חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 21 במרץ 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אז השבוע נחגוג את חג הפורים, יש!!

זהו ללא ספק החג האהוב עליי, וגם בתור ילדה- תמיד אהבתי להתחפש :)

ומאז שאני מאפרת, החג הזה הפך להיות חג היצירתיות.


בהמשך לפוסטי הסקירה של מוצרי איפור לפורים, הפעם אסקר לכן מוצרי איפור לפורים מבית SACARA.

למי שלא מכירה- מדובר בחברה למוצרי איפור ואקססוריז במחירים שווים לכל כיס.    


בשבוע שעבר, הוזמנתי להשקה מיוחדת לרגל חג פורים של רשת SACARA.
בעצם זו היתה השקה של סדרת BODY ART - מוצרי איפור ואביזרי אופנה לרגל חג הפורים.

צילום:יח"צ


האירוע נערך בסניף הדגל של הרשת, בקניון הזהב בראשון לציון, בסגנון נשף פורימי וכלל קוקטייל צבעוני, 
תוסס  ועליז, עם פינות איפור להתנסות במוצרים החדשים וחשיפתם ע"י המאפרת הראשית של סאקרה: 
מישל אדרי.

בכניסה לסניף הוצבו עמדות צילום וידאו של קליפים קצרים והיתוליים שבהן כל אחת מהמשתתפות 
יכלה לצלם את עצמה עם מוצרי האיפור והאביזרים המשמשים כתחפושות לפורים.

רשת SACARA, שהוקמה לפני כשנה וחצי מונה כבר 33 סניפים ומתכוונת לפתוח השנה עוד 8 סניפים 
ברחבי הארץ. 
גולת הכותרת פתיחת סניף חדש בעיר תל-אביב שיהווה את  סניף הדגל של סאקרה.

בנוסף, לרגל חג פורים מרחיבה הרשת את תמהיל המוצרים ומשיקה סדרות חדשות, כמו: 
פלטות איפור לפנים ולגוף, מסכות פנים ועוד.

אז מהי בעצם פלטת צבעי המים BODY ART ? 

צילום:יח"צ
 
זוהי הפלטה שתוסיף המון צבע לפורים שלך. 
פלטת צבעי מים לשימוש לפנים ולגוף.
מתאימה לידים ולמבוגרים כאחד.
הצבעים מתקבעים בקלות ובמהירות, אינם מלכלכים, עמידים וקלים להסרה (אני מסירה במגבון רגיל).
מחירה 39 ש"ח

מוזמנות לקרוא את דעתי על הפלטה בסקירה מהשנה שעברה- שכמובן שלא השתנתה!
הפלטה מצוינת!!
לצבעים יש פיגמנט מעולה, ואני הכי אוהבת להשתמש בשפריצר קטן עם מים לכל צבע. 


להלן הצעות למראות איפור שונים לפורים, באדיבות חברת SACARA, והמאפרת הראשית מישל אדרי: 

מראה גולגולת מקסיקנית

מראה זברה


מראה הכובען המטורף



מראה בובת קומיקס

הסבר למראה בובת קומיקס

אני עוד לא החלטתי איזה מראה אעשה לפורים..
אבל בהחלט השתמשתי ואשתמש בפלטת BODY ART ליצירת לוקים מגניבים.

ממליצה לכן להכנס ולהשתתף בתחרות פורים בעמוד הפייסבוק של סקארה - הפרס על סך 500 ש"ח!

אני מאחלת לכולכן חג פורים שמח !
שנזכה תמיד לשמוח, ובעיקר להתאפר בכיף :)

ממני, 
הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה 
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה