חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 13 בדצמבר 2013
בס"ד

אז בשעה טובה החורף כאן! 

אמנם לא סערה כמו שהבטיחו, אבל עדיין קררר מאד.


החלטתי לקחת חלק בטאג שמתרוצץ עכשיו ברשת, והוא מאד מצא חן בעיני:
טאג לכבוד הסתיו/חורף.




להלן השאלות (שתורגמו על-ידי, במקור הן באנגלית):

1. מהו ריח הנר האהוב עלייך?


כפי ששמתן לב בפוסט האחרון שלי- אני מאד אוהבת נרות, והם מתאימים במיוחד לעונה הזו. 
הריח האהוב עליי הוא כמובן (איך לא)- וניל.
ויש את הנר המיוחד של חברת WOOD WICK שהוא אהוב עליי במיוחד לאחרונה -
 

2. מה את הכי אוהבת : תה/קפה /שוקו חם?


כמובן שאני פותחת את היום שלי בכוס קפה (חזק). 
בהמשך היום אני מאד אוהבת תה חלש בלי סוכר (בעיקר חליטות תה של ויסוצקי) -
3. מהו זיכרון הסתיו האהוב עלייך?


אני חושבת שזה יהיה לידת הבן שלי השני שקרתה ב10/11/10. 
היתה לי חופשת לידה סתווית מקסימה שבה טיילתי הרבה ונהניתי מאד.

 

4. איזה טרנד איפור מועדף עלייך: שפתיים בצבע כהה או איילנר זוויתי?


אני חייבת להודות שאני מעט מתקשה עם איילנר, אז לבטח שלא אמרח זוויתי..
לגבי שפתיים בשפתון כהה - אני אוהבת אבל לא מאד כהה. למשל עד לגוון שזיף או סגול חציל.
אבל קשה לי לבחור מי מועדף יותר, אז אבחר בשניהם (חבל שלא נתנו עוד אופציה).

 5. מהו הניחוח המועדף עלייך לסתיו?

אני מאד אוהבת את הבשמים של ג'ורג'יו ארמאני.
בשנה שעברה בעלי קנה לי מתנה בושם שלו - שנקרא ARMANI Code, ומאז הוא המועדף עליי לעונה הסגרירית.

 

 6. השאלה במקור- מהו מאכל "חג ההודיה" האהוב עלייך- אני משנה אותו למאכל "חג החנוכה"?

אז ככה: אני מאד אוהבת להכין לביבות (כל השנה) אבל אם אני חייבת לבחור- אז סופגניות זה הרבה יותר טעים! 
ואני מעדיפה את ה"פושטיות עם הריבה" ולא את כל המפונפנות מרולדין. 
שאגב, טעמתי מהן וזה מאד יפה נחמד וטעים אבל מאד מאד כבד (גם פיזית וגם בבטן)!



7. איך מזג האוויר הסתווי באזור מגורייך?

השאלה הזו נורא מצחיקה אותי. 
כי בישראל אין לנו ממש סתיו. יש או קיץ או חורף. או חם מאד או קפוא.
אז בא לי לענות שאין אצלנו מזג אוויר "סתווי". 

8. הסוודר המחמם ביותר?

לפני כעשור הייתי עם אמא שלי ואחיי הגדולים בטיול שורשים באירופה. 
במהלך הטיול רכשתי לי בחנות KENVELO (זוכרות? זה היה בבעלות ישראלית!), 
מין מעיל- סוודר כזה אפור באורך הברך עם כובע.
מין קפוצ'ון ענק. הוא מחמם בטירוף, וממש הציל אותי בטיול הזה! 
אחותי קוראת לו "סוודר הכבשה". 
זה משהו דומה לתמונה רק עם שרוולים ארוכים וכובע ועם סיומת פרוותית.

 


9. מהו לק חובה לסתיו הזה?

כל הצבעים הכהים למיניהם. 
במיוחד אני אוהבת את הלקים של לייף (מבית סופר פארם) העונה.

  
 


10.לצפות במשחק כדורגל או לקפץ בין העלים והשלוליות?

גם וגם. כן -אני מאד אוהבת כדורגל ואין כמו לצפות במשחק טוב ומותח (ובמיוחד כשיש שחקנים חתיכים :))!
ומצד שני, אני מאד אוהבת ללכת בחוץ במזג אוויר חורפי ולהריח את ריח הגשם, לקפוץ עם הבנים שלי בשלוליות ולהנות מהאוויר הנקי.


 11. סקיני ג'ינס או טייץ?

אני חייבת להתוודות שעד לפני שנתיים לא לבשתי טייץ בכלל.
חשבתי שזה משמין, לא מחמיא, ושזה לא מכנס שאמורים ללבוש בחוץ.
אבל היום אני הולכת עם טייץ וסוודר גדול מעל. זה מאד נוח מחמם ומחמיא.
לגבי סקיני ג'ינס- אני מחבבת, אבל אני חושבת שהוא מחמיא באמת למעט מאד בנות (שנראות כמו גל גדות).


 12. מגפיים צבאיות או מגפי UGGS?

ברור שבהיותי טינאייג'רית היו לי זוג ד"ר מרטינס (פרחוניות!), ובתור ישראלית ברור שאעדיף מגפיים בסגנון צבאי.
אבל אם צריך ממש להתחמם - אז מגפי UGGS.


 13. האם "תבלין דלעת" שווה את ההייפ?

אין לי מושג. לא יודעת מה זה.לא טעמתי.
אבל בא לי לשאול את השאלה הזו על סממן ישראלי לחורף - הקרמבו.

 

לפי דעתי קרמבו זה ה-דבר! (והוא גם פרווה!) האם אתן אוהבות קרמבו?
גיליתי שאנשים שאינם מישראל לא סובלים קרמבו.


 14. סדרת טלוויזיה אהובה לסתיו?

אני רואה "האנטומיה של גריי" ו"הומלנד" - סדרות מעולות שמעבירות בכיף התכרבלות בספה :)


15. איזה שיר מכניס אותך לאווירת חורף (סתיו)?

טוב, זה לא סוד שאני מאד אוהבת את ג'סטין טימברלייק, אז ברור שאני אבחר בשיר שלו "cry me a river".
שבקליפ רואים גשם ובתחילת השיר ממש שומעים טיפות..


זהו לכל השאלות.

אשמח לשמוע גם את התשובות שלכן- מה אתן אוהבות/לא אוהבות בחורף?


ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה