חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 27 בפברואר 2014
בס"ד
הקופסא לחודש פברואר היתה בסימן ה"ולנטיינ'ס דיי"- הלא הוא חג האהבה של הנוצרים.
למרות שאינני חוגגת אותו (בשביל זה יש לי את ט"ו באב) - אינני רואה סיבה שלא להרבות באהבה :)
 
 
לפני שהקופסא יצאה- היה הרבה עניין ברשת סביבה.
באתר החברה וגם בדף הפייסבוק שלה הופיעו תמונות של האריזה החגיגית והמלאה בעיטורי "נשיקות", 
וכמובן היו גם טיזרים לגבי חלק מהמוצרים שיתקבלו בקופסא. 
 

 
החודש נתקבלו 6 מוצרים, כאשר שניים מתוכם הינם בגודל מלא.
להלן סקירת המוצרים-
 
 1) לק של China Glaze (גודל מלא- 14 מ"ל)

זה המוצר האהוב עליי בקופסא ולכן גם הראשון. 
מי לא אוהבת לקים?
מותג הלק האמריקאי "צ'יינה גלייז" ידוע מאד והיה נחמד לקבל אותו בקופסא.
הגוון שהתקבל הוא Hey Doll
מדובר בלק בגוון חום אדמדם מעט מנצנץ.
דעתי על המוצר: הגוון לא מתאים לעונה (אלא לחורף) ובטח שלא לוולנטיין.
בנוסף, הפורמולה די דלילה וגם 2 שכבות לא היו מספיק אטומות בעיני.
מלבד זאת, הלק חביב והמברשת נוחה למריחה.
מחיר מוצר בגודל מלא: 39 ₪
  
2) ליפגלוס של GAYA (גודל מלא- 8 מ"ל)



ליפגלוס שקוף, המאופיין במוצרים מינרליים ומכיל חומרים טבעיים.
היתרון בליפ גלוס שקוף הוא שניתן להניח אותו מעל כל גוון של שפתון מבלי לשנותו.  
דעתי על המוצר: כשראיתי מוצר של חברת גאיה -שמחתי! 
חשבתי שסופסוף נקבל מוצר איפור. 
מה רבה היתה האכזבה כשהוצאתי את המוצר מהקופסא וגיליתי שמדובר בליפגלוס ועוד שקוף! 
אני ממש לא מחבבת ליפגלוסים..
וגם קצת מאכזבת העובדה שהקופסא היתה מעוטרת באיורי נשיקות מלאות צבע בעוד מה שקיבלנו חסר צבע לחלוטין.
מחיר מוצר בגודל מלא: 100 ₪

3) מסכת הזנה אובליפיחה של Amika (גודל מיוחד- 60 מ"ל)

מסיכת האובליפיחה של חברת "אמיקה" מבטיחה טיפול בקצוות מפוצלים, כמו החדרת לחות וברק לשיער.
כמו שמן הארגן (המרוקאי) גם שמן האובליפיחה ידוע בתכונותיו הטובות והמועילות להשגת שיער בריא ויפה.
דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת את חברת "אמיקה" ואת המוצרים הצבעוניים להם לשיער. 
המסיכה נעימה מאד למריחה, בעלת ריח נעים ומותירה את השיער רך ונעים למגע.
מחיר מוצר בגודל מלא: 120 ₪ (ל500 מ"ל)
את מוצרי אמיקה ניתן לרכוש באתר גילטי.
4) שמן גוף של Johnson's Baby (גודל מיוחד- 100 מ"ל)


שמן הגוף של חברת ג'והנסון, מיועד להעשיר את העור בלחות. 
יש למרוח אותו על העור ישר אחרי המקלחת או כשהעור עדיין לח.
דעתי על המוצר: בתור אמא לילדים אני מכירה היטב את המוצר הזה. 
אני חושבת שאפילו ההורים שלי קנו אותו לי כשאני הייתי תינוקת.
לא כל כך הבנתי מה ואיך הוא קשור לקופסא. 
אפילו הבן שלי צחק כשהוא ראה את המוצר הזה :)
מחיר מוצר בגודל מלא: 17.30 ₪ (ל200 מ"ל) / 33.60 ₪ (ל500 מ"ל)
5) פריימר סקין פרפקטור של Sothys (דוגמית)



מדובר בפריימר שנועד גם לצמצם נקבוביות ולהחליק את העור, 
וגם להפחית את הברק של העור ובכך להקנות לו מראה מאט אבל זוהר.
דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת את חברת "סוטיס" ואת מוצריה האיכותיים. 

הפריימר אכן עושה את כל המובטח והעור נראה מאט. 
בשביל אחת עם עור שמן כשלי מדובר במוצר מעולה. 
החסרון היחיד הוא המחיר הגבוה.
מחיר מוצר בגודל מלא: 299 ₪ (ל15 מ"ל)


6) בושם Bright Crystal Absolu של Versace (דוגמית- 1 מ"ל)

"ברייט קריסטל אבסולו" של ורסצ'ה בעל ניחוח פרחוני פירותי המשלב, בין השאר, תווים של רימון, פטל, לוטוס, אדמונית, מגנוליה, ענבר ומאסק. 
הבושם מגיע בבקבוק זהה לשאר הבשמים באותה הסדרה, עם הפקק האובלי הגדול והמוכר, 
רק שהפעם הוא בגוון ורוד ניאוני לוהט.
דעתי על המוצר: הבושם פשוט מעולה! 
ריח נעים ולא מתשלט. 
מאד פרשי ומתאים לעונה.
מחיר מוצר בגודל מלא: 549 ₪ (ל50 מ"ל א.ד.פ.) / 699 ₪ (ל90 מ"ל א.ד.פ.)

כמובן שגם הפעם צורפו לקופסא הגיליון החודשי וגלויית הטבה המקנה גיליון של "גו סטייל" במתנה.

לסיכום- קופסת פברואר היתה נחמדה. 
לא חגיגית ולא מלאת אהבה וצבע אבל נחמדה.
מה דעתכן, אילו מוצרים אהבתם ואילו פחות?
רוצות גם אתן קופסא משלכן? 
זו מתנה נהדרת לעצמך או לחברה. לפרטים: דף הפייסבוק או אתר גלוסיבוקס.
מוזמנות לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג.

ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________________ *הקופסא התקבלה לסקירה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה