חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 28 במאי 2014
בס"ד

הי לכן! מה שלומכן ?

אתמול בערב הייתי בהשקת ארוע היופי Pretty Women 
מבית המשביר לצרכן - בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

רציתי להמליץ לכן ללכת ולראות משתי סיבות:

1- יש אינגלוט!

2- הכניסה חינם (לבעלי קלאב 365) או בעלות של 19.9 ש"ח. 

בעיניי זה ממש שווה. 
והמיקום בנמל תל אביב פשוט מושלם לשילוב עם הארוע עצמו.




















 
האירוע יערך מהיום (רביעי) מעשר עד עשר עד ליום שישי.

בארוע תוכלו להנות ממגוון פינוקים: תצוגות אופנה, מתחם מייקאובר, סדנאות סטיילינג עם דורין אטיאס, עיצוב שיער ופן מקצועי, טיפולי פנים, מריחת לק של ANNY ועוד. 

ועכשיו לקצת תמונות דוכנים :


GADE                                                                    


 

  






















הדוכן הכי מגניב של מרסדס

 


 





















בורז'ואה                                                                 

 

הלו קיטי 



 
לוריאל ומייבלין



 
מריחת לק של ANNY



 
ואני-



 
וקצת הפתעות שקיבלנו (הבלוגריות) -






לסיכום, ארוע היופי Pretty Women מבית המשביר לצרכן זהו ארוע שבהחלט כדאי ללכת אליו.

לרוב ישנן הנחות מיוחדות בכל דוכן/מותג לרגל הארוע כך שההגעה בהחלט משתלמת :)




אתן עוד פה??





ממני,
הבחורה עם המטפחת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה