חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שבת, 24 במאי 2014
בס"ד

ראשית, ברצוני להודות לכל מי שלקחה חלק והשתתפה בהגרלה!

ההיענות שלכן היתה מקסימה וכמות העוקבות בבלוג ובפייסבוק גדלה באופן ניכר- 

אז תודה לכן קוראות יקרות!

ועכשיו לחלק המעניין. 

בחרתי לעשות את ההגרלה בדרך הישנה והטובה של פתקים.

הבן החמוד שלי עזר ושלף את הפתק הזוכה.

והוזכה בהגרלה היא:



michal299 - אשמח אם תיצרי קשר בהקדם למימוש הפרס.




























תודה רבה לכל מי שהשתתפה- וכדאי להמשיך ולעקוב, כי עומדות להיות עוד הגרלות ממש בקרוב :)



שבת שלום לכולן !



ממני,
הבחורה עם המטפחת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה