפוסט הזה ממש לא רק לדתיות!

במיוחד עכשיו- כשמתקרר הכי כיף לשדרג את ההופעה בעזרת אקססוריז.

והאקססורי המושלם לכך הוא כיסוי ראש- גם יפה וגם מחמם את מה שצריך!

אז אמנם, כפי שכבר סיפרתי בעבר- הפסקתי ללכת עם כיסוי ראש (מלבד שבתות וחגים),
אבל אני עדיין מאד אוהבת להשתמש בהם, במיוחד עכשיו.

אז לאחרונה יצא לי להכיר חברה סופר מדליקה עם מטפחות מהממות (לא פחות!)
שבאמת יתאימו לכל אחת!

אני חייבת להתוודות שיש לי ראש די קטן (תודה לאל- זה לא משפיע על המוח חח)
ותמיד היה לי קשה למצוא כיסוי ראש טוב שיחזיק, לא יחליק וכמובן יחמיא לי.

אבל מצאתי לעצמי שידוך מושלם!
כמובן אני מדברת על חברת בנדיטה!

תראו דוגמאות לכמה דגמים מקסימים, מתוך עמוד הפייסבוק של בנדיטה:






תראו איזה מהמם:















אז קצת מידע על החברה הזו ועל הבחורה המקסימה שהקימה אותה-

שמה אפרת הראל והיא בת 33.
ב8 שנים האחרונות עבדה בתפקידי שיווק בקבוצת אסם ולאחר לידת בתה השניה החליטה ללכת ולהגשים
חלום ולנהל מותג שיהיה רק שלה.

כך אפרת הגיעה לתחום המטפחות והטורבנים אחרי שהרגישה כי קיים שם ואקום (במגזר הכללי/ חילוני).

וכך נולדה בנדיטה.,,, הסלוגן של בנדיטה הוא ״הכל בראש״-it's all in your mind
מתוך השקפה שהרבה מהחיים זה איך שאנחנו תופסים אותם.

לדעתה של אפרת- כאשר אשה שמה מטפחת או בנדיטה משהו קורה-
במיוחד אצל נשים שלא רגילות לכסות את ראשן.
בהתחלה זה מצחיק להן, אולי מוזר, יש כאלו שישר נדלקות, יש כאלו שזה נותן להם אומץ, שחרור להיות מי שהן.

אני כ"כ מסכימה עם הגישה הזו!

כל אחת צריכה להרגיש ולהיות חופשיה בבחירות שלה-וכן, גם במה שהיא לובשת!

אני ממליצה לכן להכנס לאתר בנדיטה ולהתרשם מכל הדגמים המקסימים שיש שם,

אני יודעת שאני התאהבתי!

בנוסף,עד סוף החודש הזה (30/10) ישנה הגרלה בעמוד הפייסבוק של המותג- אז בככל כדאי!


אשמח לשמוע מכן- האם אתן אוהבות מטפחות?

והאם אתן נוהגות להשתמש בכובע בעונה הקרה?


אשמח לדעתכן וגם לתמונות של הכובע האהוב עליכן!



ועד לפעם הבאה,

ממני,

הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה