חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 10 בינואר 2014
בס"ד

כל חובבת איפור יודעת שכמו שמשקיעים באיפור, כך יש צורך להשקיע בהסרתו.

והדרך הטובה ביותר לטעמי להסרת איפור ו/או לק היא ע"י ניקוי טוב של האזור ולסיום שימוש בצמרונים ועליהן הנחת מסיר האיפור/הלק.

לכן, בעיניי הצמרונים צריכים להיות איכותיים ורכים, בעלי יכולת ספיגה טובה ופיזור חומר בצורה אחידה.

אז מצאתי את הצמרונים המושלמים , כמובן של המותג Balloons.


מדובר למעשה בכדורי צמר גפן העשויים 100% כותנה ל- 100% רכות.

אלו כדורי כותנה איכותיים, לספיגה מקסימלית המעניקה מגע של רכות.

זהו מוצר חדש משלים לסדרת מוצרי הכותנה של balloons - הדרך המושלמת להסרת איפור, לק ולניקוי וחיטוי העור.

כדורי הצמר גפן נותנים מענה לנשים המבקשות ליהנות מכושר ספיגה גבוהה, מגע אוורירי רך ונעים ואריזה עם סגירה חוזרת נוחה וסטרילית. 

כדורי הצמר גפן של בלונס רכים במיוחד ונעימים למגע, מיוצרים מכותנה טבעית  ואיכותית ואינם מותירים סיבים על העור.
מחיר מוצר: 9.99 ₪ (ל100 יחידות בשקית)


הצעה לאחסון יפה ונוח של הצמרונים:

 
בין השאר, החברה מציעה עוד מגוון רחב של מוצרי איכות: צמר גפן, פדים להסרת איפור במגוון גדלים, צמרוני אוזניים וכדורי צמר גפן, הסדרה עשויה מכותנה עדינה ואיכותית בעלת תו תקן של משרד הבריאות.


ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק הנבחרות.


ומה דעתכן? איך אתן הכי אוהבות להסיר את האיפור שלכן??


ועד לפעם הבאה,
הבחורה עם המטפחת.

_____________________________________________________________
*המוצר נתקבל לסקירה ע"י החברה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה