חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 30 ביוני 2014
בס"ד

מיהו Yossi Bitton?

















יוסי ביטון, מאפר בינלאומי ובעלים של בית הספר לאיפור מקצועי. 

החל את דרכו בעולם האיפור כמייבא של מוצרי קוסמטיקה.


לאורך השנים, הוא שם לב כי ישנו ביקוש למוצרי קוסמטיקה בארץ, והחל לייצר ולייבא אותם לארץ באופן עצמאי. 

מותג האיפור שלו BCOSMIC - מיוצר במפעלים באיטליה ובגרמניה וכל אופן היצור מנוהל ע"י יוסי עצמו. 
לכן, המוצרים מאד איכותיים.


יוסי ביטון גם הקים בי"ס לאיפור- הממוקם בחיפה. 

ניתן לקחת שיעורים מיוחדים (למאפרות בלבד) בסניף תל אביב בתיאום.


למאפרות יש אפשרות גם לקבוע יום צילום/השכרת הסטודיו לצילומים לצורך העשרת תיק עבודות .


אתמול הייתי בחנות של יוסי ביטון במרכז תל אביב. החנות מאד מזמינה ויפה. 

  
 


תראו איזה שפתונים פיגמנטיים ויפים:

 
 

 
מלבד ההיצע הרב של מוצרי איפור יפים ואיכותיים, בחנות ניתן להנות מאיפור ע"י המקצועיים שבמאפרים. 

יש איפור לכלה, שניתן לכלול עם שימוש בכל מתקני החנות. 
אלה כוללים שירותים ומקלחת וחדר מרווח לכלה ולמלוותיה (בעלות של אלף ש"ח).


וכמובן, ישנו איפור ערב/ארוע (בעלות של 350 ש"ח).


ישנה אפרות להזמנת איפור ע"י יוסי ביטון בעצמו בעלות מיוחדת .


הקולקציה והמוצרים של BCOSMIC מאד מושקעים. 

ניתן להבחין באיכות ובמגוון היפה של מוצרים עמידים עם פיגמנטים שנשארים (אך לא מכבידים על העור). 

הכל מאד צבעוני, ורואים שהושקעה מחשבה רבה בכל מוצר ע"י יוסי ביטון עצמו.


בתור בלוגרית ביוטי ניתנה לי האפשרות לבחור שני מוצרים לסקירה. 
אני חייבת לציין שאינני רגילה לפריביליגה הזו- לבחור את המוצר שבו אתנסה.  

זו היתה חוויה כיפית (אך קשה היה לבחור מבין שלל המוצרים המעולים). 

בסופו של דבר, בחרתי במוצרים שעשו עליי רושם במיוחד :  

מסקרה ווליום (שהושקה לאחרונה) ופלטת שפתונים הורסת. 


[לא בחרתי במייק אפ המעולה כי כבר סקרתי אותו בפוסט מבחן המייק אפים הגדול]


*מסקרת ווליום - B COSMIC



מותג האיפור B COSMIC, מבית המאפר הבינלאומי Yossi Bitton, משיק לרגל הקיץ מסקרה חדשה, המבוססת על פורמולה ייחודית המבטיחה שלוש פעולות במשיכה אחד: גם עיבוי של הריסים ויצירת מראה עבה ומלא נפח, גם אפקט של הארכת הריסים ללוק עדין ורך וגם גוון שחור עשיר, העמיד למשך שעות ארוכות. 
מסקרת ווליום החדשה מאפשרת ליהנות ממראה דרמטי ומלא, מבוססת על פורמולה ייחודית שפותחה על ידי מדעני המותג ומתאימה לכל סוגי הריסים בזכות מברשת ארגונומית המבטיחה שלמות בכל משיכה: משורש הריס ועד לסופו.

עכשיו במחיר היכרות: 130 ₪.


דעתי על המוצר: המסקרה פשוט מהממת! 
בתור אחת בעלת ריסים ארוכות אך ישרות- יש לי צוך להשתמש באופן תדיר במעגל ריסים, פעולה קצת מתישה. לכן, מאד שמחתי לגלות שבשימוש במסקרה הזו אין צורך במעגל ריסים! 
המסקרה פשוט מעגלת אותם לבד . 
בזכות המברשת הגדולה (יש צורך להתרגל לגודל שלה) - ניתן ליצור מראה מאד יפה של יסים מודגשות עבות ועגולות. 
אני הרגשתי כאילו יש לי ריסים של בובה. 
מומלץ מאד ! במיוחד במחיר הזה.



*פנטזיה של שפתון - פלטת חמשת השפתונים 




פלטת שפתונים חדשה עם חמישה גוונים, המאפשרים לנו ליהנות מכל קשת הצבעים האפשרית, ולערבב את השפתון המושלם לגוון שדמיינו. 
הפלטה החדשה מכילה ליפסטיקים איכותיים ורכים המעשירים את השפתיים בחומרי איכותיים ובריאותיים. 

השפתונים בעלי מרכיבים השומרים על עמידות השפתון לאורך זמן, כולל תוספת של לחות להשארת השפתיים רכות וקטיפתיות וקורטוב של תערובת שמנים איכותית המוסיפה למוצר ברק ועדינות. 

הליפסטיקים עשויים מחמאת קראט המגנה על השפתיים בפני גורמים חיצוניים ורכיבים מונעי יובש והיסדקות. ובתוספת ויטמיןe  למניעת הזדקנות עור השפתיים.


את השפתונים בפלטה ניתן לשלב ביחד עם צלליות לשינוי הגוון המקורי של השפתון או לערבב עם גלוסים ליצירה של שפתון מבריק ופרוע

בנוסף, השפתונים מותאמים לערבוב עם  מעט מייק אפ נוזלי או משחתי, שמאפשר לנצלם לטובת הסמקה קלילה וטבעית ללחיים. 
כל הדרוש: שימוש בספוגית מייק אפ לחה או כריות האצבעות, ופיזור של הליפטיק בטפיפה על האזור המבוקש. 

דעתי על המוצר: וידוי- אינני בחורה של שפתונים נועזים. 
לרוב, אני נוטה להשתמש בשפתונים בגווני הניוד והורוד.
לאחר ששרה ליכט המאפרת המקסימה בחנות שאיפרה אותי, הסבירה לי עד כמה חשוב לשנות ולגוון- ולא להיות משעממת ולהראות בכל יום אותו הדבר, וכמובן לאחר שאיפרה אותי בגוון שפתון הורס מתוך הפלטה- היא פשוט שכנעה אותי! צריך להעז ולשנות בחיים! זה כיף- ואיפור זה הכלי הכי טוב לשחק ולגוון במראה שלנו.


כמובן שהפלטה עצמה והשפתונים בעלי פיגמנט מעולה! 
נמרחים בקלות (עדיף בעזרת מברשת) והם עמידים מאד (אם רוצים יותר עמידות יש לשלב עפרון תוחם בגוון תואם). 
ממש אהבתי. 
אמנם המחיר לא נמוך, אבל יש כאן בהחלט מגוון יפה של צבעים שניתן לשלב ביניהם וגם יכולים לשמש כסומק.

מחירה של פלטת שפתונים מסדרת  B COSMIC הינו – 210 ₪


לאחרונה הושקו שתי מברשות פנים מעולות - אחת להנחת מייק אפ והשניה להנחת קונסילר. מומלץ!






לסיכום, מאד נהניתי להכיר את המותג יוסי ביטון ואת קולקציית האיפור של B COSMIC

אני ממליצה לכן לקפוץ לחנות בתל אביב ולהתרשם מן המוצרים בעצמכן. הם באמת באמת טובים! 

הדבר הכי טוב שלקחתי מהמפגש הזה הוא הטיפ של גיוון מראה האיפור ושילובים מחמיאים.


וזהו מראה האיפור הסופי שלי [הצטרפה אליי הבלוגרית מיתר החמודה] -


 


יש לציין, שכרגע ניתן להשיג את המוצרים רק בחנויות המותג, וניתן לעשות הזמנה עם שליח עד הבית (כנראה תוקם בעתיד חנות אינטרנטית לרכישה באתר).לפרטים נוספים:1-800-303-313, אתר החברה .



אשמח לשמוע את דעתכן- האם אתן מכירות את המותג ומוצריו? 
האם גם אתן אוהבות לגוון במראה האיפור שלכן?



ועד לפעם הבאה.



ממני,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה