חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 4 בפברואר 2014
בס"ד
מה שלומכן? איך עובר עליכן חודש אדר?
אומרים "משנכנס אדר- מרבין בשמחה"-
אז אין דבר שמשמח אותי יותר מאשר לכתוב בבלוג :)
וכמובן לסקור את קופסת גלוסיבוקס החודשית (אמנם באיחור קטן).

במיוחד כשהפעם מדובר בקופסא מיוחדת- לרגל חגיגות השנתיים למיזם גלוסיבוקס!
הקופסא אכן היתה חגיגית במיוחד הפעם- 
והיתה בצבע ורוד בהיר עם ציור של פרח- ומעין עטיפת מתנה.

מי לא תאהב קופסא ורודה עטופה בסרט ומלאה בהפתעות??

אז מה היה בקופסא הפעם?
הקופסא כללה חמישה מוצרים, כשאחד מתוכם בגודל מלא.
למרות זאת, ולמרות שלא היו כלל מוצרי איפור בקופסא, היתה תחושה של קופסא מפנקת במוצרים יוקרתיים.

להלן סקירת המוצרים:

1) סרום DreamTone של LANCOME (דוגמית- 5 מ"ל)
  
 
זהו סרום של חברת לנקום המושק כעת בארץ. 
לכן, מאד שמחתי להתנסות בו (הייתי סקרנית). זה היתרון בגלוסיבוקס- להתנסות במוצרים חדשים.
הסרום מיועד לתיקון גוון העור בשלוש גרסאות שונות בהתאמה לשלושה סוגי עור שונים: גוון עור בהיר/ גוון עור בינוני/ גוון עור כהה.
לדברי הפרסומת- שימוש במוצר מבטיח תוצאות מדהימות ושינוי ותיקון גוון העור (אמנם בשימוש של לפחות 8 שבועות).
לצערי, הדוגמית שהתקבלה לא מתאימה לגוון העור שלי, וגם לטעמי קטנה מדיי בכדי לחוות דעה או לייצר אפקט כלשהו.
מחיר מוצר בגודל מלא:550 ₪ ל40 מ"ל

2) מסכת לחות והזנה של SOTHYS (דוגמית- 15 גר')
 
 
אני מאד אוהבת את מוצרי SOTYHYS! 
זהו מותג צרפתי יוקרתי, שניתן לרכוש אותו רק במכוני יופי.
בעיניי, המוצר הזה ממש מתבקש! בעונה הזו שבה הכל יבש- אין על מסכת לחות!
המסיכה הזו מאד נעימה למריחה, בעלת מרקם נעים וניחוח עדין, המותירים את העור בתחושה לחותית ונעימה.
מאד אהבתי, רק חבל שהמחיר יקר :(
מחיר מוצר בגודל מלא: 304 ₪ ל50 מ"ל
3) קרם עיניים הידרו דיינמיק של Dr. Murad (דוגמית- 3.5 מ"ל)


אמנם אני מכירה את חברת ד"ר מורד, אך טרם יצא לי להשתמש במוצריה.
 הקרם מיועד להענקת לחות, הרגעת הנפיחות סביב העיניים ולהעלמת סימני עייפות וכהויות.
למרות שמדובר בדוגמית קטנטנה, החומר הנדרש לקרם עיניים הוא קטן, 
ולכן הכמות מספיקה להתרשמות ראשונית.
הקרם נספג מאד מהר, בעל ריח עדין ומאד נעים למריחה. מוצר מומלץ!
מחיר מוצר בגודל מלא: 383 ש"ח ל15 מ"ל 

 4) קרם רגליים של LAKA - גודל מלא (50 מ"ל)

 
אני מאד אוהבת את חברת LAKA וכל הקונספט שלה. 
נחמד לראות כי החברה מגוונת ומשווקת מוצרים משלה.
את קרם הרגליים של LAKA טרם יצא לי לנסות, אז מאד שמחתי לקבל אותו.
הפורמולה של הקרם מורכבת ממינרלים מים המלח, ויטמין E, שמנים אתריים, אלוורה ועוד.
מה יכול להיות רע?
ואכן- הקרם הזה עומד הכל ההבטחות שמצופות מקרם טוב (ולא רק לרגליים)- הריח שלו מעולה !
המרקם נעים מאד וממש כייפי למריחה.
הוא אמנם נספג לאט - אבל זו גם ככה הזדמנות לתת לרגל מנוחה לא?  
זהו המוצר המומלץ ביותר בקופסא מבחינתי.
ניתן לרכוש אותו בדוכני LAKA . מחיר מוצר בגודל מלא: 30 ₪ 

5) סט מניקור-פדיקור של LALINE
 
סט מניקור- פדיקור חמוד שמגיע באריזה בצורת כפכף בצבע לבן.  
הסט מכיל 5 מוצרים מוקטנים הכולל: פצירה, קוצץ, פינצטה, דוחף עור וקוצץ ציפורניים. 
מאד אהבתי את המוצרים והמארז המתוק (אפילו שכפכף לא ממש קשור לעונה).  
אני חושבת שהמארז מאד שימושי ומעולה לנסיעות
מחיר מוצר בגודל מלא: 30 ₪
גם הפעם, צורפו לקופסא גיליון חודשי של גלוסיבוקס וגם 2 גלויות הטבה:
אחת המקנה הנחה בגובה 10% ברכישת ה-BraAngel 
כדור פלסטיק המיועד לשמור על החזייה בזמן הכיבוס. 
הגלויה השניה מקנה 10% הנחה ברכישת מוצרי סוטיס.

לסיכום, מדובר בקופסא נחמדה מאד,
מפנקת במוצרים לרגליים דווקא (גם זה תחום טיפוח חשוב!)

וכמו שאני תמיד אומרת- היה חסר מוצר איפור

ומה אתן חשבתן על הקופסא? אהבתן את המוצרים?
האם היא תואמת לדעתכן את חגיגות השנתיים למיזם?

 רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או  אתר גלוסיבוקס. 

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________________
*הקופסא נתקבלה לסקירה ע"י החברה.  

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה