חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 20 בפברואר 2014
 
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן?

עליי עוברים ימים עם הרבה שינויים..אבל הכל לטובה :)

בשבוע שעבר החלטתי לשים פעמיי לחנות מאק הקרובה (בקניון אבנת פ"ת) 
ולסקור את הקולקציה החדשה והכה מדוברת של ריהאנה- הויוה גלאם.


קצת פרטים על הקולקציה מתוך אתר חברה-
ויוה גלאם המקורי חוזר- רו פול האגדית, הפרזנטורית הראשונה של ויוה גלאם בשנת 1994 חוזרת כפרזנטורית בשנית עם הליפסטיק האדום שאי אפשר להתעלם מקיומו ועכשיו מגיע גם בליפגלוס! 

כל ההכנסות ממכירת ויוה גלאם מועברים לתרומה לקרן האיידס של מאק.
איזה רעיון יפה- כל הסכום הולך לתרומה! גם שפתון וגם מעשה טוב - ברור שקניתי :)

לפני שאסקור את המוצרים שקניתי- שטפו את עיניכן במעט תמונות מהחנות.

   
 

ולהלן סקירת המוצרים שרכשתי:

 
1) ויוה גלאם ליפסטיק

 
בשנת 1994 הציגה מאק את ויוה גלאם, אדום עמוק ומוחצן בעל אפיל אוניברסלי וזוהר. 
ב-1997, ליפסטיק שני נוצר, ויוה גלאם II, בגוון מאוד ורדרד. 
ויוה גלאם III, חום שזיף מתוחכם, הושק בשנת 2000. 
ויוה גלאם VI, בגוון ורוד מוזהב, הוצג במרץ 2002. 
במרץ 2004 ויוה גלאם V הוצג לראשונה, ורוד טהור ניטראלי בגימור לחותי! 
ויוה גלאם VI, החבר החדש במשפחת ויוה גלאם, הוא גוון טרקוטה-שזיף חם עם גימור פנינה. 
לבשי אותו לבד או בצירוף שכבה של ליפגלאס ויוה גלאם VI.

כל שקל מסכום המכירה של ליפסטיק וליפגלאס ויוה גלאם נתרמים לקרן האיידס של מאק לתמיכה באנשים, נשים וילדים החיים עם HIV איידס.

2) צללית לעיניים- פיינט פוט עמידה

 
צבע עיניים עשיר בפיגמנט בפורמולת קרם המתייבשת במהירות ומספקת עמידות גבוהה. 
יוצר כיסוי מושלם ללא יצירת משקל או התפוררות. 
מיטשטש בצורה חלקה על העפעף. מבוסס קרם, ניתן לערבוב עם צלליות מאק ועפרונות.
מדובר במוצר מעולה שאני לא מבינה איך לא נרכש עד עכשיו על ידי! 
פשוט חובה לכל בעלת עפעף שומני.

3) עפרון עיניים

 
עפרון עיניים בפורמולה המעניקה צבע עשיר. 
נח לשימוש ולחידוד המאפשר אפליקציה מדוייקת. 
ליצירת קו חד או אפקט רך מעושן.
בחרתי לרכוש גוון שעינת המאפרת המליצה שהכי יתאים לצבע העיניים שלי.


וכמובן שאי אפשר לבקר במאק בלי לזכות לאיפור על ידי המאפרות המוכשרות! 
אז אותי איפרה חברתי הטובה והמאד מוכשרת ויפה עינת הראל .

 
    

אז מה דעתכן על האיפור ? ועל המוצרים? 
האם גם אתן אוהבות את מאק כמוני?

עכשיו MAC גם פתחה אתר אינטרנט
וניתן גם להזמין דרכו מוצרים ולקבל אותם עם שליח עד הבית בחינם :)
 
ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה