חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 11 בפברואר 2018
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

לא מזמן הסתיים לו החודש הראשון לשנת 2018.
מה שאומר שאנחנו עדיין בעיצומו של החורף (או לפחות אמורים להיות).
בעקבות הקור והיובש, רציתי הפעם לכתוב פוסט על מוצרי טיפוח מומלצים לשיער.

אמנם אני מאפרת ולעיתים עושה גם שיער (למרות שלא למדתי עיצוב שיער באופן פורמלי),
ובשנה האחרונה אני צובעת את שיערי באופן קבוע- שמתי לב עד כמה טיפוח השיער הוא חשוב.
במיוחד בעונה הקרה שבה השיער גם מתייבש מאד ומאבד מהחוזק שלו.

אתחיל במוצר שקיבלתי להתנסות בדיוק בשביל המטרה הזו- לחזק ולטפח את השיער.
אני מדברת על השמפו והמרכך החדשים של חברת SYOSS - לחיזוק שורשי סיב השערה

חפיפה וייבוש השיער הם לא ה"פושעים" היחידים מאחורי השערות התועות על הכרית בבוקר- 
גם שבירת שיער יכולה לגרום להידללות.
כאשר מפעילים על סיב השערה מתח ועומס רב (חפיפה, ייבוש, פן, שימוש במחליק, צביעה, ועוד) 
אך לא שומרים ומחזקים אותו כראוי, הוא נוטה להיחלש ולהישבר בנקודות הפגועות. 
זו אינה תופעה נדירה, כמעט 45% מכלל הנשים סובלות משבירת השיער והידללות ואם את אחרי 
לידה את בוודאי תזדהי אפילו יותר.

סדרת הטיפוח החדשה לשיער של SYOSS כוללת שמפו ומרכך חיזוק שורשי סיב השערה, וכשמה כן היא - 
מיועדת במיוחד לחיזוק שיער חלש, דליל ושברירי מהשורש ועד הקצוות. 
חיזוק שורשי סיב השערה נעשה בעזרת פורמולה אפקטיבית ביותר, המכילה תמצית קפאין, אשר 
ממריצה את חילוף החומרים בשורשי השיער ומחזקת את סיב השערה. 
לחיזוק אופטימלי, מומלץ להשתמש הן בשמפו והן במרכך לעד 95% פחות שבירת שיער הנגרמת 
כתוצאה מסיב שערה שברירי. 
להגנה אופטימלית של הקרקפת, שורשים חזקים ושיער העומד בפניי כל דבר.

הסדרה כוללת-
SYOSS* שמפו חיזוק שורשי סיב השערה Fiber Resist 95- 
מנקה את השיער והופך אותו לעמיד יותר נגד שבירת שיער.  
מחיר 15.90 ₪ ל600 מ"ל

SYOSS* מרכך חיזוק שורשי סיב השערה Fiber Resist 95-
מזין את השיער ומסייע להפחתת שבירת סיב השערה עד 95%.
על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר מומלץ להשתמש הן בשמפו והן במרכך. 
מחיר 15.90 ₪ ל600 מ"ל
*את מוצרי SYOSS ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

דעתי על השמפו והמרכך לחיזוק השיער:
את האמת אני אחת שתמיד היה לה שיער ולא מעט.
במהלך השנים האחרונות, ולאחר הלידות השיער שלי פחות מלא מבעבר.
הוא גם מאד נוטה להישבר (במיוחד כשאני מסרקת אותו כשהוא רטוב) ונושר הרבה.
לכן חיפשתי מוצר שירגיע אותי מהבחינה של הנשירה המסיבית שאני חווה בתקופה האחרונה.
שורה תחתונה- הנשירה לא נעלמה לחלוטין, אבל בהחלט ניתן לחוש שהשיער חזק יותר והנשירה מתונה בהרבה. 
בתור שמפו ומרכך מקבלים כמות גדולה (משתלם מאד ביחס למחיר), יש להם ריח נעים שנשאר וכיף מאד לחפוף איתם. מומלץ!

את המוצר הבא שהשלים לי את הטיפול בקרקרפת ובשיער מאד שמחתי לקבל להתנסות.
ומי שעוקבת אחריי כבר יודעת עד כמה אני מאוהבת במוצרי חברת אמיקה לשיער ובריח שלהם.

במותג השיער amika: השיקו לאחרונה מסכה נגד קשקשים- TAKE CARE
 
המסיכה מטפלת, משקמת ומזינה על בסיס שמן האובליפיחה, מספקת ריכוך, גמישות ומגע משי 
לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים.
המסכה מתאימה לטיפול נגד קשקשים ובו זמנית משמשת כמסכת הזנה לבעלות שיער פגום.

יתרונות:
*בעלת פורמולה מרוכזת ועשירה המשלבת בתוכה חומר פעיל נגד קשקשים, אומגה 6 ואומגה 7, 
שמן אובליפיחה וחמאת שיאה אפריקאית.
* פועלת לאיזון והרגעה ע"י טיפול בשכבת עור הקרקפת.
* פועלת לשיקום השיער, הענקת לחות והזנה מקסימלית.
* מספקת טיפול עשיר ועמוק, ריכוך ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים.
* מפחיתה חשמל סטטי, מעניקה גמישות, ברק והגנה יומיומית מנזקי הסביבה.
* מתאימה גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון: צבע, החלקה, הבהרה וכו'.

הוראות שימוש: לאחר חפיפת השיער בשמפו יש למרוח בנדיבות את המסכה בהתאם לכמות השיער. 
יש לעסות את המסכה היטב תוך דגש על הקרקפת ושורשי השיער ולהמתין 2-3 דקות. 
לאחר מכן לשטוף היטב במים פושרים 
.
** מומלץ להשתמש במסכה לאחר חפיפה על שיער נקי משומנים.

מחיר: 80 ש"ח ל 250 מ"ל 

ניתן להשיג ברשת אפריל, באתר המותג www.loveamika.co.il  ובמספרות נבחרות ברחבי הארץ

דעתי על המסיכה:
כפי שכתבתי בתחילה, אני מאד אוהבת את המוצרים של אמיקה.ולא סתם.
יש להם מוצרים איכותיים לטיפוח השיער- שבאמת עובדים לי.
הריח שלהם פשוט מושלם, והמחיר ביחס לכמות ולאיכות מאד משתלם בעיני.
גם כאן המוצר של אמיקה לא מאכזב. המסיכה פשוט נהדרת.
היא עשירה מאד (לא צריך למרוח הרבה ממנה על השיער) והרגשתי עד כמה השיער שלי רך נעים וחלק 
לאחר השימוש בה. 
לגבי קשקשים- אני לא סובלת מכך אבל כן הרגשתי שהשיער שלי במצב הרבה יותר חזק וחלק מאז 
השימוש במסכה. בעיני המסיכה תעזור מאד לשיער שומני או פגום.

ואיך אפשר לחפוף בלי לייבש את השיער בקור הזה?

אז אני שמחה לבשר שמהיום אין צורך להשקיע מאות שקלים בשביל פן ביתי ואיכותי, כי ביוטיקייר  
הוציאו פן חדש -XTURBO 3600  – מעצב השיער האישי לבית.
 
טרנדים פוצחים כחדשות לבקרים והצורך במכשיר לייבוש השיער הפך כבר מזמן למוצר חשמלי בסיסי 
בכל בית. 
הנושא בער ונרקם ברשת הלואו קוסט למוצרי טיפוח ואיפור ועל כן עמלו בחודשים האחרונים על 
הפיתוח החדשני והמקצועי ביותר שיהיה גם נגיש לכל כיס - מייבש השיער XTURBO 3600.

כבר מעל עשור שרשת ביוטיקייר פורצת ומחדשת על מדפיה עם מגוון של מוצרי טיפוח לשיער, 
אקססוריז אופנתיים וטרנדיים. 
השנה תרחיב בצורה משמעותית את מחלקת מוצרי השיער וכיריית פתיחה - משיקה מייבש שיער 
מקצועי במחיר הנגיש ביותר בישראל וללא פשרות על איכותו ומקצועיותו.

תחום טיפוח השיער הוא תחום שלאחרונה מתרחב וגולש אל תוך השידה הביתית והפרטית של כל 
אחת ואחד, לכן כיום אין צורך לקפוץ למעצב השיער השכונתי בשביל לסרק את השביל או לייבש את 
השיער במקצועיות. 
מייבש השיער (הפן) המקצועי לייבוש וסידור השיער מותאם באיכותו לרמות מקצועיות של 
סירוק וייבוש שיער, מתאים למספרות ולמעצבים. 
המכשיר בעל הספק 2000 וואט. 
יש לו 2 אפשרויות מהירות ו2 דרגות חום והוא מבוסס,בשונה ממייבש ביתי, מנוע AC המותאם 
לעבודה ממושכת, רציפה, ושקטה.

בנוסף, מגיע עם אחריות בהתאם לתקנות ל12 חודשים.
מחיר: 79.90 ₪ בלבד!

לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: https://www.beautycare.co.il/

דעתי על מייבש השיער:
כל מי שמחפשת פן באיכות טובה לשימוש ביתי ובמחיר משתלם- זהו הפן בשבילך!
אמנם הוא פועל בעוצמה מעט פחותה מפן מקצועי (כמו גידיאון או איתמר) אבל הוא בהחלט מייבש
היטב ומהר את השיער ואף משמש כפן נהדר.
אני חושבת שגם התמורה ביחס למחיר פלוס תעודת האחריות- באמת משתלמים.

ועד כאן פוסט מומלצי השיער שלי.
אשמח לשמוע מכן- מהן המוצרים המנצחים שלכן לטיפוח השיער?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה *חלק מהלינקים רווחיים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה