חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013
בס"ד

הי! היום הראשון ללימודים..ואני מתרגשת. 
בן אחד עולה לכיתה א` והשני לגן.

וגם סופסוף התפנה לי קצת זמן לבלוג.

אז מה היה לנו בקופסת גלוסיבוקס החודש?

הפעם, הקופסא היתה מאד מושקעת. 
כבר כשקיבלתי אותה הרגשתי שמדובר בקופסא "רצינית"- היא היתה כבדה יותר.

הקופסא כוללת 4 מוצרי טיפוח ואיפור בגודל מלא, מוצר נוסף ודוגמית אחת. 
יש לציין שהחודש הקופסא מגוונת יותר ומכילה גם מוצרי איפור ולא רק טיפוח (מה שהיה חסר לי בקופסאות הקודמות, שהיו בעיקר טיפוח ואנטי-אייג`ינג). 

ממש פינוק לעצמי לסוף החופש הגדול ולקראת החגים.


 

1) שפתון קולור ריש של לוריאל פריז
- גודל מלא


כבר פעם שניה שמתקבל בקופסא שפתון מאותו הסוג ושל אותה החברה (בצבע שונה), ואף התקבל שפתון של חברה אחרת (קרליין) בעל צבע זהה.
חבל שאין יותר גיוון בתחום הזה של איפור בכלל ואיפור שפתיים בפרט.
השפתון שתקבל הוא בגוון מס` 407 METTALIC CORAL. זהו צבע אדום-כתום (קורל) בוהק. 
מאד אהבתי וזה צבע מאד אופנתי עכשיו. 
למרות שאני צריכה קצת לאזור אומץ ללכת איתו, כי לרוב אני הולכת עם צבעי הניוד והורודים יותר.

לדברי החברה, השפתון עשיר בלחות השומר על השפתיים רכות וחלקות. למראה שפתיים מלאות ומעוצבות. וזו האמת, השפתון מותיר את השפתיים לחות ועם פיגמנט שנשאר.
מחיר מוצר בגודל מלא: 105.99 ש"ח ל- 4.2 גרם
  2) קונסילר של CARELINE - גודל מלא

כאן גלוסיבוקס פשוט קלעו. בדיוק הקונסילר שלי עומד להגמר :)
לא הכרתי את המוצר הספציפי הזה של קרליין. 
אבל כמו כל מוצרי החברה- גם כאן מדובר במוצר מצוין המספק תמורה הולמת למחיר.
מדובר על מעין עיפרון- סטיק דק המיועד לכיסוי כהויות מתחת לעיניים. 
הוא נמרח בקלות, עמיד במים, היפואלרגני, מכיל ויטמין E, ומכסה כהויות בצורה טובה ביותר. אהבתי.

מחיר מוצר בגודל מלא:110 ש"ח ל 3 גרם
 
3) מסכת הפלא ARGININE של Elvive לוריאל פריז -גודל מלא
 

המסיכה מבטיחה טיפוח ב60 שניות לאחר כל חפיפה. 
פעם ראשונה שנתקלתי במסיכה שפועלת מהר כל כך. לרוב אני משתמשת במסיכות רגילות (של עד 2 דקות).
המסיכה מצוינת עושה את העבודה במהירות ויעילות. מותירה ריח נעים ומרקם חלק לשיער.
יש לציין לטובה שגלוסיבוקס השכילו להכניס פה מוצר שמאד מתאים לעונה- השיער מאד מתייבש בקיץ (שלי גם נושר).
מחיר מוצר בגודל מלא: 40.50 ש"ח ל 200 מ"ל
 
iSpa (4 פילינג גוף- גודל מלא


גלוסיבוקס פשוט קראו את מחשבותיי. 
בשבוע שלפני קבלת הקופסא רכשתי פילינג כמעט זהה של חברה אחרת. 
באמת חשתי צורך בפילינג בעונה הזו. הריח מעולה והמרקם עדין (הפילינג לא גס). 
מותיר את העור רך נעים ומריח נפלא. ממש אהבתי. [במיוחד כשהמוצר ישראלי ומיוצר ממלח מים המלח]
מחיר מוצר בגודל מלא:49 ש"ח ל 200 גרם
 
5) בושם LALIQUE - לליק סאטן -דוגמית

אמנם הכרתי את השם של הבושם אך לא הרחתי אותו לפני כן. היה נחמד להתנסות בבושם עדין ונעים. 
גם אהבתי את העיצוב העדין והמעט שונה מכל שאר הדוגמיות (ההבדל הוא בפקק).
מחיר מוצר בגודל מלא: 395 ש"ח ל 50 מ"ל
 
6) מעגל ריסים של גלוסיבוקס*


אמנם קניתי בעבר מעגל ריסים של חברה אחרת שקצת חשתי שלא עושה את כל העבודה (מאפרת הסבירה לי שמה שעושה את ההבדל זו הגמישות של הגומי).
המעגל הזה ממש מצא חן בעיני! גם ורוד, גם נוח לשימוש, גם מביא לתוצאה מעולה וגם זול. 
מה צריך לבקש יותר?
מחיר מוצר: 40 ש"ח

*חדש באתר- גלוסיבוקס השיקו החודש את גלוסישופ
חנות אונליין בה מנויות גלוסיבוקס זכאיות ל 10% הנחה כולל כפל מבצעים.

 
אני רוצה לציין את העובדה שאני אוהבת את זה שגלוסיבוקס פתחו אתר לרכישת מוצרי קוסמטיקה. 

זה נגיש מהיר וטוב.
 

לסיכום, הקופסא החודש היתה מבין המוצלחות השנה. 
כל המוצרים היו כמעט בגודל מלא ובעלי פוטניצאל שימוש גבוה. 
כמעט כל המוצרים התאימו לי באופן מושלם, ומבחינתי- הקופסא לגמרי מצדיקה את המחיר שלה הפעם.


זו אחלה הפתעה להעניק לעצמכן או למישהי שאתן אוהבות (אמא/חברה/אחות).
גם יכולה להיות מתנה נהדרת לחגים.

מחיר הקופסא החל מ75 ש"ח באיסוף עצמי. לפרטים נוספים האתר של גלוסיבוקס
 
מה דעתכן על הקופסא החודש? אהבתן?

**בנות- מחר אעלה פוסט הגרלה לכבוד שנה לבלוג- STAY TUNED!! כדאי להרשם כבר עכשיו לבלוג **
 
ועד מחר,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________________
*הקופסא נתקבלה לסקירה ע"י החברה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה