חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 4 ביולי 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

התחלנו השבוע את החופש הגדול, ולמי ששכח- אנחנו בשיאה של עונת הארועים!
כמה זה משמח לחגוג בשמחות של חברים ומשפחה.

לאחרונה, מקפידות על המראה לא רק בעלת השמחה (או הכלה) כי אם מלוות וחברות. 
יש השקעה לא מבוטלת בטוטאל-לוק מוקפד של שמלה-איפור-שיער.
לכן רציתי לרכז לכן בפוסט זה מספר המלצות לאיפור לארוע שיחזיק מעמד.

כמה הערות לפני שמתחילים- מדובר על איפור לארוע ולא יום יומי! 
וככזה השימוש בחומרים המומלצים יתאימו לשימוש שאינו יומיומי, כי אם פעם בתקופה.

להלן ההמלצות שלי (כמאפרת לארועים ומעבירה סדנאות איפור) לאיפור מהמם ועמיד לארוע-

*תזונה ושתיה- הקפידי על אכילת ירקות ופירות ושתיית מים מרובה על מנת שעור הפנים יהיה כמה 
שיותר לחותי ובמצב אידיאלי להנחת איפור.

*טיפוח העור- גם אם את לא הולכת לקוסמטקאית, ואם טרם התחלת- זה הזמן לטפח את העור שלך!
תתחילי בניקוי הפנים היטב בבוקר ובערב, מתן לחות מספקת וכמובן קרם הגנה.
זה הזמן להשתמש במסיכות פנים/שיער האלה ששוכבות לך במגירה. 

*תקופה לפני הארוע (שלושה חודשים עד חודש לפני) להתחיל בטיפול פנים ובסידור הגבות.
זאת כדי שיהיה לך זמן לעצב אותן כפי שתרצי וגם לתת אפשרות לעור להראות טוב יותר (וגם לאיפור).
חשוב לציין שהסרת שיער פנים לפני הארוע לא תיעשה בסמוך לו (כמה ימים לפני).

צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלי

ועכשיו למוצרי האיפור שיעזרו לאיפור שלך להחזיק מעמד בחום והלחות הישראלית-
כל איפור טוב מתחיל בבסיס טוב.
כדי שהעור לא "ישתה" את המייק אפ, יש להרוות אותו בלחות.
נתחיל בניקיון הפנים ע"י מסיר איפור (תקפידו על זה בנות זה חשוב), נמשיך בסרום (לעזרה להחדרה הלחויות ולוויטמינים),
נמרח קרם לחות+הגנה מהשמש בהתאם לסוג העור (שמן/יבש),
ולסיום נניח פריימר (שימו לב שלעור יבש נשתמש בפריימר לחותי ולעור שמן נעדיף פריימר על
בסיס סיליקון לצמצום נקבוביות).
יש לחכות שהחומרים ייספגו היטב בין כל שלב.
נמשיך במריחת מייק אפ בהתאם לסוג וגוון העור (עדיף למייק אפ עם כיסוי גבוה ושאינו מחזיר אור).
והסוד הכי חשוב לאיפור עמיד הוא הפודרה!
בסיום הנחת כל החומרים ה"רטובים" נניח פודרה דחוסה כדי לקבע את האיפור בעזרת מברשת גדולה/ספוגית.
יש לחכות לספיגה ולנקות שאריות בעזרת המברשת (בעדינות בלי להרוס את האיפור).
(עדיף פודרה בגוון ולא לבנה, כי היא מחזירה אור מהפלאשים).
במשך הארוע ניתן להוסיף פודרה בהתאם לצורך.
בנוסף לפודרה קיים בשוק ספריי מקבע (fixing spray), שעוזר לקבע את האיפור.
כמובן סוד נוסף למניעת הברקת הפנים אלו דפי "בלוט"- דפים סופחי שומן שניתן להשיג בפארמים.
כחלק מהאיפור לארוע ישנן בנות שאוהבות להשקיע בריסים.
אם הארוע שלך במים או בחוף הים או שאת נוטה לבכות עדיף להשתמש במסקרה עמידה במים.
ואם את אוהבת מראה ריסים מודגש- השקיעי בריסים מלאכותיות טובות ובדבק איכותי!
מבחינת שפתון קיימים המון שפתונים עמידים. 
אבל אם יש לך גוון שאת אוהבת במיוחד, אבלך השפתון לא עמיד- הנה טריק שיהפוך אותו לכזה:
לאחר מריחת שכבת שפתון אחת, הניחי מעט פודרה בטפיחות אצבע, המתיני לספיגה והורידי שאריות 
ע"י טישיו, ומרחי שכבה נוספת של השפתון.
טיפ למראה שזוף ומבריק- השימר לאחרונה משתלט על כל מראה איפור.
בעיני דווקא כדאי להרגיע מעט עם השימר כי גם ככה אנחנו נלחמות שלא להבריק מלחות.
כדאי לרכוש שימר נוזלי ולמרוח במעט מקומות חשופים בגוף ליצירת מראה שזוף ומבריק, 
ניתן גם להוסיף טיפה על השפתון ליצירת מראה נוצץ כיאה לארוע.

*אשמח לתאם לכן מוצרי איפור מקצועי באופן אישי בסטודיו שלי.

צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלי


ואלו הטיפים שלי.

חשוב לי לציין שאם אתן מחפשות מאפרת- תפנו למישהי שהתחברתן אליה, גם ברמה האישית
וגם לסגנון האיפור שלה (תתרשמו מהתמונות המקצועיות).
תיאום ציפיות זה הכי חשוב, ואל תתביישו לבקש מה שאתן רוצות.


אשמח לשמוע מכן- מהי שיגרת האיפור שלכן לארוע?
והאם יש לכן טיפים משלכן?

וכמובן מוזמנות לשאול אותי כל שאלה בנושא.


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה