חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013
 

בס"ד

כפי שהבטחתי- ההגרלה הגיעה!

ההגרלה נערכת לכבוד "חגיגת" שנה להקמת הבלוג.

אני לא מאמינה שכבר עברה שנה!!
בשנה שעברה הקמתי את הבלוג בעקבות הזמן שהתפנה לי.

זה היה בדיוק בתאריך של היום (28/8), כשעמד להגמר החופש הגדול , לאחר שביליתי אותו בבית עם הילדים. הייתי מובטלת אז ופתאום נותר לי הרבה זמן פנוי.

מאז כמובן הרבה השתנה - אני עובדת במשרה מלאה, ככה שקצת יותר קשה לתחזק את הבלוג..
אבל אני משתדלת :)
לקח לי הרבה זמן לאזור אומץ, והרבה קושיות לשאר הבלוגריות (תודה! אתן מי יודעות מי אתן :))- אבל בסוף הבלוג נפתח! ואיתו זרמו המילים הכתובות.

היה לי קצת קשה (ועדיין) עם החשיפה האישית, אבל אולי רק ככה אוכל להגשים את החלומות שלי :)

מאז שפתחתי את הבלוג, אני מנסה למצוא את מקומי בעולם הבלוגים, ולגשש את דרכי בין שאר הבלוגריות , אך עדיין להשאר ייחודית [מקווה שהצלחתי בכך].

הבלוג הזה קיים אמנם בשבילי, אך גם בשבילכן.

לכן, על מנת להשתתף בהגרלה יש להרשם לעדכונים מהבלוג. בנוסף, רשמו לי בתגובה מה הייתן רוצות לראות/לקרוא כאן? מה מעניין אתכן?

[יש להשאיר בתגובה את המייל שנרשמתן איתו לעדכונים].

ולמי שלא יודעת- הבלוג שלי נקרא "הבחורה עם המטפחת" כי אני עם מטפחת! כן, אני דתיה.
ותרגישו חופשי לשאול גם על זה ..

להלן פרטי ההגרלה-

מקום ראשון תזכה ב-


      



פירוט המוצרים:

*מייק אפ נוזלי של ביוטיקר (גוון בהיר- מס` 01), קרם לחות עם אפקט הרמה+SPF30 של חברת Fresh Look.




*סט צלליות בגווני סגול (סט מס` 1), צללית זוהרת עמידה בצבע טורקיז מהמם (מס` 31) - של ביוטיקר.



*מברשת להנחת איילנר, שפתון בגוון ורוד בהיר (מס` 36) - של ביוטיקר,
*איילנר נוזלי עמיד של חברת Andrea Milano בצבע שחור.

 

מקום שני תזכה ב-

ספריי לייבוש לק, סט לקים (בגוון אדום-מס` 271 וורוד-מס` 204)- של חברת לייף (מבית סופר פארם)
+בושם לאזור האינטימי- של חברת S.M
 
  


כל המוצרים חדשים, לא היו בשימוש מעולם. כל מוצרי האיפור נקנו על ידי.
ההגרלה תערך בעוד שבוע בדיוק! בערב חג ראש השנה (4/9).


שיהיה לכן בהצלחה!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה