חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 2 במרץ 2014
בס"ד

לפני כשבועיים זכיתי להשתתף ביום צילום למעצבת התכשיטים הילה בנימין*.

חוץ מחווית הצילומים- שהייתה מדהימה - 
תודות לצלמת המוכשרת אסנת פרלשטיין Dinga Pet Pix, היה פשוט כיף!

השרשאראות של הילה מקסימות ומיוחדות. 
אני אישית מאד התחברתי לעובדה שמאחרי כל תכשיט יש משמעות מיוחדת ומעין סיפור משלו.

אני מאד אוהבת למצוא ולחפש משמעות בכל דבר- כך שזו היתה ממש אהבה ממבט ראשון :)

ובלי הרבה דיבורים- הנה אני עם התכשיטים של הילה [בכל תכשיט כתובה המילה "אהבה" ביפנית] :

      
  



  

צילום: אסנת פרלשטיין Dinga Pet Pix
  

*הילה בנימין מעצבת תכשיטים משנת 2011. 
לאחר שחזרה לארץ משהות בת מספר שנים ביפן, הילה ממזגת את שתי האהבות שלה, הישראלית והיפנית, לקולקציה רחבה המיוחדת בכך שבה בכל תכשיט חבויה ברכה כמו אושר, אהבה, חברות ועוד.

כל אחד מהאוספים שלה מספר סיפור ועשוי בעבודת יד קפדנית ותוך יישום טכניקות ישנות וחדשות מכל רחבי העולם.

קולקציית "זמן פרפרים" - נותנת משמעות חדשה לקונספט הזמן: 
הפרפרים העדינים, הקסומים, אמנם חיים על זמן שאול, אך לא לחינם הם סמל ליופי וחופש. 
הזמן נתון במגבלות השעון רק אם אנחנו נותנים לו להיות כך, ובכל רגע אנחנו יכולים לשחרר את מגבלות הזמן, לסדר את החלקים מחדש, לסדר את המספרים מחדש. 
המספרים לא חייבים לסמל מגבלה. אם נתבונן בהם מחדש נראה שהם חיים.


קולקציית "אהבה יפנית" - מספרת סיפור אהבה גדול: 
הקולקציה מבוססת כולה על המילה היפנית "אהבה", בשילובים עדינים בהשראה יפנית. 
הקולקציה היא גם הסיפור האישי שלי, וגם הסיפור של כל אחת מאיתנו: אהבות גדולות מהחיים שחווינו, התאהבויות, אהבה עצומה שמתוכה רואים יופי וסמליות, ועם זאת היא עדינה, כמעט שברירית לפעמים.


הלבבות של הילה
מיני קולקציה אופטימית ומלאה באהבה של שרשראות עם תליוני לב בעיצובה של הילה בנימין. 
תכשיטיה של הילה, המכונים Meaningful Jewelry מכיוון שכל תכשיט נושא בעיצובו ברכה נומרולוגית, מתחדשים עכשיו במיני קולקציה ובה שבעה דגמי שרשראות (גם הוא מספר בעל משמעות).


לב זהב גדול: תליון גדול מעוצב בצורת לב מהספרות 3, 6, 5 ו-4, המרכיבות את המילה
"Love" בנומרולוגיה.

כל השרשראות עשויות פליז מצופה זהב 24 קראט או פליז מצופה כסף 925.

את תכשיטיה האופטימיים ומלאי האהבה של הילה ניתן להשיג בחנות המקוונת 
ברשת נעמה בצלאל ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים האתר של הילה ועמוד הפייסבוק .


ומה דעתכן על הילה והתכשיטים שלה? ועל הצילומים?


מחכה כבר לפעם הבאה!
הבחורה עם המטפחת.
מוזמנות לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה