חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 13 ביוני 2018
בס"ד

הי לכן מה שלומכן?

אז אחרי שעברנו כמעט מחצית משנת 2018, החלטתי לסכם לכם מדיי פעם סוג מוצר אהוב עליי.
את האמת, הייתי קצת בשוק מעצמי שטרם כתבתי פוסט כזה- ובמיוחד על הפעולה הזו.
אני כמובן מדברת על פעולה שהיא חובה בעיני- הלא היא הסרת האיפור!
כל מי שמכירה אותי, או מגיעה לסדנאות האיפור שלי- יודעת עד כמה אני נותנת דגש על טיפוח העור
ושמירה על ניקיונו באופן יומיומי. לדעתי הסרת האיפור לא פחות חשובה מהאיפור עצמו.

פחות חשוב סוג המוצר שבו תשתמשי- העיקר שתסירי את האיפור בערב ותנקי היטב את עור הפנים בבוקר.
אף איפור לא יושב יפה על עור לא נקי ולא מטופח.
חשוב מאד להשתמש במסירי איפור עדינים ומותאמים לסוג העור (עדיפות לבחור במוצרים לעור רגיש 
כדי למנוע גירויים), ויש להסיר את האיפור בעדינות
לא לשפשף חזק כי האיפור אמור לרדת בקלות ולא לפגוע לנו בעור (גם איליינר ג'ל, מסקרה ודבק ריסים). 
תקפידו להשתמש בצמר/פדיות/מגבות נקיות לפנים בלבד.
אני ממליצה לנקות את הפנים בוקר וערב וכמובן גם לפני הנחת האיפור ולאחר מכן להחזיר לחות לעור.

לכן, החלטתי להקדיש את הפוסט למומלצי מסירי האיפור שלי, לפי הקטגוריות השונות.
וכמובן להכתיר את מסיר האיפור האהוב עליי בכל הזמנים!

1.מגבונים להסרת איפור


ניתן למצוא מגבונים להסרת איפור בשלל חברות -ניוטרוג'ינה/ביוטיקייר/סקארה/לייף/ד"ר פישר/מאק.
מגבונים להסרת איפור זוהי האופציה הקלה והמהירה להסיר את האיפור.
כמאפרת זהו מוצר חובה במזוודת האיפור שלי.
אני באופן אישי מחפשת מגבון שיסיר את האיפור ועם זאת לא יגרום לי לגירוי/אדמומיות בעור.
כאלה הם המגבונים של ניוטרוג'ינה שהם האהובים עליי (בתמונה).
לדעתי אם רוצים להסיר לחלוטין את האיפור יש צורך בשלב הסרה נוסף מלבד מגבונים.

2.מסיר איפור דו-פאזי

מסיר איפור דו-פאזי משלב מסיר איפור עם שמנים, אשר נועדו להתמודד עם איפור עמיד וקשה להסרה.
ככלל, מוצרי איפור עמידים ניתן להסיר בעזרת מוצרים על בסיס שמן.
מסירי האיפור דו-פאזי הזולים והטובים בעיניי ניתן למצוא בחברות ביוטיקייר/קרליין (שמופיע בתמונה).
לפני השימוש יש לנער היטב לערבוב השמנים במסיר האיפור ורק אז להניח על צמר גפן/פדיות.

3.מסיר איפור רגיל (נוזלי)


בשונה ממסיר איפור דו-פאזי מדובר על מסיר איפור ללא שומנים.
מומלץ כהסרה קלילה בעיקר לפני הנחת איפור או אם את מאופרת בקלילות. 
מסירי האיפור האהובים עליי של חברות קליניק (בתמונה) וגרנייה.

4.מסיר איפור קרם


בשנה האחרונה יצאו מספר מסירי איפור מוצקים- על בסיס קרם משחתי שומני (באלם).
היתרון שלהם שהם מסירים את האיפור בקלות בגלל השמן ובעזרת האצבעות.
חשוב לשים לב לאחר המריחה להסיר בעזרת טישיו/פדיות כותנה ורק לאחר מכן לשטוף במים!
האהובים עליי שייכים לקליניק (בתמונה) /אסתי לאודר.

5.מים מיסלריים להסרת איפור



זהו מבחינתי מסיר האיפור האהוב ביותר שלי.
מים מיסלריים עבור הפנים שלי הם כמו מים לשתייה עבור הגוף שלי :)
בעיניי הם עושים עבודה מדהימה בהסרת האיפור, ופחות אלכוהוליים לתחושתי ממסירי האיפור האחרים.
המים המיסלריים האהובים עליי שייכים לחברת ביודרמה (בתמונה)/קרליין/גרנייה/ביוטיקייר/לוריאל.

6. סבון להסרת איפור

חשוב לדעת שסבון המיועד לפנים לא אמור ולא יכול להסיר לבדו איפור מלא.
לדעתי יש לשלב אותו עם מסיר איפור נוסף (לפני הסבון או לאחריו). 
סבון פנים הוא מוצר חובה לכולן בוקר וערב (לא רק למתאפרות)- כדי לשמור על היגיינת הפנים.
הסבונים האהובים עליי שיייכים לחברות סבוקלם (בתמונה)/לייף/ניוטרוג'ינה/דאב/קרליין.

7.סבון מוס להסרת איפור


בניגוד לסבון הפנים הרגיל, פה מדובר בניקוי הפנים ע"י סבון שהופף למוס/קצף.
אני מאד אוהבת להשתמש במוס כזה כי הוא קליל ונעים על הפנים ולא מותיר את העור בתחושת יובש.
במיוחד אוהבת לשלב עם מברשת רגילה/מסתובבת לניקוי רציני פעמיים בשבוע.
המוסים האהובים עליי שיייכים לחברות חוה זינגבוים/ביוטיקייר/מיכל סבון טבעי.

8.שמן להסרת איפור


הגענו לסוג המוצר האחרון והחשוב ביותר- שמן להסרת איפור.
בשנים האחרונות כל תחום השמנים לטיפוח הפנים תופס מקום גדול וחשוב.
גם אם יש לך עור שומני/מעורב- אל לך לפחד להוסיף שמן לעור הפנים!
כפי שרשמתי בתחילת הפוסט, שמנים הם הדרך הטובה ביותר להסיר איפור עמיד במיוחד.
כשאני רוצה להחיות את עור הפנים שלי (בעיקר בתקופות יובש וקור) אני אוהבת לפנות לשמן טבעי.
דובר רבות על שמן הקוקוס כמקור לטיפוח טבעי- ואני מאד אוהבת להשתמש בו כמסיר איפור מדיי פעם. 
השמנים האהובים עליי שיייכים לחברות שמן קוקוס-שופרסל גרין /שמן של ביו-אויל/ל'אוקסיטן (בתמונה).
שימו לב להבחין בין שמן כמסיר איפור ובין שמן להנחה לפני האיפור.


*את המוצרים המוזכרים ניתן לרכוש ברשתות הפארם המובחרות ובאתר גילטי (לינק רווחי),
באתר ובחנויות של ביוטיקייר ובאתר ל'אוקסיטן ובאתר של מיכל סבון טבעי.

לסיכום, לא חשוב באיזה סוג מוצר להסרת האיפור תבחרו- העיקר שתנקו את עור הפנים שלכן!
וכמובן לא לשכוח לחות טובה וקרם הגנה מהשמש.

אשמח לשמוע מכן-אילו מסירי איפור הכי אהובים עליכן ולמה?
מסיר האיפור האהוב עליי ביותר הוא מים מיסלריים של ביודרמה בבקבוק ירוק (מיועד לעור שמן).

ממני,
הבחורה עם המטפחת. 

___________________________________________________________
*תמונות המוצרים נלקחו מהרשת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה