חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 30 בינואר 2017

בס"ד
הי לכן, מה שלומכן?

לא להאמין פוסט לסיכום חודש ראשון לשנת 2017 ! הזמן טס...

הפעם הפוסט יעסוק יותר בתחום האיפור (יש!).

למי שחיה בפלנטה אחרת בזמן האחרון, טרנד מברשות האיפור צובר תאוצה לאחרונה.
וכיום מברשות לאיפור הפנים אינן נחלתן הבלעדית של מאפרות מקצועיות (או מאפרים).
גם חובבות איפור משתמשות באופן קבוע במברשות להנחת האיפור, כי עם השנים הבינו שלמברשת 
יש משקל רב במראה האיפור הסופי.
לכן, כדאי להשקיע במברשות איפור טובות, גם אם את לא מאפרת מקצועית.

ולמה החפירה הזאת על מברשות?
כי אני שמחה לבשר שרשת ביוטיקייר השיקה החודש מברשות איפור אובליות מהממות -    

FLAWLESS - מברשות איפור חדשות מבית ביוטיקייר
אין זה חדש שעולם האיפור והטיפוח גועש ורועש סביב טרנד מברשות האיפור בצורת מברשות 
שיניים המשתלטות על התחום.   
מברשות האיפור האובאליות פותחו למען איפור שטחי הפנים, לקונטור או לטשטוש האיפור. 

רשת Beautycare הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס,
משיקה את סדרת FLAWLESS - מברשות אובאליות דחוסות לכל סוגי איפור הפנים.

מדובר בסדרת מברשות בעלות הרכב סיבי שיער דחוס במיוחד, ייחודי ועמיד לצד רכות חסרת תקדים 
רק בשל צפיפות הסיבים. 
השיטה הזו מעניקה למתאפר/ת חיסכון מקסימלי בכמות חומרי האיפור הנדרשת מאחר והן לא סופגות 
אליהן את החומר כך שנעשה בו שימוש מלא. 
הסיבים סינטטיים מתקדמים ואילו הידיות מעוצבות בצורה מעוקלת בעוד שראשי המברשות נוטים 
מעט החוצה מה שמספק חווית שימוש נוחה, מריחה אחידה ואחיזה ארגונומית ויציבה. 
כל אלו מעניקים מענה נוח ואיכותי בזמן שלבי האיפור השונים.

להלן פירוט סוגי המברשות בסדרת FLAWLESS -  
*מברשת 1 - ov10
צילום: יח"צ

מברשת גדולה במיוחד להנחה אחידה של מוצרי איפור אבקתיים ונוזליים על כל שטח הפנים.   
אידיאלית לקונטור רטוב או יבש ומעולה לעיסוי העור וטיפולי פנים.
מחיר: 25 ₪. 

*סט מברשות 2 - ov04+ov03

צילום: יח"צ

זוג מברשות להנחה וטשטוש של קונסילר או פודרה. 
מעולות להסוואה ותיקוני פיגמנטציה וכן לשרטוט קונטור יבש/ רטוב. 
גודלן הבינוני מאפשר מריחה אחידה בחלקים קשים כמו סביב העיניים, צידי האף וכו'. 
אידיאליות להנחת שימר.
מחיר : 22 ₪  

*סט מברשות 3 - ov06+ov08

צילום: יח"צ

זוג מברשות להנחה וטשטוש מייקאפ ופודרה. 
משמשות לקונטור יבש/ רטוב ובעיקר להנחת ברונזר, סומק וכו'.
מעולות לעיסוי העור וטיפולי פנים.
מחיר : 35 ₪ 

*סט מברשות 4 - ov03+ov01 (מגיעות בסוף ינואר)
זוג מברשות המאפשרות ציור קו איליינר מדויק לאורך קו הריסים העליון או התחתון. 
יצירת קווים במגוון אורכים וצורות ואידיאליות לתיחום והדגשת מסגרת הפנים ופיסול.
מחיר : 25 ₪. 

*רשת ביוטיקייר הוקמה מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד 
ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים.  
הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי-מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום 
של אקססוריז, הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על 
ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. 
הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה: 
שליופי אין מחיר!

לפרטים אודות הסניף הקרוב ולרכישה אונליין-באתר: http://www.beautycare.co.il

דעתי על המברשות:
אני קיבלתי לסקירה את סט מברשות מספר 3.
מבחינת מראה- המברשות נראות ומרגישות מאד איכותיות- הפלסטיק של ידית המברשת חזק,
והשערות הסינטיות צפופות אך רכות ונעימות.
מבחינת אופן מריחת החומר (מרחתי מייק אפ)- לא שמתי לב לסימני מריחה מיוחדים, והמראה שמתקבל אחיד ומהמם ממש FLAWLESS. 
(אבל צריך לדעת ללמוד לטשטש היטב בשימוש במברשות כאלה).
ואכן רוצה לציין לטובה את העובדה שהמברשת לא "שותה" את החומר (בניגוד למברשות דומות אחרות).
מאד אהבתי את המברשות הללו, אבל צריך להתרגל לעבוד איתן.
כל הכבוד לביוטיקייר שמביאים לנו כל מוצר שמקבל "הייפ" ברשת לישראל, ובמחירים הוגנים!

אשמח לדעת האם ניסיתן את המברשות הללו ומה דעתכן עליהן?
אני מאד אוהבת להשתמש במברשות לאיפור עצמי, אבל ללקוחות לא מחליפה את הספוגית :)

ונעבור למוצר הבא, שאמנם איננו מוצר או אקססורי איפור- אבל הוא מוצר חובה לכל אחת!
אני מדברת כמובן על מחטא ידיים!
אני כמאפרת שמשתמשת הרבה בכפות הידיים, ונוגעת בלקוחות, מוצרים ומברשות- חייבת לשמור על 
ידיים נקיות כל הזמן.
גם בתור אמא לילדים- אני תמיד אשים בתיק מחטא ידיים (במיוחד לאחר החלפת חיתול).
רציתי להמליץ לכן על סדרה חדשה מבית ד"ר פישר-

ד"ר פישר משיקה אלכו - ג'ל  GOLD
צילום: יח"צ

מעבדות המחקר של ד"ר פישר מרחיבה את סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) ומשיקה את אלכו-ג'ל GOLD
ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים המועשר בכדוריות ויטמין E מוזהבות המתמוססות במגע עם העור 
ותורמות למראה עור גמיש ובריא יותר, בניחוח עדין ונעים במיוחד.

*לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון. 
*אלכו-ג'ל הינו הפתרון הבדוק להפחתת הסיכון להידבקות במחלות ולסיוע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו.  
במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בצבא, בגן ובבית ספר.
תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70%)  
לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים.

תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים 
וקטילת החיידקים בכל זמן ומקום.

התכשירים : בסדרה
אלכו- ג'ל GOLD באריזת 100 מ"ל ואלכו-ג'ל GOLD  30 מ"ל + מתלה מעוצב לתיק 
במהדורה מיוחדת ומוגבלת.  
המתלה מיועד לתלייה על התיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.
למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש באלכוג'ל GOLD  100 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן:
אלכו-ג'ל GOLD 100 מ"ל- 19.90 ₪ במבצע השקה בחודש ינואר 14.90
אלכו-ג'ל GOLD 30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪ מבצע השקה בחודש ינואר  9.90 ₪ 

*תשלובת ד"ר פישר משלבת למעלה מ-50 שנות ניסיון ומחקר, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. 
תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, 
על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. 
תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.


דעתי על המוצרים:
מאד שמחתי לקבל את מוצרי סדרת אלכו ג'ל להתנסות.
כפי שרשמתי, זהו מוצר חובה בתיק שלי, ותמיד אני שמחה לגוון ולהכיר מותרים חדשים.
בעיני החסרון היחיד שיש למחטאי ידיים באופן כללי הוא הריח האלכוהולי הנלווה, ואני חייבת לציין 
שלמוצרים בסדרת הGOLD של ד"ר פישר אין ריח כזה, להיפך- יש להם ריח נהדר שלא משתלט.
בנוגע להיגיינה אני סומכת על מוצרי ד"ר פישר שהם מחטאים מעולה, מה גם שאני משתמשת במוצרים שלהם על התינוקת שלי.
מומלץ מאד ולו בשל המתלה המהמם שמקל את הסחיבה שלו מחוץ לבית.

המוצר האחרון עליו אני רוצה להמליץ החודש אלה שני מוצרי איפור של חברת לוריאל פריז.
הם היו לגמרי הGO TO שלי בחודש האחרון!
אני מדברת כמובן על המסקרה האהובה עליי טלסקופיק (המוזהבת) - מחיר 122 לפני מבצעים.
יש שמועות שמתכננים להפסיק לייצר אותה, אז אני מצטיידת בכמויות.
והשני הוא השפתון קולור ריש בגוון הניוד המושלם שיתאים לכל אחת ולכל גוון עור- מספר 630.
- מחיר 108 לפני מבצעים [את שני המוצרים אני ממליצה לרכוש במבצע או בחו"ל אחרת זה יקר).

כפי שניתן לראות את כל המומלצים הללו בצילום מתוך האינסטגרם שלי (כדאי לכן לעקוב) -


אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אתן הכי אהבתן החודש?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה