חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 3 ביוני 2013
בס"ד

הי לכן!איך עבר הסופ"ש?
מקווה שהכל טוב ואתן נהנות מהשמש (ומוגנות ממנה!)..

אני חייבת לציין שההרגשה שלי כלפי מיזם גלוסיבוקס הולכת ומשתפרת-
הקופסאות האחרונות די שוות ורואים כי נעשה מאמץ מצד החברה לשפר נגישות לצרכניות (הם אפילו פתחו מרכז שירות ורוד).

אז מה היו לנו בקופסת מאי?

 

הקופסא היתה בסימן שבועוות - שנחגג ב-ו` בסיוון, הלוא הוא "חג מתן תורה" ו"חג הקציר".
צורפה גלויה מאד יפה שמאד אהבתי באופן אישי :)



להלן פירוט המוצרים:

1) לק  ESSIE (גודל מלא- 13.5 מ"ל)





אני מודה - אני מכורה ללקים! בכל פעם שיש לק חדש- זו סיבה למסיבה (ולהחלפת לק).
מבחינתי גלוסיבוקס שיחקו אותה ועוד עם לק איכותי של אססי, שהוא מעולה בעיני.
הצבע אדום בוהק מאד מתאים לקיץ.
נמרח בקלות ומחזיק מעמד יפה (אפילו לא נדרשו 2 שכבות- הצבע מאד חזק).

מחיר מוצר בגודל מלא: 50.99 ₪ ל13.5 מ"ל


2) JEUNESSE - סרום לפנים ויטמין C+E (גודל מלא)

 

"סרום חדשני הפועל באופן טיפולי באזור העדין סביב העיניים. הסרום יוצר מתיחה מיידית של העור, וגם יוצר שכבת הגנה על העור מפני פגיעות סביבתיות, התחמצנות התאים והתכווצויות העור. הסרום מכיל ריכוז גבוה של ויטמין C, שתפקידו לעודד את התחדשות הקולגן בעור. נספג בקלות ומספק הגנה מקסימאלית ושיפור ניכר במראה העור."
הקרם הועבר במתנה לחמותי, אז אין לי דעה עליו :)

3). JUVENA מסטר קרם (דוגמית 5 מ"ל) 

 

"הקרם מעניק טיפול מקיף נגד הזדקנות העור בשילוב טכנולוגיות פורצות דרך. הקרם מעניק לעור מראה רענן, קורן ובריא כמו חדש". הקרם מאד טוב- סמיך ועשיר.באמת נותן תחושה נעימה ומתוחה לעור ועם ריח נעים. הבעיה היא שהוא מאד יקר. יש קרמים טובים בהרבה פחות כסף.
מחיר מוצר בגודל מלא: 999 ₪ ל75 מ"ל.

4) סבון פנים SeboCalm (דוגמית- 30 מ"ל)




אני מאד אוהבת את חברת סבוקלם.
יש להם מוצרים מצוינים (גם לבעלות עור רגיש) והיא גם חברה ישראלית שתמיד מחדשת ונותנת פייט לא קטן למתחרותיה מחו"ל.
בקופסא היה סבון פנים לעור רגיש.
הסבון מעולה. מנקה את הפנים ביעילות ובעל ריח נעים.
מחיר מצר בגודל מלא: 80 ₪, ל 150 מ"ל.

5) דאודורנט טבעי Lavender (דוגמית- 5 סמ"ק)



בנות, אנחנו בקיץ! ובקיץ צריך דיאודורנט!
אני חייבת להודות שמעולם לא ניסיתי דאודורנט מסוג כזה, אבל לקופסא הייה ריח לימוני כה נעים, ובהחלט ניסיתי אותו.
מומלץ למי שרגישה או אוהבת מוצרים טבעיים.
הדאודורנט מגיע בשלושה ניחוחות; לבנדר-רוזמרין,הדס- עשב ולימון ופצ`ולי-רווזווד(אותו קיבלתי) 
 
*צורף קופון הנחה למנויות גלוסיבוקס בסך 25% לרכישה באתר החברה (לבנדר) או אצל המשווקים שלה.
מחיר מוצר בגודל מלא: סטיק- 56 ₪ ל50 גרם, קרם- 59 ₪ ל50 גרם.

6) קרם לילה מסדרת Time Freezeשל  SOFT TOUCH (דוגמיות - 2 מ"ל2X)

 

קרם לילה מסדרת האנטי-אייג`ינג של  סופט טאץ`, המיועד לכל סוגי העור.
בחברה מבטיחים שהקרם מסוגל לטשטש את מראה הקמטים ויש לו אפקט ליפטינג מיידי. לא אהבתי את העובדה שהדוגמיות כל כך קטנות. קצת קשה להתנסות.
בנוסף, זהו מוצר שלישי של קרם לפנים. הייתי מציעה לגוון יותר.
*צורף קופון המקנה 20 ש"ח מתנה בקנייה ממוצרי הסדרה בסופר פארם (עד ה-30/6)
מחיר מוצר בגודל מלא: קרם יום- 260 ₪/קרם לילה- 270 ₪, תכולה: 50 מ"ל.

7) Lady Gaga Fame או דה פרפיום
 
 

האו דה פרפיום השחור הראשון, שברגע המגע עם האוויר הופך בלתי נראה, פטנט חדשני של טכנולוגיית הנוזל.
לגבי הבושם- אהבתי אותו. 
די נבהלתי בהתחלה מהצבע השחור (שהפך לשקוף) ובכך שמדובר בליידי גאגא והשגעונות שלה.
אבל הריח הפתיע אותי לטובה! הוא ממש נעים ועדין,אבל לא נשאר על העור לאורך זמן.
מחיר מוצר בגודל מלא: 169 ₪ ל50 מ"ל, 249 ₪ ל100 מ"ל.

וזהו להפעם.
מה דעתכן? אהבתן את הקופסא? את הלק?

תשמרו על עצמכן מהשמש ותשתו הרבה.

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

*הקופסא התקבלה לסקירה מחברת גלוסיבוקס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה