חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 4 באפריל 2016
בס"ד

הי לכן , מה שלומכן?

אז לקראת סדר פסח, החלטתי שגם לשיער שלי מגיע סדר!

אין בחורה שלא חווה מדיי פעם "Bad hair day" , ויש צורך למצוא פתרון ומענה מהיר לבעיית השיער.

אפילו אני, שיש לי שיער באורך קצר-בינוי ודי חלק, ולרוב קל לסידור, גם אני חווה ימי שיער גרועים.

לכן, חיפשתי מוצר לא שומני (יש לי מספיק שומן בשיער, תודה) שיגרום לשיער להראות נהדר.

ואני שמחה לומר שהאתגר הושלם, ומצאתי את המוצר המושלם-

הלא הוא השמפו היבש של בטיסט!

תמונה מתוך האינסטגרם שלי

   

בטיסט שמפו יבש לשיער - מותג השמפו היבש הראשון בעולם מגיע לישראל ומציע מגוון מוצרים
לעיצוב השיער להשגת תוצאות מיידיות ונראות לעין.

כל אחד מהמוצרים מכיל תמהיל ייחודי של קראטין מחזק ושמן אינקה אינצ'י מזין לטיפוח השיער.
 
השמפו היבש מרענן את מראה השיער ומעניק לו מראה מטופח. 
השמפו היבש מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ובכך שומר על השומן הטבעי של השיער ומונע ממנו 
 להתייבש  וכמו כן מאריך את חיי הפן ומשמר את המראה לעוד יום-יומיים! 
בנוסף, בטיסט מנטרל ריחות רעים (סיגריות, עשן ובישול) ומעניק ניחוח רענן.

אז כיצד זה עובד?

בטיסט מבוסס על תרסיס במרקם אבקתי: מרססים על השיער במרחק 20 ס"מ משורשי השיער 
ומעסים בעזרת קצות האצבעות משורש השיער לכיוון הקצוות במשך שתי דקות, שבמסגרתן האבקה 
סופחת אליה את כל שיירי השומן והלכלוך שהצטברו על השיער ועל הקרקפת.
התוצאה: כמו לאחר חפיפה. השיער מרגיש נקי יותר, קליל יותר ונוח יותר לעיצוב.

מי לא מכירה את הבוקר הזה, כשאת מתעוררת סתורת שיער, ולא מצליחה לעצב את השיער כמו שאת אוהבת.
זה קורה לכל אחת מאיתנו. צריך דחוף לחפוף, לחדש את הפן, לרענן את המראה. 
בקיצור את חייבת בטיסט.
כמה התזות לתוך השיער הנפול, הברשה מהירה והקסם התחולל מול העיניים: 
השיער נראה בבת אחת מעוצב יותר, רך ונעים, ואפילו בעל ניחום מבושם קלות.

חשוב לדעת: מוצרי בטיסט מתאימים לשימוש גם לנערות, גם לאחר טיפול קרטין (החלקה), וגם לשיער יבש.


סובלת משיער שמן? 
ידוע כי במשך היום עוד ועוד שומן מופרש מהקרקפת. 
לבטיסט יש יתרון מניעתי. הוא יספח אליו את השומן וידאג למראה נעים ורך.

יוצאת לספורט? 
התיזי לפני האימון בטיסט. הוא יספח את השומן והלכלוך שמצטברים על הקרקפת בזמן ההזעה.

מוצרי בטיסט-


צילום: יח"צ


*בטיסט שמפו יבש אורגינל- Batiste Dry Shampoo Original 
בניחוח קלאסי, לעיצוב נוח קל ורענן.
בטיסט שמפו יבש לשיער הינו מותג השמפו היבש הראשון בעולם וניתן לרכישה בישראל
ומציע מגוון מוצרים לעיצוב השיער להשגת תוצאות מידיות ונראות לעין.


*בטיסט שמפו יבש צ'רי-  Batiste Dry Shampoo Cherry 
לעיצוב קל ונוח בניחוח דובדבן.
חובה בכל תיק לבחורה העסוקה לרענון מראה השיער, להענקת אורך חיים לפן ולעיצוב שאת רוצה ובזמן שאת רוצה.


לסיכום-מה זה בטיסט ולמה את ממש צריכה אותו? 

השמפו היבש בטיסט הוא בעצם תרסיס שמכיל תמהיל ייחודי של קראטין מחזק ושמן אינקה אינצ'י מזין 
לטיפוח השיער. 
הוא מרענן את מראה השיער ומעניק לו מראה מטופח ומאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה,  ובכך שומר 
על השומן הטבעי של השיער ומונע ממנו להתייבש. 
כמו כן השמפו היבש מנטרל ריחות רעים  כמו סיגריות, עשן ובישול ומעניק ניחוח רענן. 
אבל אחד הנושאים הלא פחות חשובים, אם לא החשוב ביותר- הוא מאריך את חיי הפן ומשמר את המראה 
לעוד יום-יומיים - מה שנותן לגמריי תמורה מלאה לביקור אצל מעצב השיער!

אז איך זה עובד?
בטיסט מבוסס על תרסיס במרקם אבקתי: מרססים על השיער במרחק 20 ס"מ משורשי השיער ומעסים 
בעזרת קצות האצבעות משורש השיער לכיוון הקצוות במשך שתי דקות, שבמסגרתן האבקה סופחת אליה 
את כל שיירי השומן והלכלוך שהצטברו על השיער ועל הקרקפת.

התוצאה
כמו לאחר חפיפה. השיער מרגיש נקי יותר, קליל יותר ונוח יותר לעיצוב.

שורה תחתונה
חובה בכל תיק לבחורה העסוקה: לרענון מראה השיער, להענקת אורך חיים לפן ולעיצוב שאת רוצה ובזמן שאת רוצה!

סרטון הסבר על בטיסט שמפו יבש-



דעתי על המוצר:

כמו שרשמתי בתחילת הפוסט- מדובר במוצר מושלם לעיצוב השיער!
בתור אחת שסובלת משיער שומני, מה שמחייב אותי לחפוף בכל יום- המוצר הזה מעולה בשבילי.
אם אני עושה פן או סתם לא באלי לחפוף, אבל רוצה לשמור את מראה השיער יפה, אני משפריצה 2-3
לחיצות משמפו היבש של בטיטס על שורשי השיער- והשיער נראה מעולה!
באמת כל השומן מרגיש כנספג, והשיער נראה מחודש ויפה.
אני גם ממליצה להשתמש בשמפו היבש למי שרוצה לחדש פן או ליצור נפח בשיער.
באופו אישי, התחברתי יותר לניחוח הקלאסי מאשר לדובדבן.
לכל נסיעה אני לוקח איתי בטיסט מוקטן בתיק.

ומה איתכן- אתן אוהבות שמפו יבש?
אני יודעת שאני התאהבתי.


ועד לפעם הבאה,

ממני, 
הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________________
*המוצר התקבל לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה