חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 14 באוקטובר 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

רציתי להכיר לכן אתר חדש לרכישת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אונליין -

רשת "ביוטיקייר" משיקה חנות אונליין 
לראשונה בקטגוריית לואו קוסט בתחום הביוטי בישראל





רשת Beautycare ,הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט, 
משיקה חנות אונליין, לראשונה בקטגוריית הלואו קוסט בתחום הביוטי בישראל. 
ההשקה של האתר תיערך בשיתוף פעולה עם רשות הדואר, שבחרה ברשת "ביוטיקייר" להוביל 
את השירות החדש מטעמה, Click2Post -משלוחים תוך 48 שעות. 

חנות האונליין מאופיינת בקווים נקיים ומודרניים והושקעו בה משאבים רבים על מנת לייצר אוטומציה 
מלאה וחווית משתמש חסרת פשרות.
דגש רב הושם בה על הקשר הדו-כיווני עם הגולשים,  להם אף תוצע אפשרות לקבל התראת 
מידע אישי על מוצר חסר שחזר למלאי. 
לצד זה קיימות אף אופציות להזמנות פרטניות לפי גוונים, גדלים, קלוז אפ על מוצרים, הוספה לעגלת 
הקניות ואפילו יצירת WISH LIST לעתיד. 

מחירי כל מוצרי האיפור והנלווים נעים בין 1 ₪ ל 39.90 ₪

תמונות להמחשה מתוך האתר -





ואופציות התשלום השונות-



 להלן לינק לרכישה בחנות האונליין: http://www.beautycare.co.il  

דעתי על האתר:

אתחיל בכך שכל מי שטרם קראה את פוסט סיכום השנה שלי, תוכל למצוא שם המלצה חמה על 
האתר של ביוטיקייר.
בתור מי שפוקדת את סניף ביוטיקייר הקרוב אליי לא מעט, שמחתי לאופציית ההזמנה מהבית, 
ובעיקר מהזמינות של המוצרים (שתמיד חסרים בסניף).
מלבד זאת, אני באמת חייבת לומר שהאתר מאד נוח וידיותי למשתמש.
הכל ברור, החלוקה לפי נושאים נכונה ובחירת התשלום ואופציית המשלוח הופך את האתר לנגיש וקל. 
חייבת לציין לטובה את האפשרות לשלם דרך פייפאל!
הערה אחת יש לי בדבר גובה עלות המשלוח- הוא יקר.
אמנם המוצרים זולים ונגישים יותר בזכות האתר אבל עלות המשלוח הוא משהו שכדאי לשים אליו.
המשלוח היה די מהיר והגיע תוך מספר ימים (למרות החגים והעומס). 

אני רוצה להתייחס לסוגיית עלות המוצרים עצמם- כידוע דובר על כך שהרשת זולה, משמע שאולי 
המוצרים שלהם פחות טובים?
אני חייבת להודות (גם בתור מאפרת מקצועית) שכמו בכל חברה- גם בביוטיקייר יש מוצרים 
מצוינים ויש גם פחות.

כל אחת תוכל למצוא מוצר אהוב ואיכותי בביוטיקייר- אני בטוחה בכך!
לי באופן אישי יש מספר רב של מוצרים טובים ואיכותיים שאני רוכשת בביוטיקייר באופן קבוע.

ומה אני הזמנתי מהאתר של ביוטיקייר?
 



ההזמנה הגיעה במארז קרטון גדול.
להגנה על המוצרים היו ניילונים מנופחים מבפנים, וכל מוצר היו עטוף היטב למניעת שבירה.
הכל הגיע בשלמותו.

השליח הגיע תוך מספר ימים בודד מרגע ההזמנה. וזאת בתקופת החגים
שאפו לביוטיקייר על המשלוח המהיר!

כמובן שבתור מאפרת התמקדתי בתחום האיפור.
הזמנתי מספר מברשות אהובות עליי וגם כמה חדשות.
לביוטיקייר יש כמה מברשות מאד טובות בעיניי, ואני אוהבת שיש לי מגוון מברשות לשימושי.


הייתי סקרנית לנסות את המברשות החדשות, וגם את הספוגית לפנים HD השחורה הגדולה.
מספרי המברשות שהזמנתי:


מברשת סומק זוויתית - קונטור
מברשת סומק/פודרה
זוג מברשות איפור מספר 1 לתיחום והדגשה
זוג מברשות איפור מספר 9 להנחת צלליות
מברשת מניפה מספר 23 לאיפור הפנים
מברשת מספר 21 קונטור מחודדת
מברשת מספר 20 קאבוקי מעוגלת דחוסה






וגם איך אפשר שלא להזמין ולנסות את המעמד לייבוש מברשות החדש והמהמם?
והוא עולה רק 29.99 ש"ח!

צילום מהאינסטגרם שלי


הזמנתי מוצרי טיפוח - קופסאות קטנות לאחסון, מקלוני עץ לעור הציפורן,שבלונות לאיילנר, פדיות קוסמטיות,
וגם פצירות הגפרורים לנשיאה שלהם - שהם להיט בעיניי (ומשום מה אין אותם בחנות עצמה יותר.(



 הייתי חייבת להזמין ולנסות בעצמי שמן קוקוס.
בינתיים מרחתי אותו על הפנים (במקום קרם לחות בלילה)- ואני מרוצה מאד!



כמובן שלא פסחתי על הזמנת מוצרי איפור
צלליות אפויות (אשר משמשות אותי כשימר), בגוונים מספר 22 ו-23.
עיפרון שפתיים ללא חידוד, מספר 30 - בגוון הניוד האהוב עליי.
ואיך אפשר בלי להזמין את שפתוני המאט החדשים והכה מדוברים?
הזמנתי את שפתוני המאט בגוונים 102 ו-103 אבל לצערי חלק מהגוונים אזלו מהמלאי :(


וקצת פירוט על קולקציית המאט החדשה של ביוטיקייר:
קולקציית שפתונים טבעונית- Check Matte- סדרת שפתונים בגימור מאט -



נוסחת השפתונים הינה על בסיס מינרלים, שעוות ושמנים צמחיים כשעוות קקאו, דקל, קנדלילה ושמן 
קיק המזינים את השפתיים ומונעים יובש ובתוספת ויטמין E המגן על השפתיים ובולם את הזדקנותן. 
מרקמם של האודמים בסדרת MATTE  CHECK אינם מעניקים את ברק הלחות המוכר מחד ואף 
אינם מייבשים את השפתיים (כמו שקורה בחברות רבות אחרות) מאידך.

מבחינה עיצובית, השפתונים מוגשים במארז קרטון הגייני המתכתב עם השם והעיצוב של גווני משחק 
השח-מט (....CHECK MATTE).
לשפתונים בקולקציה הזו יש עיצוב שונה וחדש: אריזה לבנה פלסטיקית עם קוביות שחורות. 
(אמנם העיצוב פחות יוקרתי בעיני מקולקציית השפתונים הרגילה של ביוטיקייר, אבל איכות השפתונים-
המעולה- לגמרי מחפה על כך לטעמי).

בקולקציה 16 שפתונים טבעוניים עמידים בגימור מאט בעלות של 4.50 ₪ ליחידה בלבד! 

לראשונה כל גוון בקולקציה נושא שם מדליק, והיתרון הגדול הוא שהשפתונים טבעוניים.



גוון 101- Candid- הניוד הקלאסי, גוון מובי עתיק ומלטף.
גוון 102 – Urban legend - גוון אדמה בוגר מאופק וקלאסי.
גוון 103- Lip tease-   כמעט קורלי רק יותר מאופק- גוון של פיצ' מלטף.
גוון 104- Total moosh- ורוד פוקסיה זועק - ילדותיות שובבה.
גוון 105- Xoxo- כתמתם אדום שמשלב גווני שלכת וסוף קיץ, אורבני לצד כפרי.
גוון 106- Alter ego- אדום נעורי עם מוטיב ורוד חזק.
גוון 107- Guilty pleasure- תמצית האדום הקלאסי, הראשוני, הנצחי. 
גוון 108- Insomnia- גוון לילי, אפל, סגול שמתכתב עם השחור.
גוון 109- Passive aggressive- הגוון הנצחי - יין דובדבני חורפי.
גוון 110- Mojo- סגול-חציל חורפי וכהה. 
גוון 111- Gothic spell- אדום זועף, גותי, בורדו כהה ועוצמתי.
גוון 112- Perfect crime- גוון סגול ובתוכו גוון אוכמניות.
גוון 113- Limbo- גוון המרסלה – יין בורדו עם פטל ודומדמניות.
גוון 114- Lol – ורוד מסטיק, זוהר ובוהק.
גוון 115- Xanadu- גוון שכולו טרנד- סגול גואש.
גוון 116 – TLV – חום ניוד עירוני HARD CORE.

 ואלו הגוונים שהכי אהבתי ובלטו בעיניי בקולקציית המאט (והכי יתאימו לעונת החורף)-


גוון 115
גוון 107
                                          
לסיכום, האתר של ביוטיקייר נפלא ופשוט ויתאים לכל חובבת איפור וטיפוח באשר היא!
אני ממליצה עליו בחום רב, ובמיוחד למי שרחוקה או מנועה מלהגיע לסניפי הרשת
המשלוח מגיע מהר מאד, והכל ארוז בצורה מושלמת.

מגוון המוצרים מאד רחב וזמין (יותר מאשר בסניפי הרשת) והשימוש באתר קל וידידותי למשתמש.

אשמח לשמוע מכן, האם אתן מכירות את האתר החדש של חברת ביוטיקייר?
האם הייתן רוכשות ממנו?

אני ממליצה עליו מאד :)

ועד לפעם הבאה,

ממני ,

הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________________
*גילוי נאות: ההתנסות ברכישה באתר נעשתה בשיתוף פעולה עם חברת ביוטיקייר.

2 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט מאוד.גם אני עשיתי הזמנה מהאתר שהגיעה אלי תוך יומיים זריזים מאוד. כמובן שהזמנתי את הספוגית ביצה HD לאחר שהיתה לי את הקטנה ואזמינה שוב שווה מאוד.למי שיש שיער שעבר החלקה או עושה פנים מצאתי באתר קוקיות שמגיעות 5 קוקיות צבעוניות בצורה של ספירלה והם פשוט מעולות מאחר ולא משאירות סימן של הקוקו.יש דברים שווי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה איריס!
      אני גם חושבת שיש אצלם ממש דברים שווים!
      והאתר חוסך את התורים וההמתנה למלאי.

      מחק