חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 30 במאי 2013
 
בס"ד

ביום שני הייתי באירוע של מוצר השנה 2013.
אירוע זה אנדרסטייטמנט. זה היה טירוף! 
כ-350 איש הוזמנו לקחת חלק באירוע שהתקיים בסינמה סיטי גלילות לכבוד מוצר השנה.

בשבילי זו היתה הפעם הראשונה שבה השתתפתי בארוע כזה, וזו אכן היתה חוויה :)

    
     

אז מהו בעצם מוצר השנה?

"פרסי מוצר השנה עונים בכל העולם על הצורך של הצרכנים לאתר במהירות מוצרים ושירותים חדשים שמספקים להם תועלת, ושצרכנים כמוהם ניסו – והיו מרוצים מהם. העוצמה של פרסי מוצר השנה מבוססת על העובדה, שמי שמכריע מיהם `מוצרי השנה` - הם הצרכנים".

בעיניי, מוצר השנה זהו מוצר שפשוט "עשה לנו את השנה"- כלומר, המוצר האטרקטיבי ו/או החדשני ביותר באותה השנה.

כמובן שישנן קטוגריות שונות וקריטריונים שעל פיהם המוצר נבחר.

אני אישית הייתי מעט סקפטית לגבי אופן הבחירה- האם אינו מוטה ע"י החברות עצמן על מנת לקדם אז מוצריהן? האם זו לא עוד פרסומת (אפילו סמויה)?
 
אז זהו- שלא! וזו מבחינתי היתה ההפתעה של הערב (מלבד התיק המפוצץ במוצרי השנה שקיבלנו).
בעצם מי שבוחר את המוצר הוא הצרכנים בלבד וכדי לדרג את המוצרים נערך סקר של כ-2000 איש.
 
אז מה היה בתיק??

 
 

   

מכל המוצרים שזכו להכלל כמוצר השנה (49 מוצרים) היו גם כאלה שזכו בלוגו מוזהב-
  
 
 *Even Better Eyes Dark Circle Corrector של קליניק

תכשיר לטיפול בעיגולים כהים מתחת לעיניים באמצעות קוקטייל מרכיבים ייחודי. התכשיר מאיר את איזור העיניים ומשפר את תשתית התמיכה בעור.
      
דעתי על המוצר: אני אוהבת את קליניק ומוצריה.בכל שנה הם בעיני פורצי הדרך בתחום הטיפוח והקוסמטיקה.
גם השנה הם עשו זאת עם התכשיר הזה לטיפול בכהויות מתחת בעיניים. הוא ממש לא כמו כל שאר המוצרים הוא ממש עושה את העבודה ! עד כדי כך שאפילו לא צריך קונסילר!
 
*שפתוני צ’אבי סטיק של קליניק

שפתון שהוא גם עפרון, במיכל ייחודי, קל לשימוש, מטפח שפתיים רכות ויפות, מחליק בקלות על השפתיים ומותיר ברק טבעי וצבע טהור. 
דעתי על המוצר :אני מאוהבת בצ`אבי סטיק! זה לא שפתון רגיל בכלל! גם פה קליניק שיחקו אותה עם מוצר מצוין.
מצד אחד יש לו יתרונות של שפתון- פיגמנט מעולה שנשאר לאורך זמן ומצד שני הוא מאד קל ונוח למריחה. הכי טוב לקחת בתיק- לא נמרח ולא נהרס בחום ומוסיף צבע נהדר.
ובכלל הצבעים של הצ`אבי כל כך מגוונים שכל אחת תמצא גוון שהיא תאהב. בין אם זה ניוד ובין אם צבעים יותר חזקים המשאירים רושם.

לאחרונה יצא ליין חדש של צ`אבי סטיק הנקראים "אינטנס"-אני כבר יודעת מה מוצר השנה הבאה שלי :)
 
*שמן אליקסיר אולטים של קרסטס פריז  
שמן עיצוב רב תכליתי להזנה, לזוהר ולחיוניות השיער. מועשר בתרכובת של ארבעה שמנים יקרי ערך ורבי עוצמה, המתאימה לכל סוגי השיער.

דעתי על המוצר: אמנם אני עם מטפחת אבל עדיין מטפחת את שיערי. 
במיוחד עכשיו בקיץ עם כל הלחות והחום השיער חייב משהו שיחיה אותו. 
אז זהו ה-מוצר בשביל להפוך את השיער למושלם! 
גם מותיר את השיער נעים יפה ועם ריח נהדר. מומלץ!
 
מלבד המוצרים עם הלוגו המוזהב- היה גם מוצר שאני נותנת את לוגו הזהב שלי:

  Revlon ColorStay Makeup*
למייק אפ החדש של רבלון יש פטנט רשום בטכנולוגיית העמידות, המעניק לעור כיסוי גוון מושלם במרקם קליל עד 24 שעות.
דעתי על המוצר: שתקום בלוגרית אחת שלא המליצה על המייק אפ הזה! 
זהו בעיניי, המייק אפ הטוב ביותר שיש למצוא בדראגסטור.
כיסוי מעולה, מריחה קלה -ואת מוכנה ללא פגמים נראים בעור. 
העמידות שלו מצוינת, המחיר מצוין- מה צריך עוד?
 

לסיכום- מוצר השנה זו עוד דרך מעולה בשבילנו הצרכנים (יות) לדעת מהו המוצר הטוב ביותר עבורנו. 
זו לא סתם המלצה- זו האמת הצרכנית במיטבה!

 פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של מוצר השנה,ולפירוט על מוצרי השנה .

ומה דעתכן על מוצר השנה? האם יש לכן המלצות על מוצרים לשנה הבאה?

יש לנו כוח להשפיע!
 
ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת .

*התיק והמוצרים התקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה