חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013
 

בס"ד

מה שלומכן?

ברוך השם עברנו את הסערה, והמדינה עדיין מתאוששת...

החלטתי להקדיש את הפוסט הפעם לא לאיפור אבל לטיפוח מאד מאד חשוב בעיני.

טיפוח הפה והשיניים.

כי לא משנה כמה יפה ומאופרת את - ברגע שהשיניים לא יפות ומטופחות - הכל כבר לא יפה .

לי באופן אישי יש בעיה עם השיניים כי עברתי תאונת דרכים בגיל 7 ומאז חלק מן השיניים שלי מושלמות, לכן אני מאד מודעת לחשיבות הטיפול בשיניים ובחניכיים.
כמובן העובדה שאמא שלי עבדה מספר שנים כסייעת לרופא שיניים גם השפיעה :)

החודש נקרא "חודש בריאות הפה", והוא נועד לפקס את האוכלוסיה בנושא המאד חשוב הזה.

מי שיזמה את המהלך הזה היא חברת קולגייט בשיתוף עם ההסתדרות לרפואת שיניים ובעידוד משרד הבריאות.
במסגרת חודש דצמבר יוכל הציבור הרחב להגיע למרפאת השיניים הקרובה לביתו, ולקבל בדיקת שיניים ללא עלות*.

מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות של האוכלוסיה לשמירה על הגיינת הפה.

אני אישית כבר קבעתי תור לשיננית :)

שיניים זה לא רק גנטיקה!
כל מי שחפץ לשמור על בריאות הפה כדאי שיקפיד על צחצוח כל בוקר וערב, שימוש בחוט דנטלי (והמהדרין ישתמשו במי פה), והימנעות משתיית משקאות שמכתימים את השיניים.

כמובן יש ללכת לשיננית כל חצי שנה. ולהשתמש במוצרים כגון אלה*:



*באתר זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המרפאות וחודש בריאות הפה.
באתר תוכלו גם לקבל הסבר על איך מצחצחים שיניים בצורה נכונה ויעילה (מאד חשוב!).

הנושא הזה מאד חשוב בעיני, גם למבוגרים וגם לילדים.

שלא לדבר על הכסף שניתן לחסוך על טיפולי השיניים עם טיפול מניעתי נכון.

ובכסף הזה אפשר לקנות הרבה הרבה איפור :)


שיהיה לכן חודש נקי ומצוחצח!


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה ע"י החברה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה