חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 14 בדצמבר 2016
בס"ד 

הי לכן, מה שלומכן?

כל מי שעוקבת אחרי הבלוג שלי יודעת שאני אוהבת את חברת ביוטיקייר.
כן, אני לא מתביישת בזה.
העובדה שהחברה ממותגת כחברה עממית לא מחייבת שהמוצרים שלה זולים, וכמו כל מותג -
יש לביוטיקייר מוצרים טובים ופחות.

מלבד זאת, ביוטיקייר היא חברה שמחדשת כל הזמן..
על זה מגיע לה כל הכבוד מבחינתי, כי היא חברה שתמיד קשובה ללקוחות שלה.

למי שפיספסה את ההמלצות שלי מהאתר החדש של ביוטיקייר- ממליצה לה לקרוא את הפוסט.

מלבד האתר החדש, בחברת ביוטיקייר השיקו לאחרונה מספר מוצרים חדשים.

לכל מי שתמיד דאגה למקום אחסון או ייבוש לספוגית האיפור הביצתית שלה- נמצא הפתרון המושלם!

מעמד סיליקון לייבוש ספוגית הביצה -

צילום: יח"צ

המעמד לייבוש ספוגית HD BLENDER הוא מעמד עשוי סיליקון אנטי בקטריאלי, המגיע בתוספת 
נקבי אוורור בתחתית, מה שיאפשר את אחסון ספוגית האיפור בצורה האסתטית וההגיינית ביותר, 
ובנוסף מאיצה את תהליך הייבוש של הספוגית.

מעמד הסיליקון מגיע במגוון גווני פסטל רכים: לבן, ורוד, ירוק וסגול לילך.
מחיר: 7.90 ש"ח
 
דעתי על המוצר:

כל כך התלהבתי כשקיבלתי את המוצר הזה..
מחזיק את הספוגית באופן מושלם (וסופר חמוד!).
הכי חשוב שיש אוורור לייבוש הלחות בצורה טובה שלא תגרום לספוגית להשחיר.
אני התאהבתי!
 
בנוסף, ביוטיקייר השיקו ערכת מוצרים עם יוזמה מקסימה ומבורכת -

Hunny Bunny !
סדרת מוצרי טיפוח לילדים ולילדות במיתוג ארנבון לבן - לרגל יום הזכויות הבינלאומי לבעלי חיים 

צילום: יח"צ

רשת ביוטיקייר משיקה את סדרת הטיפוח לילדים ולילדות - Hunny Bunny - 
הכוללת בשמים ואביזרי שיער - כולם במיתוג ילדותי קסום של ארנבון לבן.
הבחירה בארנבון הלבן לסדרה נעשתה כמחווה לתו הארנב המוכר בשוק הקוסמטיקה והמעיד על מוצר 
אשר בהליכי הפיתוח שלו לא עבר ניסוי בבעלי חיים.

סדרת Hunny Bunny - היא סדרה שפותחה במשך כשנה, לקראת יום זכויות בעלי חיים, 
שחל ברחבי העולם ב- 10.12.

כל מוצרי רשת "ביוטיקייר" לא נוסו על בעלי חיים ונושאים את סמל הארנב.

השקת סדרת Hunny Bunny נערכת בשיתוף פעולה עם עמותת "תנו לחיות לחיות" בקמפיין משותף 
שמטרתו עידוד המודעות לאימוץ חיית מחמד, במסגרתו תוענק ערכת מוצרי הסדרה לכל מי שיאמץ 
חיית מחמד במהלך חודש דצמבר. 

מוצרי הסדרה מכילים כיתוב הכרות עם הארנבון, מוצעים בגוונים ילדותיים ומלטפים ובניחוחות מתוקים. 

מוצרי הסדרה:

מברשת רכה לתינוקות- מברשת שיער צבעונית בעלת סיבים רכים במיוחד לסירוק שיערם העדין של הקטנטנים.  המברשת מעוטרת בדמותו של  האני באני הארנבון . מחיר: 4.90 ₪.
סרט מצח לילדות - סרט איכותי מעוטר בדמותו של האני באני הארנבון. מחיר: 3.20 ₪.
סרט מצח מעוטר פפיון – סרט מצח עם פפיון. מחיר: 5.90 ₪.
קשת שיער עם פפיון- קשת שיער אופנתית מעוטרת בדמותו של הארנבון. מחיר: 3.20 ₪.
4 סיכות תיק תק בחיפוי פלסטיק ורוד ולבן - מחיר: 3.20 ₪.
זוג סיכות מקור פפיון גדולות - מחיר: 3.20 ₪.
מארז שלישיית סיכות מקור עם פפיוןמחיר: 3.20 ₪.
בשמים בניחוח מתקתק - בושם Hunny Bunny וורדרד לבנות,
ובושם Hunny Bunny EVERYBODY לבנים ובנות - מחיר: 19.90 ₪ תכולה: 50 מ"ל.

דעתי על המוצרים:

המוצרים מאד מתוקים וילדותיים.
והיוזמה מקסימה ומבורכת. 
שאפו לביוטיקייר על אי ניסויים בבע"ח ועידוד אימוץ חיות!
מלבד היוזמה, המוצרים בסדרה יתאימו כמתנה לכל ילדה חובבת ארנבונים.
אפילו התינוקת שלי התלהבה!


בהמשך לשמירה על הסביבה, רשת ביוטיקייר משיקה סדרת בשמי שיער טבעוניים -
FRESH HAIR PERFUME

צילום: יח"צ

סדרת בשמי השיער FRESH HAIR PERFUME - הפתרון לשמירה על ניחוח שיער רענן ונקי לאורך זמן.

טרנד מדליק בעולם הטיפוח וניחוחות הגוף, תופס תאוצה לאחרונה- טרנד של 'ניחוח שיער מרשים'
ולא באמצעות ניחוח השמפו. 
מוצרים לניקיון השיער ושיקומו הם לרוב בעלי בישום עדין ולא תמיד מורגשים או עמידים על השיער. 
לשם כך, סדרת בשמים לשיער, עם ניחוחות נקיים ורעננים- הם התשובה לשיער בעל ניחוח לאורך זמן.

סדרת הבשמים FRESH HAIR PERFUME - סדרה ובה שלושה ניחוחות חפיפה משכרים, 
בעלת תמציות ריח מרוכזות העולות בעצמתן על כל 'פרפיום' מוכר המעניקות ניחוח נקי עוצמתי וחצוף. 
הבושם מגיע בבקבוק אלומיניום קומפקטי, המאפשר גם נשיאה בכל תיק, כדי לשלוף אותו בעת הצורך. 
התזה אחת או שתים (בלבד!), נפנוף חינני בשיער וכל הסובבים יריחו את ניחוח השיער הנקי! 

שלושה ניחוחות יוניסקס ממכרים נרקחו להתאמה המושלמת לנשים וגברים: 

* BORA BORA - ניחוח הבריזה הקרירה של הים - ניחוח נקי וקלאסי.   
* AFTER PARTY - גוון ריח חושני וספורטיבי - מושלם לימי מכון הכושר או לדייט.
* COCO LOCO - ניחוח אקזוטי שובב וקצת מתקתק, כולו על טהרת הקוקוס והווניל.

הסדרה טבעונית ואינה מכילה מלחים, SLS ,שמן מינרלי, או חומרים משמרים. 
המוצרים אינם שמנוניים, אינם מכבידים על השיער או פוגמים בגמישותו כלל. 

מחיר: 9.90 ₪  ל60 מ"ל.

דעתי על המוצרים:

אני פחות מתחברת לקונספט הבשמים לשיער באופן אישי, כי אני סובלת משיער ועור קרקפת שומני, 
כך שאני זקוקה לחפיפת השיער בכל יום.
אבל לפני אימון, או בימים ממש קפואים שלא יוצא לי לחפוף אני ממליצה להתמש במוצרים הללו, 
או למי כן שאוהבת לשמור על עיצוב השיער שלה וחופפת פעם בכמה ימים- זהו הפתרון המושלם לשמירה 
על ריח שיער נקי וחדש.

את מוצרי ביוטיקייר ניתן לרכוש בחנויויות או באתר: https://www.beautycare.co.il/ 


ועד כאן המלצותי על מוצרים חדשים בביוטיקייר.

אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים של ביוטיקייר אתן אוהבות או קונות באופן קבוע?


ממני ,

הבחורה עם המטפחת.
____________________________________________________________
המוצרים נתקבלו לסקירה


 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה