חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 5 במרץ 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

עוד חודש חלף לו במהירות והפעם חודש פברואר.
זהו החודש האהוב עליי בשנה- כי זה חודש היומולדת שלי :)

היו מספר מוצרים חדשים שהתחבבו עליי במהלך החודש האחרון, ורציתי לשתף אתכן בהמלצות שלי.

נתחיל במוצר הראשון, שהוא גם מוצר חובה לכל מתאפרת.
אני כמובן מדברת על מגבונים להסרת האיפור.
כל מי שעוקבת אחריי יודעת עד כמה אני מדגישה את חשיבות ניקוי הפנים באופן כללי, ובפרט כאשר 
מסירים את האיפור. גם בתור מאפרת- תמיד אתחיל את תהליך האיפור בניקוי הפנים היטב. 
לכן, מוצר חובה בעיני לכל מתאפרת (ומאפרת) הוא מגבונים להסרת האיפור.
אני תמיד בחיפוש אחרי המגבונים המושלמים- שגם יעשו עבודה טובה בהסרת האיפור וגם לא יעלו כמו משכנתא.

*חשוב לי לציין שהסרת האיפור ע"י מגבונים ייעודים בלבד אינה מספיקה- ויש להמשיך את תהליך ניקוי
הפנים או ע"י סבון פנים או מי פנים.

בחודש שעבר נשלחו אליי לסקירה מגבונים חדשים מאת מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה: 

מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת ®Visibly Clear - לעור הנוטה לפצעונים


לפני השינה מומלץ לנקות היטב את עור הפנים על מנת לשמור על בריאותו ונראותו הרעננה. 
אך לעתים אנו עייפות מידי ואז חבילת מגבוני ניקוי פנים ליד המיטה יכולה לסגור לנו את פינת הניקוי...

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה משיק מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית ומסייע במניעת פגמים בעור 
והעלמת פצעונים. 
המגבונים רכים במיוחד, מנקים לכלוך שאריות שומן ואיפור ומסייעים בהעלמת פצעונים מבלי לייבש 
את העור. 
ניחוח האשכולית הורודה ממריץ, מעורר את החושים ומעניק לעור תלחושת רעננות. 

אופן השימוש: העבירי בעדינות על הפנים תוך הימנעות מאזור העיניים, עד להסרה מלאה של 
הלכלוך ושאריות השומן. להשליך לאשפה לאחר שימוש.

מחיר: 29.90 ₪. החבילה מכילה 25 מגבונים.

*להשיג ברשתות הפארם.

דעתי על המגבונים:
כפי שרשמתי בתחילה- מגבונים להסרת איפור הוא מוצר חובה לכל מתאפרת (ובמיוחד בפורים).
מדובר במגבונים טובים, המסירים את האיפור בקלות וביעילות.
רוצה לציין לטובה את ניחוח האשכולית, ותחושת הרעננות לאחר השימוש במגבונים.

המוצר הבא גם שייך לתחום הטיפוח, והוא גם מוצר חובה בחורף: הלא הוא קרם גוף!
אני לא יודעת מה איתכן, אבל אצלי כל שינויי מזג האוויר- חום וקור- משגעים את העור שלי..
לכן אני תמיד בחיפושים אחרי קרם הגוף המושלם.
שייתן לי מספיק לחות לעור, אבל שייספג מהר ובלי הרבה ריח (פחות אוהבת את זה בקרם גוף).
אני שמחה לבשר לכן שנמצא קרם הגוף הזה!

אני מדברת על קרם הגוף של חברת צטאפיל.
צטאפיל Daily Advance קרם גוף - תחליב לחות טיפולי לעור יבש עד יבש מאוד



צטאפיל Daily Advance הוא תחליב לחות טיפולי לגוף המיועד לעור יבש עד יבש מאוד.
הוא מחזיר לעור את לחותו, ובכך הוא מותיר אותו רך, חלק ומאוזן.
מעניק לחות והגנה לעור יבש ל-24 שעות נספג מיידית ושומר על איזון הלחות בעור, ואינו מותיר 
תחושה שמנונית.

צטאפיל Daily Advance מיועד לנשים ולגברים הסובלים מעור יבש עד יבש מאוד ו/או עדין מאוד.
ניתן לשימוש החל מגיל 3.

• בעל אפקט ה hours hydration 24 המעניק לחות והגנה לעור יבש למשך 24 שעות.
• נספג מידית בעור ומותיר אותו רך, חלק ומאוזן.
• מתאים גם לעור עדין מאוד.
• אינו מותיר תחושה שמנונית/ אינו סותם את נקבוביות.

מכיל ERC5 קומפלקס יחודי של 5 מרכיבים המגינים על עור יבש ומסייעים בשמירה על עור בריא ומאוזן.

אופן השימוש: ללחות אופטימלית יש למרוח מידי יום. מומלץ למרוח על העור בנדיבות ובהתאם לצורך.

מחיר: 130 ל-475 מ"ל

דעתי על קרם הגוף:
כיון שמדובר במוצר מעין רפואי, בהחלט מרגישים בכך - הקרם עובד!
אני ממש מרגישה שחזרה לי הלחות לעור. 
הקרם נוח לשימוש בזכות המשאבה (שמוציאה כמות מספיקה של חומר) וגם שומרת על ההיגיינה.
הקרם נמרח בקלות ונספג די מהר בעור, ומותיר את העור לחותי חלק ונעים.
כל זאת בלי ריח כלל. מומלץ!
גם כאן ממליצה לרכוש במבצע או בקופת החולים. 


המוצר השלישי והאחרון , הוא מוצר איפור (הרי לא חשבתן שאוותר על כזה?).
אני יודעת שבשנה האחרונה טרנד השפתיים במראה מאט, ושפתוני המאט הנוזליים השתלטו על כל פינה,
אולם נראה שהעונה הטרנד הזה הולך ונרגע, ועוברים לשפתונים יותר מבריקים.
איב סאן לורן השיקו גלוס חדש למראה טבעי וזוהר גם בעונת החורף -

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent

משיק שני גוונים חדשים בסדרת הגלוסים: GLOSS VOLUPTE




איב סאן לורן, מותג המעצבים הבינלאומי, משיק 2 גוונים חדשים בסדרת "גלוס וולפטה"-  
סדרת גלוסים חדשה מבריקה במיוחד, במרקם רך קליל, המחליקים על השפתיים, ועוטפים אותן 
בצבע מבריק ואינטנסיבי ומגדירים חיוך מפתה ומושך.

פורמולה חדשנית וייחודית לטיפוח מיידי
לא עוד גלוס דביק שאינו עמיד. 
גלוס וולפטה הינו אורירי וקל כנוצה, במרקם אולטרה קליל, שאינו שמנוני ודביק. 
הפורמולה של גלוס וולופטה החדש היא פי 10 יותר קרמית בבואה במגע עם השפתיים מהפורמולה 
של הגלוס הקלאסי. 
משלב רכות עם קלילות בצורה מושלמת ומוסיף באופן מיידי מראה מלא בברק מעודן. 
זאת, אודות לטכנולוגיה שפיתחה איב סאן לורן בשם- LIGHT KISS SYSTEM™.

LIGHT KISS SYSTEM
מדובר בשילוב מושלם בין מרקם ג'ל ושמנים למשיחה חושנית במיוחד בכל פעם. 
המרקם מתאים את עצמו, נמס על השפתיים ומכסה אותן בשכבה של מרכיבים המטפחים את 
השפתיים כמו באלם. 
הודות לטכנולוגיה ייחודית זו, השפתיים עטופות בשכבה אולטרה קלילה הנשארת על השפתיים מבלי להימרח או להיסדק. 
השפתיים מלאות בצבע טהור, שאינו דביק.

אופטי מייזר לשיפור הברק- GLOSSY OPTIMIZER
עשוי משמנים מבריקים, קלי משקל ומפולימר ויניל היוצרים שכבה דקיקה על פני השפתיים, המגבירה 
את המראה המבריק שלהן. 
בנוסף, יוצר אפקט דמוי מראה, חלק ואחיד להפליא להחזרת אור אופטימאלי ואפקט תלת ממדי. 
השפתיים מלאות בברק זוהר ונוצץ להפליא.


אפליקטור מתוחכם וחדשני - הזמנה לנשיקת אהבה מלטפת
באמצעות העיצוב הייחודי שלו והספוג העדין הוא עוטף כל קימור של השפתיים בתנועת יד טבעית.


שני גלוסים חדשים לשפתיים הצובעים כל טיול, כל נסיעה בחושניות ובברק מנצנץ:

     GLOSS VOLUPTE 55 - ורוד עדין המשקף את צבעיו של השחר העולה מעל הרים צבועים בגווני נחושת.

    GLOSS VOLUPTE 154  - ורוד מלא חיים עם גוונים של אדום-רובי, כמו צבעי השמש השוקעת אל תוך אופק מדברי.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪ ל-6 מ"ל.

* ניתן להשיג ברשת אפריל.


דעתי על הגלוס:
אני חייבת להתוודות שאינני נמנית על חובבות הגלוס.
תמיד הוא מרגיש לי דביק, נמרח והגוון של השפתון תמיד לא יושב טוב על השפתיים ודוהה בצורה 
לא מחמיאה.
אבל עליי לציין שכאן מדובר בגלוס אחר! גלוס פלא- שאיננו דביק ולא נמרח.
החברה מבטיחה ליחוח שפתיים ותחושה נעימה- והיא אכן מקיימת (כנראה לא סתם המחיר לא נמוך).
כל מי שחובבת מראה מבריק ולחותי- אני ממליצה מאד על הגלוסים האלה!
מדובר במוצר יוקרתי שבאמת הוא פינוק על השפתיים.

ועד כאן להפעם.

אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אתו הכי אהבתן החודש?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה