חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 6 בדצמבר 2015
בס"ד 

הי לכן, מה שלומכן ?


אז אנחנו בתחילתו של חודש דצמבר, שזה אומר שחוץ מלחגוג את חנוכה, נחגוג גם את החורף


לכבוד העונה החדשה השיקו לאחרונה קולקציה חדשה בחברת האיפור האהובה עליי פלורמר .


מי שטרם קראה את הפוסט שלי על חברת פלורמר, או שטרם יצא לה להכיר

פלורמר זהו מותג איפור בינלאומי שנוסד במילאנו

עם סניפים בעזריאלי ת"א, קניון הזהב בראשון לציון ובקריון בקרית ביאליק.


ניתן לרכוש את מוצרי חברת פלורמר באינטרנט באתר גילטי.


אז מה יש בקולקציה החדשה?


קולקציית EyeCatcher 

 

בעצם הקולקציה החדשה מתרכזת במראה העיניים, והיא כוללת מגוון צלליות חדשות, 
פריימר לריסים ,(!)מסקרה, דואו לגבות וכמובן שפתון נוזלי בגימור סמי-מאט.

נתחיל עם הצלליות -

צללית - Dazzling Eye Shadow


סדרת צלליות בעלות מרקם חדשני, המשלב פיגמנטים טהורים לגימור חלק וקטיפתי יחד עם צבע עז.
 
אני מאד אהבתי את הצלליות. הן פיגמנטיות מאד, נמרחות בקלות ופשוט כיף להתאפר איתן!
 
אני קיבלתי להתנסות את הגוון המהמם הזה, שנקרא -
02 Close-Up  שכמובן מלבד צללית יכול לשמש כהיילייטר מחמיא

 

תכולה : 2 גרם
מחיר צללית בודדת: 49.90 ש"ח


נמשיך עם מוצר שפתיים מהמם -

שפתון Extreme Color Lip Matt -

 

שפתונים נוזליים בעלי גוון אינטנסיבי וגימור סמי-מאט

השפתונים מגיעים סה"כ בארבעה גוונים-



איזה גוון מהשפתונים הנוזליים הכי אהבתן?




גם כאן פלורמר התחדשו במוצר שכל חברת איפור נחשבת משיקה לאחרונה, הלא הם השפתונים הנוזליים בגימור מאט.

כמובן שלא סתם זו חברת האיפור האהובה עליי, כיוון שפלורמר לא מאכזבים ויצאו עם מוצר שפתיים 
מצויין ובגוונים מחמיאים כ"כ לעונה הקרה.

אני ממליצה מאד לרכוש את השפתונים, אולם יש לשים לב שעל כל אחת העמידות תשתנה.

תכולה : 4.5 מ"ל
מחיר שפתון: 45 ש"ח

המוצר הבא היה ממש חידוש עבורי- פריימר לריסים.

פריימר למסקרה- Fırst In Lash Prımer Mascara


 

פריימר לריסים המכין את הריסים למסקרה ומאפשר מקסימום תוצאות הנראות לעין

טוב, אני חייבת לציין שכשראיתי לראשונה את המוצר הזה חשבתי שהוא מיותר.

למה צריך פריימר למסקרה?

אבל אחרי ניסיון אחד על הריסים שלי הבנתי!

הפריימר בעצם מושלם לקיבוע הריסים לאחר העיגול, ובעצם משמר את המראה המעוגל שלהם 
לפני הנחת המסקרה, ובכך בעצם פעולה המעגל לא הולכת לאיבוד.

המוצר הזה מומלץ מאד לכל בעלת ריסים ישרים ולא מעוגלים (כמוני.(

תכולה : 11 מ"ל
מחיר הפריימר : 49.90 ש"ח 


להשלמת מראה הריסים כדאי מאד לשלב את פעולת הפריימר עם המסקרה המצוינת:

 
מסקרה Beyond Curling - 



עוצמת הסלסול של מסקרת Beyond curling החדשה עם המברשת הייחודית.

אניי חייבת לציין שבאמת המסקרה הזו מצוינת.

גם הפורמולה ובעיקר המברשת הסיליקונית הנוחה פשוט מביאים את מראה הריסים למושלם!

תכולה : 11 מ"ל
מחיר המסקרה : 49.90 ש"ח 


מוצר אחרון וחביב הוא הדואו לגבות.

 
אני קיבלתי להתנסות את  דואו לגבות- #03

מדובר בעצם על שתי צלליות- אחת כהה ואחת בהירה יותר ליצירת מראה גבות מודגש ומחמיא.

אני אישית מאד אוהבת להשתמש בצלליות להדגשת הגבות (ולקיבוע בג'ל ייעודי,(
ולכן מאד אהבתי את המוצר הזה.

המוצר הזה סופר שימושי (גם לנסיעות) כי הוא מגיע בתוספת פצירה קטנה ומברשת להנחה.
גם מבחינת הגוונים אני חושבת שיתאימו לכל אחת.



לסיכום, הקולקציה החדשה EyeCatcher , כשמה כן היא- גורמת לתשומת לב לעיניים.
המוצרים מאד מוצלחים ויפים בעיני.

חברת פלורמר שיחקה אותה גם הפעם עם מוצרים יפים ואיכותיים.
 
והכי חשוב, נותנים תמורה מצוינת למחיר שווה.

אשמח לשמוע מכן, אלו ממוצרי פלורמר הם האהובים עליכן?



ועד לפעם הבאה,

ממני ,
הבחורה עם המטפחת

 _______________________________________________________________________


*המוצרים נתקבלו לסקירה ע"י חברת פלורמר

2 תגובות:

  1. הצלליות נראות מעולה! לגבי השפתון הנוזלי... לא יודעת, אני עוד בהתלבטות עם עצמי אם לנסות אותו או לא...

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות אכן באמת מעולות! מאד פיגמנטיות.
      השפתון הנוזלי מאד מחמיא יש גוונים ממש יפים!

      מחק